Montako kertaa olet käynyt rannalla tänä kesänä?
Käyttänyt lapsia uimassa tai itse uimassa. Me ei olla käyty vielä kertaakaan. Lapset ei ole uineet yhtään kertaa koko kesänä ja jos nämä ilmat jatkuu, niin eivät uikaan.
Ihan surkea kesä.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:40"]
Rannalla en kertaakaan, mutta uimassa käynyt viimeiset 3vko joka päivä. Ihan lämpimiä järvivedet on. Meressäkin tarkenee lillua pitkän aikaa näilläkin ilmoilla.
[/quote]
No olethan sä silloin rannalla käynyt. Ranta kuin ranta!
Yhtä monta kertaa kuin hellepäiviä on ollut eli kaksi. Masentavaa!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:40"]
Rannalla en kertaakaan, mutta uimassa käynyt viimeiset 3vko joka päivä. Ihan lämpimiä järvivedet on. Meressäkin tarkenee lillua pitkän aikaa näilläkin ilmoilla.
[/quote]
No olethan sä silloin rannalla käynyt. Ranta kuin ranta!
[/quote]
No eiköhän tässä tarkoitettu rannalla beachia.
En ole laskenut. Monta kertaa päivässä. Mökki meren rannalla. Ai mutta tällä varmaan tarkoitetaan että käristää itseään hiekkarannalla helteessä? Juu en harrasta tota minään kesänä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:40"] Rannalla en kertaakaan, mutta uimassa käynyt viimeiset 3vko joka päivä. Ihan lämpimiä järvivedet on. Meressäkin tarkenee lillua pitkän aikaa näilläkin ilmoilla. [/quote] No olethan sä silloin rannalla käynyt. Ranta kuin ranta! [/quote] No eiköhän tässä tarkoitettu rannalla beachia.
[/quote]
En tarkoittanut mitään tietynlaista beachiä vaan ylipäätään sitä vesistöä, että montako kertaa on tullut sen veden ääressä käytyä. Vaikka sitten beachillä aurinkoa ottamassa tai jossain lammessa pulahtamassa.
ap.
Tai kai mä tarkoitin ylipäätään uimista... :)
ap.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:49"]
En ole laskenut. Monta kertaa päivässä. Mökki meren rannalla. Ai mutta tällä varmaan tarkoitetaan että käristää itseään hiekkarannalla helteessä? Juu en harrasta tota minään kesänä.
[/quote]
ja lisäys vielä, että uitu on monta kertaa lapset sekä minä. Miten sää voi olla esteenä uimiselle? Nyt en ymmärrä!
Kaksi kertaa.
Tosin lapsilla ei ole ollut muutoinkaan kovin suurta hinkua rannalle eikä vähiten säiden takia. Aina tuullut tosi kylmästi.
nimim. lähin ranta 200 metrin päässä
Kerran yleisellä uimarannalla, muutaman kerran mökillä.
Olen käynyt montakin kertaa, mutta en ole uinut kertaakaan. Tosin joinakin kesinä olen jättänyt uimisen kokonaan välistä, vaikka kesä on ollut silloin yhtä hellettä koko kesän. Viime kesänäkään en käynyt uimassa kertaakaan.
Noin kymmen kertaa. Kaikki kerrat yhtä lukuunottamatta maauimalassa :-). Kerran heittäydyttiin mereen ja oli kyllä pirun kylmää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:52"]
[/quote]
ja lisäys vielä, että uitu on monta kertaa lapset sekä minä. Miten sää voi olla esteenä uimiselle? Nyt en ymmärrä!
[/quote]
Et ymmärrä sitä, että harva pitää uimisesta kylmässä vedessä (alle 20 asteisessa) etenkin kun ilma on +15 asteista? Taidat olla sitten harvinaisen yksinkertainen tapaus. Kylmä vesi ei haittaisi, jos ilma olisi +30 mutta silloin olisi järvi/merikin nopsasti lämpöisempi. Aika harva nauttii itsensä kylmäämisestä kylmällä ilmalla, kun monella rannalla ei ole saunomismahdollisuutta. Mökillä tietysti eri, mutta niitäkään ei kaikilla ole.
En yhtään. Kuten en viime kesänä tai sitä edellisenäkään.
Tässä mökillä ollessa taaperon kanssa käyty melkein joka päivä juhannuksesta lähtien, kun jostain syystä tykkää kylmästä vedestä ja aloittaa karmean huudon jos ei järveen pääse.
Ei se nyt mitään linnunmaitoa ole, mutta kyllä tuollaisessa yli viisitoista-asteisessa helposti jo pulikoi. Saunan kera varsinkin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:52"]
[/quote]
[/quote]
Et ymmärrä sitä, että harva pitää uimisesta kylmässä vedessä (alle 20 asteisessa) etenkin kun ilma on +15 asteista? Taidat olla sitten harvinaisen yksinkertainen tapaus. Kylmä vesi ei haittaisi, jos ilma olisi +30 mutta silloin olisi järvi/merikin nopsasti lämpöisempi. Aika harva nauttii itsensä kylmäämisestä kylmällä ilmalla, kun monella rannalla ei ole saunomismahdollisuutta. Mökillä tietysti eri, mutta niitäkään ei kaikilla ole.
[/quote]
noh, noh, rauhotutaanpas nyt siellä. Hyvää lomaa!
suomalaisen lapsen mielestä on hyvät kelit uida, jos vesi ei ole jäässä!
Uimassa en ole käynyt enkä tule käymäänkään. Lähimpänä rantaa oli kun kävin rantakahvilassa syömässä kerran. Ja lapsia ei ole siis.
Rannalla en kertaakaan, mutta uimassa käynyt viimeiset 3vko joka päivä.
Ihan lämpimiä järvivedet on. Meressäkin tarkenee lillua pitkän aikaa näilläkin ilmoilla.