Joko on lapsilisät tuhlattu?
Kommentit (11)
Molempien lasten tilille laitoin 5 ¿ (joo, tiedän, aika säälittävä summa, mutta enempää ei nyt ole mahdollisuutta lapsille säästöön laittaa, ja on tuo sentään jotain tuokin...) ja loput odottaa laskujen maksua ja muuta elämistä.
Vierailija:
Molempien lasten tilille laitoin 5 ¿ (joo, tiedän, aika säälittävä summa, mutta enempää ei nyt ole mahdollisuutta lapsille säästöön laittaa, ja on tuo sentään jotain tuokin...) ja loput odottaa laskujen maksua ja muuta elämistä.
Poika lähti mielummin iskän kanssa kylään kuin mun kanssani ostamaan kenkiä talveksi. No torstaina sitten.
Aamulla kahdeksalta lähti automaattisesti tililtä laskujen maksuun.
en edes muistanu että tulivat tänään *hämmästelee*
En tajunnutkaan aikaisemmin, mutta käytinkin lapsilisät samantien kun tulivat omaan harrastukseeni, Heh :)
380,- meni hoitomaksuihin, 120,- kahden lapsen talvihaalareihin, 50,- meni säästöön, loput 115,- riittää loppuviikon ruokaan. Perjantaina on sitten tilipäivä.
Sulla taitaa olla aika monta lasta?
Mä en itse oo vielä tilillä käynyt. Kaupassa kävin ruokaa ostamassa, ja nekin rahat oli jo lompakossa.
Mutta lapsilisiä saamme enää 493 euroa. Se menee kaikki ruokaan enkä nyt sentään yhdessä päivässä osta koko kuukauden ruokia.
Käytin pojan parturissa, ostettiin lelu ja ruokaa kaupasta.