Hyväksyisittekö jos miehenne kirjoittelisi tuntemattomalle naiselle netissä kaveripohjalla..
Onko teidän mielestä ok, että mies kirjoittelee netissä tuntemattoman naisen kanssa kaveripohjalla? Mies on etsinyt kavereita netin kautta ja löysi tämän naisen jostain kaverihakujutusta.
Miehellä ei ole ystäviä juurikaan ja siksi etsii netistä kavereita. Mies ei ole kovin sosiaalinen, joten senkin takia netissä tutustuu helpommin ihmisiin.
Hyväksyisittekö?
Kommentit (42)
Ymmärrän ne ystävyydet jotka olivat jo olemassa ennen kuin tutustui minuun.
En sitä, että alkaa haalia oikein hakemalla uusia, tuntemattomia toista sukupuolta olevia kun jo ollaan parisuhteessa.
Myös riippuu onko aloittaja mies avoin, siis kertomus "ollaan vaan kavereita" on totta. Ja se, että se on molemminpuolista, myöskin naisen taholta vain kaveruutta. Ei haeta muuta, siis ei ole pelkoa, että kaveruuden taso muuttuukin joksikin muuksi, ei kerrota omasta elämästään henkilökohtaisia asioita, esimerkiksi omasta parisuhteesta.
Nämä ovat monitahoisia juttuja. En itse olisi liian sinisilmäinen.
Joskus kaveruuden muuttuminen muuksi on veteen piirretty viiva.
Kullähän parisuhde merkitsee jotain, siinä on otetrava aina sen toisenkin tunteet huomioon. Jos se vaivaa toista niin itse en alkaisi jonkun tuntemattoman miehen kanssa kirjoitella.
Miksi loukkaisin kumppaniani tuntemattoman ihmisen kanssa kirjoitellen.
On miehen puolisoita ja sitten meitä kaverinaisia. Meillä nyt ole miehesi kanssa muuta yhteistä kuin harrastukset ja läpänheitto. Ja kyllä, miehesi on ihan hyvännäköinen ja todella mukava, mutta hän seurustelee romanttisesti sinun kanssasi, minä jonkun toisen tai itse itseni. Kunnioitan miestäsi hyvänä ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luultavasti alkaa kirjoitella kohta, että teidän parisuhteenne on lopussa ja tarvitsee olkapäätä.
Miksi hän sellaista kirjoittaisi?
ApNo tuskin mistään säästä, elokuvista tai sarjoista yms. kovin kauan kumpikaan jaksaa kirjoitella. Äkkiähän se parisuhteen puimiseen menee.
No ei tuo nainen edes tiedä että mies seurustelee. Mies sanoi, ettei ole vielä kertonut suhteessamme, mutta aikoo kertoa kyllä.
Ap
Mistä he siis ovat nyt kirjoitelleet?
Miksi ihmeessä mies ei kertonut heti, että seurustelee?
Jos kerran on pelkkää kaveruutta hakemassa. Se olisi ollut jopa reilua kaikkien kannalta.
Nyt kyllä hieman olisin ihmeissäni ja varuillani.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran on pelkkää kaveruutta hakemassa. Se olisi ollut jopa reilua kaikkien kannalta.
En minä ainakaan esittele sitä ensin itsestäni. Jos on vaikka harrastuspiireistä tms uusia tuttuja, niin en tosiaan koe velvollisuutta kertoa olevani naimisissa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ole paljastanut edes asuinpaikkaansa rehellisesti. Ei halua kertoa mitään henkilökohtaista, koska ovat vasta tutustumisvaiheessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä hieman olisin ihmeissäni ja varuillani.En minä ainakaan esittele sitä ensin itsestäni. Jos on vaikka harrastuspiireistä tms uusia tuttuja, niin en tosiaan koe velvollisuutta kertoa olevani naimisissa välittömästi.
Tämä on eri asia. Sinä et nyt tietoisesti ole ollut väkisin hakemassa seuraa. Kun taas ap:n mies ja on ja se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä hieman olisin ihmeissäni ja varuillani.Ei mies ole paljastanut edes asuinpaikkaansa rehellisesti. Ei halua kertoa mitään henkilökohtaista, koska ovat vasta tutustumisvaiheessa.
Ap
Mitä mies siis oikeasti on etsimässä?
Kyllä mä olen hyväksynyt. Hänellä on vuosien kuluessa ollut useita nais- kuin miesystäviäkin, joiden kanssa kirjoitelleet yhteisestä harrastuksesta yms. elämästä yleensä.
Eikä ole koskaan käyttäytynyt mitenkään hyshys, vaan on ollut avoin mullekin, että mitä ovat puhuneet ja kenenkin kanssa. Sillai miten tulee keskustelussa toisinaan ilmi, että Tiinakin kertoi, että heidän koirallaan on ollut sitä ja tätä ja piti viedä eläinlääkäriin jne. Tai Mari sano, että tikkurilan valtticolor äks on parempaa sille pinnalle. Johanna kävi miehensä kanssa kys kylpylässä ja suosittelee kaikille.
Tämmöistä tavallista höpinää. Ne harrastusjutut ovat sitten toinen juttu, kun en mä ihan kaikkea siitä tajua, niin turha mulle niistä isosti höpötellä. Hänellä on heidät sitä varten. :)
Vierailija kirjoitti:
Itseään vartenhan hän on siellä.
Sama juttu kuin mä töissä. Ei siellä jengi tiedä, että olen naimisissa ja mulla on lapsia. Mun mielestä nämä ei niinkään kuulu duuniin. Mä olen siellä tekemässä omaa osaamistani ja olen huono ns. smalltalkissa. Eikä kukaan ole vielä viiteen vuoteen kysynyt.
Jos ihan avoimesti kertoo asiasta niin mikäs siinä. Saahan sitä kavereita hankkia. Jos tulisi ilmi niin että olisi jotenkin salaillut asiaa, alkaisi epäilyttää.
Kyllähän kun aloittaa aivan tuntemattoman kanssa kirjoittelun niin kumpikin kertoo alussa jotain taustatietojaja itsestään, esimerkiksi parisuhdetilanteen vai onko sinkku.
Ei osaa millään ajatella, että vaan suoraan aletaan puhua pesäpallosta tai pitsinnypläyksestä.
Vai näinkö: "Moi Maija! Aletaanko kavereiksi T. Matti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä hieman olisin ihmeissäni ja varuillani.Itseään vartenhan hän on siellä.
Sama juttu kuin mä töissä. Ei siellä jengi tiedä, että olen naimisissa ja mulla on lapsia. Mun mielestä nämä ei niinkään kuulu duuniin. Mä olen siellä tekemässä omaa osaamistani ja olen huono ns. smalltalkissa. Eikä kukaan ole vielä viiteen vuoteen kysynyt.
No hiukan on eri juttu työpaikka kuin alkaa kirjoitella netissä
En kyllä ymmärrä miksi ei voi töissä kertoa olevansa naimisissa. Mutta kukin tavallaan.
Itseään vartenhan aloittajan mieskin kirjoittelee. Mutta minua ainakin kiinnostaisi motiivit siihen. Ja mihin sävyyn naiselle kirjoittaa ja nainen hänelle.
Ei mieheni noin tekisi koska ollaan parhaita ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kun aloittaa aivan tuntemattoman kanssa kirjoittelun niin kumpikin kertoo alussa jotain taustatietojaja itsestään, esimerkiksi parisuhdetilanteen vai onko sinkku.
Ei osaa millään ajatella, että vaan suoraan aletaan puhua pesäpallosta tai pitsinnypläyksestä.
Vai näinkö: "Moi Maija! Aletaanko kavereiksi T. Matti".
Eli kun tapaat uuden ihmisen, vaikkapa harrastuksessa tai netin keskustelupalstalla, ensimmäinen asia jonka kerrot itsestäsi, on parisuhdestatuksesi - jonka muuten unohdit kertoa lainaamassani viestissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä hieman olisin ihmeissäni ja varuillani.Itseään vartenhan hän on siellä.
En kyllä ymmärrä miksi ei voi töissä kertoa olevansa naimisissa. Mutta kukin tavallaan.
Itseään vartenhan aloittajan mieskin kirjoittelee. Mutta minua ainakin kiinnostaisi motiivit siihen. Ja mihin sävyyn naiselle kirjoittaa ja nainen hänelle.
Kirjoitathan sinäkin netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se eri asia. Henkilökohtaisempaahan duuni on kuin jonkun randomin kanssa kirjoittelu.
Moi olen Kauno ja olen naimisissa. < ei ole luontevaa puhetta mulle. Ei se siis mulle ole mikään tarkoituksellinen, etten kerro, että olen naimisissa... ei vaan ole koskaan tullut puheeksi.
Kuten ei sekään, että jaarittelen kahvihuoneessa pitkiä aikoja, kun meidän Mellinellin kanssa käytiin sienestämässä. Kuuntelen kyllä, mutta en kerro omia juttuja kuin kysyttäessä tai iske omaa juttua päälle puhuen. Kukaanhan ei kysy.
Lisäksi taidan olla ainoa, joka siellä kuuntelee. Saatan seuraavana päivänä esittää jatkokysymyksen ja siihen se kahvipaussi sitten kuluikin, kun toinen selittää. Mä just tajusin, miksi olen saanut muutamia kertoja työpaikan empaattisin palkinnon. Argh! Pitääkin lopettaa kysely, kun ei mua oikeesti ne jutut kiinnosta.
Eikö AP sanonut, että mies hakee ystäviä nettikirjoittelulla. Eikö se kelpaa motiiviksi? Eihän siinä tarvitse mitään kummosia sävyjä olla.
Muistakaa naiset kumppani ei ole teidän omaisuutta vaikka niin itsellenne uskottelette
No ei tuo nainen edes tiedä että mies seurustelee. Mies sanoi, ettei ole vielä kertonut suhteessamme, mutta aikoo kertoa kyllä.
Ap