Hyväksyisittekö jos miehenne kirjoittelisi tuntemattomalle naiselle netissä kaveripohjalla..
Onko teidän mielestä ok, että mies kirjoittelee netissä tuntemattoman naisen kanssa kaveripohjalla? Mies on etsinyt kavereita netin kautta ja löysi tämän naisen jostain kaverihakujutusta.
Miehellä ei ole ystäviä juurikaan ja siksi etsii netistä kavereita. Mies ei ole kovin sosiaalinen, joten senkin takia netissä tutustuu helpommin ihmisiin.
Hyväksyisittekö?
Kommentit (42)
riippuis eniten siitä, et kertooko mies et hakee ystäviä ja kertooko, että hei löysin tämmösen uuden tuttavuuden. jos ei mitenkään yritä peitellä asiaa eli ei ole salattavaa, ni kyllä hyväksyisin
Vierailija kirjoitti:
riippuis eniten siitä, et kertooko mies et hakee ystäviä ja kertooko, että hei löysin tämmösen uuden tuttavuuden. jos ei mitenkään yritä peitellä asiaa eli ei ole salattavaa, ni kyllä hyväksyisin
Antaisitko kikuttaa edes kakkoseen?
Hyväksyisin. Luotan mieheeni. Jos hän olisi pettääkseen, niin tekisi sen varmasti ilman minun kyttäämistänikin.
Onko naiset noin mustasukkaisia että haluaa kieltää mieheltä muille naisille puhumisenkin?
No luultavasti alkaa kirjoitella kohta, että teidän parisuhteenne on lopussa ja tarvitsee olkapäätä.
En todellakaan hyväksyisi, eikä mieheni hyväksyisi ! Minulla on vain naispuolisia ystäviä, miehelläni miespuolisia ystäviä. Sitten on pariskunta-yhteisiä ystäviä. Olemme olleet yhdessä parikymmentä vuotta. Mitä miehesi jakaa jonkun toisen naisen kanssa mitä ei voisi sinun kanssasi jakaa ?
Mihin oikeastaan edes kavereita tarvitsee, varsinkaan netissä, kun on kuitenkin parisuhde? Mun mielestä olisi loukkaavaa, jos mies ei pitäisi mua parhaana kaverinaan ja haluaisi keskustella jonkun randomin kanssa ennemmin kuin minun.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan hyväksyisi, eikä mieheni hyväksyisi ! Minulla on vain naispuolisia ystäviä, miehelläni miespuolisia ystäviä. Sitten on pariskunta-yhteisiä ystäviä. Olemme olleet yhdessä parikymmentä vuotta. Mitä miehesi jakaa jonkun toisen naisen kanssa mitä ei voisi sinun kanssasi jakaa ?
Entä jos on bi? Silloin ei voisi olla olleenkaan henkilökohtaisia ystäviä koska mahdollisuus seksuaaliseen värinään? Vain yhteisiä ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Mihin oikeastaan edes kavereita tarvitsee, varsinkaan netissä, kun on kuitenkin parisuhde? Mun mielestä olisi loukkaavaa, jos mies ei pitäisi mua parhaana kaverinaan ja haluaisi keskustella jonkun randomin kanssa ennemmin kuin minun.
Vaikka mieheni on paras kaverini, niin on meillä kuitenkin omat kaverimme myös. Emme elä missään symbioosissa.
Vierailija kirjoitti:
No luultavasti alkaa kirjoitella kohta, että teidän parisuhteenne on lopussa ja tarvitsee olkapäätä.
Miksi hän sellaista kirjoittaisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mieheni on paras kaverini, niin on meillä kuitenkin omat kaverimme myös. Emme elä missään symbioosissa.
Minä ja mieheni elämme sun sanojesi mukaan symbioosissa. Ja tämä sopii meille oikein hyvin.
Totta kai hyväksyisin. En ole vainoharhainen enkä noin huonolla itsetunnolla varustettu, että tällainen asia haittaisi.
En ymmärrä, mitä minun hyväksymiseni asiaan liittyisi. Mieshän siinä olisi harkinnut ja valinnut kirjoitella enkä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sellaista kirjoittaisi?
Ap
No tuskin mistään säästä, elokuvista tai sarjoista yms. kovin kauan kumpikaan jaksaa kirjoitella. Äkkiähän se parisuhteen puimiseen menee.
Tietysti hyväksyisin. Mulla itsellänikin on miespuolisia kavereita ja tulee aina olemaan. Tosiaan jos on pettääkseen, voi sen tehdä ihan ilman mitään keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt, miten homo- ja biseksuaalien suhteet toimivat? Jos siis he yrittäisivät noudattaa tuota samaa logiikkaa kuin sinä.
En tule ikinä ymmärtämään tätä tällä palstalla suosittua ajatusta, että ihminen on pelkkä sukupuoli, ja naisten ja miesten pitäisi elää jossain eristetyissä saarekkeissaan. Aivan käsittämätön ajatus länsimaisessa liberaalissa yhteiskunnassa..
Vierailija kirjoitti:
Et kai voi olla tosissasi? Mihin tarvitsee ystäviä, kun on parisuhde?! Ja mammat peukuttaa sormet ruvella. Ei helevetti tämä on sairas palsta.
Se varmaan riippuu mitä mies muuten on. Onko luotettava (tunnetko hänet hyvin) vai etsiikö jotain muutakin (pelimies). Ja onko se nainen paha noita-akka viinahuuruissa vai jotenkin normaali fiksu. Mikä on turvallista.