Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bull Mentula nautiskelee Kreikassa!

Vierailija
13.07.2015 |

Ojojoi, Bull Mentula lähtenyt Kreikkaan kriisistä huolimatta puolisonsa kanssa ja nyt naatiskelee siellä! Tässä meillä opittavaa, välillä pitää ottaa rennosti http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1436760313632.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi tätä synkän näköistä "bullia" tyrkytetään koko ajan lehtien palstoilla. Bodarit varmaan tavoittavat mentorinsa muutenkin. Uskottavuus lajinharrastajiena parissa (ja ansiomahdollisuudet) eivät ainakaan parane, jos tyrkyttää pärstäänsä koko ajan naistenlehtityyliin tehdyissä mun koti, mun loma -jutuissa.

Vierailija
2/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Notre Damen kellonsoittajasta on joka päivä joku uusi juttu lehdissä, miksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit!

Vierailija
4/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea maha tolla, siis ihan läski ja muutenkin tosi ruma. Pukeutuminen ei ole vahvin laji. Yäks.

Vierailija
5/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaakohan neuvoja kreikkalaisille

Vierailija
6/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull tulee jo korvista

Vierailija
7/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lomaa Bull Mentulalle ja kihlatulleen. Kreikka lomakohteena vähän hämmästytti. Itse en menisi. Olen aikoinaan siellä säästöjäni tuhlannut. Olen myös kokenut huijausta ravintoloissa. Puuttuva raha on sitten oikaistu kun olen asiasta huomauttanut. Suomalaisille taidetaan siellä olla nykyisellään aika ynseitäkin. Pelkäisin, että pissivät trinkkiini tai sylkevät tilaamaani ruoka-annokseen ;(.  Bull Mentulan tuskin tarvitsee epäillä lasiinsa kusaisua tai virheellistä rahan palautusta. On meinaan sen verran näyttävä ilmestys, mihin tahansa ravintolaan sitten meneekään :)

Vierailija
8/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:41"]

Jakaakohan neuvoja kreikkalaisille

[/quote]Sipilä palkkas sen vähä kovistelee Tsiprasia. Parempia alkaa maksaa niitä velkoja tai muuten..

Vierailija
9/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisinta tässä on, että kun varhain aamulla lukaisin Ilta-Sanomista tämän lomajutun, niin siinä oli kommentointimahdollisuus. Myöhemmin päivällä ei enää ollut. Ovat tainneet lukijat antaa palautetta, että jo riittää bulldogin tekemisten raportointi harva se päivä.

Vierailija
10/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sen bisnes huonosti kun pitää joka liikkeensä myydä lehdille?

Vierailija
11/11 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:54"]

Meneekö sen bisnes huonosti kun pitää joka liikkeensä myydä lehdille?

[/quote]

Vaatteita ei ainakaan ole ollut varaa ostaa edes lomareissulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän