Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kolmen päivän takia lähteä ulkomaille?

Vierailija
13.07.2015 |

Kauhea matkakuume mutta mies ei pysty olemaan töistä pois kolmea päivää enempää. Kannattaako kolmen päivän takia lähteä esim. Dubrovnikiin? Vai onko se niin lyhyt aika ettei kannata edes vaivautua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos saa aikaisen aamun ja myöhäisen yön lennot.

Vierailija
2/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lähden vaikka päiväksi jos huvittaa. Eihän tuo ole kuin muutaman tunnin lento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä ei kannata lähteä kun "ei ehdi tekemään mitään." Itse en varsinaisesti kaipaa mitään suurta ohjelmaa, kunhan saisi hetken olla muissa maisemissa. Ehkä yhden päivän voisi autolla kierrellä ja katsella paikkoja.

Ap

Vierailija
4/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:52"]

Miehen mielestä ei kannata lähteä kun "ei ehdi tekemään mitään." Itse en varsinaisesti kaipaa mitään suurta ohjelmaa, kunhan saisi hetken olla muissa maisemissa. Ehkä yhden päivän voisi autolla kierrellä ja katsella paikkoja. Ap

[/quote]

Jos miestä ei huvita lähteä, hän ei lähde. Jos sinua huvittaa, sinä voit lähteä.

Vierailija
5/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään paljon lyhyitä 2-3 yön reissuja. Ihania pieniä irtiottoja vaikkei kohteeseen kovin syvällisesti ehdi tutustua.

Vierailija
6/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:52"]

Miehen mielestä ei kannata lähteä kun "ei ehdi tekemään mitään." Itse en varsinaisesti kaipaa mitään suurta ohjelmaa, kunhan saisi hetken olla muissa maisemissa. Ehkä yhden päivän voisi autolla kierrellä ja katsella paikkoja. Ap

[/quote]

Jos miestä ei huvita lähteä, hän ei lähde. Jos sinua huvittaa, sinä voit lähteä.

[/quote]

No en yksin uskalla. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi