Ärsyttääkö teitä muita Skyr rahkojen uusi pahvilusikka? :D
Olen nyt pari kertaa tapellut sen kanssa kun töihin olen ostanut evääksi. Entinen muovilusikka oli kyl parempi :D
Kommentit (34)
Onko se pakko myydä lusikan kanssa? Ihmiset saisivat oppia varautumaan kestolusikoilla niitä varten.
Ei oikein toimi mokoma pahviläpyskä. Nyt täytyy ahmia koko skyr kiireellä ettei valahda käsille koko rahka. Noh, onneksi eväitä täytyy harvemmin kantaa enää töihin.
Ylipäänsä ärsyttää kaikki ruokien mukana tulevat ylimääräiset härpyttimet. Kai kaikilla nyt lusikoita on.
Pahvivälineet on kuvottavia. Pahvipillit, lusikat hyi stn! En osta, antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä ärsyttää kaikki ruokien mukana tulevat ylimääräiset härpyttimet. Kai kaikilla nyt lusikoita on.
Kuinkahan suuri osa noistakin syödä kotioloissa ihan oikeilla lusikoilla? Valtava määrä turhaa roskaa kertyy yhteensä jos-tarvis-kertakäyttölusikoista muovikuorineen.
Tosi huono se pahviläpyskä. Alkuun voi jotenkin onnistua sillä syöminen, mutta purkin pohjalta toivotonta.
Töissä syön skyrrejä ja onneksi voi ottaa tavallisen lusikan, ne pahvilärpyt ovat ihan onnettomia.
Skyriä oon just ostanu välipalaks johonkin junareissulle tms. missä voinut tuon helposti vetää naamariin, mutta skippaan nykysin. Tee mitään sillä pahvilätkällä
Voiko sen Skyrin yrittää vaikka juoda ja nuolla?
Ei ärsytä. Jos otan sen evääksi ulos niin puulusikka on hyvä.
Miksi ei voi ottaa omaa lusikkaa mukaan jos kerta tietää syövänsä jossain reissussa. Ei vie tilaa nimeksikään.
Valion jäätelöpikareihin sai joskus sellaisen puulusikan
Vierailija kirjoitti:
Valion jäätelöpikareihin sai joskus sellaisen puulusikan
Ei saa enää. 90-luku meni jo.
Ainoa syy, miksi ikinä ostin islantilaisten kallista brändirahkaa, oli se lusikka. Skyriä oli nopea lusikoida suuhun esimerkiksi urheilun jälkeen, tai autossa kotimatkalla töistä. Nyt lusikka on pilattu. En ole ostanut Skyriä enää kertaakaan sen jälkeen, kun kerran ostin pahvilusikka-Skyrin ja sillä lusikoiminen oli ihan syvältä. Suosittelen muitakin vaihtamaan takaisin kotimaisiin rahkoihin.
M39