Kertokaa mitä on nalkutus teidän tai kumppaninne mielestä?
Miehet tuntuvat aina valittavan että vaimo nalkuttaa mutta mitä tämä nalkutus oikein sitten on?
Onko se nalkutusta jos pyytää viemään pyykit pyykkikoriin lattialle jättämisen sijaan?
Itse olen ajatellut ettei kotitöistä puhuminen/muistuttaminen ole nalkuttamista vaan ihan normaali asia puolin ja toisin.
Kertokaa nyt mitä teillä koetaan nalkuttamiseksi? Toiset voi sitten peukuttaa ylös jos ovat samaa mieltä että kyllä on nalkuttamista ja peukku alas jos ei ole nalkutusta
Kommentit (25)
V*ttumaisella äänellä jankkaavaa miksi sinä aina, miksi teit noin, miksi et tehnyt noin, eikö me sovittu, aina saa olla itse tekemässä jäkäjäkäjäkäjäkä.
Miksi sinä on ärsyttävimpiä sanapareja maailmassa. Kaivamalla kaivetaan vanhoja asioita esiin. Jos olen kaksi vuotta sitten tehnyt jonkun virheen, niin kyllä se muistetaan. Miksi sinä aina....
Ei puhettakaan, että voisi sanoa asiallisesti. Esimerkiksi, meniköhän tämä asia x oikein tai kuten suunniteltiin?
Vierailija kirjoitti:
Nalkutus autossa loppui pieraisemalla :D
Toi ukko on kyllä todella lapsellinen ja epäkunnioittava. Luiskaan menis
Meillä välillä nalkuttaa, mutta ei hänkään liikaa, ja ihan asiasta. Hän on siistimpi ja ahkerampi, ja minusta on vain reilua että hieman kärsin laiskuudestani, siis sen nalkutuksen.
Mutta hän voisi nalkuttaa paljon enemmänkin. Kyllä minäkin hänenmuita heikkouksiaan siedän, eli näillä mennään.
laiska rouva
Ei se mitä sanoo vaan miten sanoo.
Vietkö pyykit koriin on eri asia kuin: mikset sinä vie pyykkejä koriin!!!!
Sekä tuo mitä ylempänä olevassa viestissä lukee. Aina sinä... Varsinkin siinä tilanteessa kun se ei pidä paikkaansa.
Miten se siihen suhtautui?