monacon charlotte ihan ryppyinen
Kommentit (17)
Charlotte? Vai sittenkin Caroline?
Sitä se vedessä lilluminen tettää.
Olen kerran käynyt Monacossa ja järkytyin siitä ihmisrusinoiden määrästä! Kaikki iäkkäämmät, varakkaan näköiset naiset olivat viimeisen päälle puettuja ja pyntättyjä, mutta iho sellaisessa kunnossa etten ole ikinä kenelläkään nähnyt. Ovat korventaneet itseään jahtien kansilla nuoresta asti, lopputulos on paskanruskea roikkuva iho, jossa ryppyjä kuin haljenneessa asfaltissa.
Charlottehan on joku 30v, eikai se vielä ryppyinen ole?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:48"]Olen kerran käynyt Monacossa ja järkytyin siitä ihmisrusinoiden määrästä! Kaikki iäkkäämmät, varakkaan näköiset naiset olivat viimeisen päälle puettuja ja pyntättyjä, mutta iho sellaisessa kunnossa etten ole ikinä kenelläkään nähnyt. Ovat korventaneet itseään jahtien kansilla nuoresta asti, lopputulos on paskanruskea roikkuva iho, jossa ryppyjä kuin haljenneessa asfaltissa.
[/quote]
Tämä on mahdollista, mutta eikös Charlotte ole syntynyt 1986 ja ikää vasta 28v?
Siis tästä 1986 syntyneestä prinsessasta puhut? Mistä kuvasta kyse?
Jos tarkoitat tosiaan Charlottea, niin ainakin aiemmissa kuvissa tältä vuodelta hän näyttää ihan hehkeältä ja ikäiseltään alle kolmikymppiseltä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:48"]Olen kerran käynyt Monacossa ja järkytyin siitä ihmisrusinoiden määrästä! Kaikki iäkkäämmät, varakkaan näköiset naiset olivat viimeisen päälle puettuja ja pyntättyjä, mutta iho sellaisessa kunnossa etten ole ikinä kenelläkään nähnyt. Ovat korventaneet itseään jahtien kansilla nuoresta asti, lopputulos on paskanruskea roikkuva iho, jossa ryppyjä kuin haljenneessa asfaltissa.
[/quote]
Tämä on mahdollista, mutta eikös Charlotte ole syntynyt 1986 ja ikää vasta 28v?
[/quote]
Joo, ei Charlotte mielestäni ryppyinen ole, tuli aloituksesta vaan oma reissu mieleen :)
Nro 6
Charlotte on aina ollut mielestäni yksi kauneimmista ja tyylikkäämmistä kuninkaalliaista. Enpä ole tiennyt hänen rupsahtaneen. Eli voisko ap laittaa sitä linkkiä kehiin? Anna kun arvaan, kuvassa näkyy joku pikkiriikkinen naururyppy tms? Tai sitten sekoitit Carolineen? :)
Tuo Rivieran ryppyiset naiset on ihan totta. Samaa sarjaa on myös Ruotsin prinsessa Birgitta.
Monacon charlenen rypyt pistivät tänään silmään mutta en mä häntä todellakaan sääli!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitatteko Charlenea?
[/quote]
Charlene hehkuu.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:57"]Monacon charlenen rypyt pistivät tänään silmään mutta en mä häntä todellakaan sääli!
[/quote]
Mitkä rypyt? Linkkiä kehiin.
Miksi käy sääliksi?
Alkaahan tuolla jo ikääkin olla. Meinaan vaan ettei voi ennenaikaisesta rypistymisestäkään sääliä.