Sinä joka haukut tai kiroilet täällä
Onko sulle koskaan tullut mieleen, että jos haukut jotain kommentoijaa täällä, se voi olla joku kenet tunnet muttet vaan tiedä sitä? Tai sitä, että lapsesi voi lukea näitä kommentteja?
Ei sillä, etteikö haukkuminen olisi aina väärin oli tuttu tai ei, mutta muuten vaan tuli mieleen.
Kommentit (13)
Itse asiassa en ole, kunhan vaan heitin tällasen ajatuksen kehiin.
Tää voi hyvinkin olla tylsin avaus minkä olen ikinä lukennut!
En ole miettinyt, mutta nyt kun ajattelen asiaa, niin mun tutut ei nyt sen yläpuolella ole.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:57"]
Tää voi hyvinkin olla tylsin avaus minkä olen ikinä lukennut!
[/quote]olet hyvin passiivis-agressiivinen.
HUOMENNA MEEN PASKANTAMAAN PORIN MAIKKALAN HYPPYTORNIIN
-IISAK SONNI
Te, jotka haukutte muita täällä, niin miksi teette sitä? Puratteko omaa huonoa oloa vai mikä on syy ja miksi teillä on tarve olla epäkunnioittavia muita kohtaan? Miltä sellainen käytös itseänne kohtaan tuntuisi? Minä kunnioitan itseäni ja muita eikä mulla ole tarvetta puhua rumasti toisille/toisista. Kehotan ystävälisesti miettimään käytöksenne syitä ja seurauksia.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:54"]
Onko sulle koskaan tullut mieleen, että jos haukut jotain kommentoijaa täällä, se voi olla joku kenet tunnet muttet vaan tiedä sitä? Tai sitä, että lapsesi voi lukea näitä kommentteja?
Ei sillä, etteikö haukkuminen olisi aina väärin oli tuttu tai ei, mutta muuten vaan tuli mieleen.
[/quote]Nimettömien palstojen etu ja rasite.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:59"]
HUOMENNA MEEN PASKANTAMAAN PORIN MAIKKALAN HYPPYTORNIIN -IISAK SONNI
[/quote]
Ja vähän isometsää pyörimää alasti pururadalle vai.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:03"]Te, jotka haukutte muita täällä, niin miksi teette sitä? Puratteko omaa huonoa oloa vai mikä on syy ja miksi teillä on tarve olla epäkunnioittavia muita kohtaan? Miltä sellainen käytös itseänne kohtaan tuntuisi? Minä kunnioitan itseäni ja muita eikä mulla ole tarvetta puhua rumasti toisille/toisista. Kehotan ystävälisesti miettimään käytöksenne syitä ja seurauksia.
[/quote]
Ime munaa horo!
-mies29v + 1v-
8 jatkaa, itsekin saatoin provoilla joskus 10 vuotta sitten netissä ja se johtui selkeästi siitä, että olin hukassa itseni kanssa. Oli paha olla enkä kunnioittanut itseäni. Purin muihin sitä että olin turhautunut itseeni. Pohdin omaa käytöstäni ja löysin syitäkin arvottomuuden tunteilleni. Pääsin yli niistä ja olen oppinut olemaan ystävällinen itselleni ja muille ja on paljon parempi olla.
Suomalaiset on sitten lapsellisia, hävettää asua täällä lol.
Mielensäpahoittaja liikenteessä.