Näin bussissa todellisen WT-tytön
Hänellä oli ruskeansävyinen leoparditoppi, jonka päällä oli harmaansävyinen leopardipaita, joka oli laitettu pinkillä niittivyöllä tissien alapuolelta kiinni. Housut hänellä olivat harmaa-mustat seepralegginssit, ja kengät olivat ruskeat leopardikuvioiset niittitennarit. Kokonaisuuden kruunasivat blondatut (kylläkin epäonnistuneesti blondatut, oranssit/keltaiset) hiukset, suttuinen silmämeikki ja paksusti meikattu huono iho. Bussiin noustessaan heitti tupakan sormistaan maahan.
Ajattelin, että hänen asunsa oli kyllä pakko olla vitsi. Ei kai kukaan tosissaan pue sellaista päälleen??
Kommentit (47)
Minusta on ikävää kuvailla ihmisiä noin tunnistettavasti. Entä jos se tyttö on av-mamma ja lukee tuon. Eipä minun persettä muiden vaatteet kutittele, kunhan sitä vaatetta tosiaan on päällä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:33"]http://por-img.cimcontent.net/cms/data/assets/bin-201408/b28f2b6bc0bb51f2149bfa10ef23ebb1_600x400.jpg
[/quote]
Oli pahempi kuin tuo. Siis eläinkuosia päästä varpaisiin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:34"]Se tyttö saa enemmän ku sä
[/quote]
Ai ai, joku eläinkuosin väärinkäyttäjäkö se siellä?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:32"]Minusta on ikävää kuvailla ihmisiä noin tunnistettavasti. Entä jos se tyttö on av-mamma ja lukee tuon. Eipä minun persettä muiden vaatteet kutittele, kunhan sitä vaatetta tosiaan on päällä.
[/quote]
Jos tyttö löytää kuvailun itsestään niin oppii sitten pukeutumaan järkevästi. Vaikka olet siinä oikeassa, ett onneksi oli sitä vaatetta päällä.
Noh noh. Itse kukin etsimme itseämme ja identiteettiämme (jota niin kovin usein tyylillä ilmaistaan), puhumattakaan tyylistämme, nuorena. En minäkään aina mikään viehättävin tapaus ollut, tyylejä en viitsi tässä kuvailla. Löysin oman tyylini vasta vuosia lukion jälkeen. Ja mikä ettei, etteikö se joskus vielä muuttuisi. Ja varmasti joku minunkin pukeutumistani katsoo ja keskenään päivittelee.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:35"]Miten tissien alle saa vyön?:o
[/quote]
Tiedäthän sinä niitä "tissivöitä"? Olivat muotia joskus vuonna 2007 tai jotain vastaavaa. :/
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:36"]Noh noh. Itse kukin etsimme itseämme ja identiteettiämme (jota niin kovin usein tyylillä ilmaistaan), puhumattakaan tyylistämme, nuorena. En minäkään aina mikään viehättävin tapaus ollut, tyylejä en viitsi tässä kuvailla. Löysin oman tyylini vasta vuosia lukion jälkeen. Ja mikä ettei, etteikö se joskus vielä muuttuisi. Ja varmasti joku minunkin pukeutumistani katsoo ja keskenään päivittelee.
[/quote]
Olen minäkin, ap, tyyliäni etsinyt mutta tuo nyt meni ihan överiksi. Asu olisi ollut ihan ok, jos olisi ollut esim. Se ruskea leoparditoppi ja leoparditennarit, revityt tummat pillifarkut ja musta paita/takki. WT joka tapauksessa, muttei niin paha kuin tuo aloituksen asukokonaisuus.
Oletteko te kaikki palstalaiset muka jotain pyhimyksiä, joilla ei olisi yhtään ihmetyttänyt tuon asun näkeminen?
Voihan se olla vitsikin, onhan näitä teemabileitä esim. pukeudu mahdollisimman tyylittömästi. Tosin sellaista varten kukaan tuskin värjäisi tukkaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:43"]Voihan se olla vitsikin, onhan näitä teemabileitä esim. pukeudu mahdollisimman tyylittömästi. Tosin sellaista varten kukaan tuskin värjäisi tukkaa.
[/quote]
Mietin myös aluksi, että onko tänään joku päivä, että olisi jotain tapahtumaa... Sitten mietin että no, jos teemabileet tms... Mutta tiistaina kolmen jälkeen??? Ei kai kenelläkään mitään teemajuhlia ole tiistaina?
Aloitus kuulostaa keksityltä koska kukaan ei pukisi pantteri- ja seeprakuosia samanaikaisesti päälleen ellei mene naamiaisiin villieläinristeytystä esittäen, ja tottakai kyseisellä keksityllä pissiksellä oli vielä kellertäväksi vaalennettu lettikin :DDD
Provosta puuttui se olennainen eli oranssi aurinkopuuteri.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:32"]
Minusta on ikävää kuvailla ihmisiä noin tunnistettavasti. Entä jos se tyttö on av-mamma ja lukee tuon. Eipä minun persettä muiden vaatteet kutittele, kunhan sitä vaatetta tosiaan on päällä.[/quote]
No täällä haukutaan bloggaajia jne. nimeltä joten aika lievä kuvaus tuo tämän ketjun aloitus oli.
AP on kateellinen, itse on valju harmaavarpunen eikä uskalla olla räväkkä. Ei kaikkien ihmisten tarvi olla samasta muotista, jotkut uskaltaa erottua. Häpeäisit kun arvostelet täällä muita ihmisiä.
Jos se oli tuore fuksi ja menossa fuksiaisiin tai vastaavaan tapahtumaan?
Riittä Väisänen on pukeutunut noin tuohon tyylin jo sen 40vuotta..sillä käkkäräpäällä...
Kukin taplaa tyylillään