Eilen illalla baarissa nuoret miehet
lyöttäytyi meidän naisporukan seuraan. Baaritiskillä ensin seisoskeltiin ja nää tyypit oli siinä vieressä ja alettiin höpötellä jotain. Ihan söpöjä kundeja ja niin hirveän nuoria meihin verrattuna (ollaan välillä 34-38v), niin jotenkin sitä ajatteli, että nämä tyypit ovat just sopivaa harmitonta seuraa. Me oltiin aloiteltu naisten kanssa jo alkuillasta, niin tunnelma oli meillä kohtuullisen hilpeä ja kai meitä vähän imarteli nuorten miesten seura. Yksi niistä oli saanut opiskelupaikan, niin olivat juhlistamassa sitä ja skumppaa sitten tilailtiin vuoronperään. Juteltiin ja tanssittiin ja jossain vaiheessa porukka vähän hajosi kuka minnekin. Myöhemmin illalla olin tulossa vessasta ja siinä tuli yksi näistä kundeista vastaan ja pyysi mua tanssimaan, soi joku hidas biisi ja sitten vaan homma alkoi vähän mennä väärille raiteille, kun käytiin tanssimassa ja tämä kuuma nuori mies tietysti käytti tilannetta hyväkseen ja siinä sitten hiveli muka vahingossa pepusta ja välillä niskasta tanssiessa. Tottakai siinä sitten tuli itsellekin hieman jännä olo ja kun tyyppi pyysi, että lähden haukkaamaan happea hänen kanssaan, niin päässä viirasi ja lähdin. Molempien kaverit jäi sinne ja lähdettiin kaupungille kävelemään. Juteltiin ja tyyppi piti mua kädestä ja välillä laittoi käden vyötärölle. Hassua, miten sitä koki olevansa ihan nuori itsekin. Jossain vaiheessa sitten mentiin taksitolpalle ja otettiin taksi sen luo ja mitä helvettiä, kyseessä oli iso kivitalo. Sanoin, että tänne mä en kyllä voi tulla, että tuskinpa asut täällä yksin. Tyyppi vaan rennosti, että en missään vaiheessa niin ole sanonutkaan. Sanoin, että mun pitää jatkaa tästä kotiin. Siihen se sanoi, että up to you, voit menettää jotain kaunista. Mua alkoi naurattamaan ihan hirveesti koko tilanteen hulluus. Tyyppi hymyili itsekin ja sitten se antoi mulle lapun kouraan ja sanoi että soita mulle kuitenkin ja lähti. Siinä sitten kuskille ensin sanoin, minne lähdetään ja rupesin katsomaan sitä lappua, niin heti tajusin, että kyseessä yhdn entisen työkaverin poika. Ei kai pojat faijoilleen kerro baariseikkailuistaan? Ärsyttää todella oma "villiys" eilen.
Kommentit (7)
no ei todellakaan kerro :D jätkille vaa kuinka lähellä oli et ois saanu MILFfiä. Mut vähänkö söpöä XD
Hahaha! Porvoossa villi yö.