Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko puolisollesi kaikki sinkkuaikojen säädöt ja toisaalta haluatko tietää puolisosi sinkkuaikojen säädöt

Vierailija
24.02.2022 |

Eli onko oikeus kysyä tai vaatia kertomaan ja jos ei kysyttäessä kerro, niin onko oikeus räjähtää asiasta.

Kerrotko puolisollesi kaikki sinkkuaikojen säädöt ja toisaalta haluatko tietää puolisosi sinkkuaikojen säädöt

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 36 vuotta aktiivista seurustelu- ja seksielämää ennen kuin tapasin puolisoni. Arvaa, muistanko itsekään jokaista säätöä? Eli emme todellakaan puolin emmekä toisin kaipaa tietoja jostain lähes 40 vuoden ajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kysele, enkä kertoisi vaikka kyselisi.

Vierailija
4/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, mulla on ongelmia kun puoliso haluaa tietää KAIKEN, enkä todellakaan muista kaikkea mitä on tapahtunut yli 20 vuotta sitten. Ja siitä sitten hirveät riidat.

Vierailija
5/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oli vain 1 'säätö' menneisyydessä, on suuri virhe kertoa siitä kysyttäessäkään. Mustasukkainen kumppani vetää kilarit, kun kuvittelee, että toinen muistelee sitä koko ajan ja vertaa häneen. Saati jos on monta..

Vierailija
7/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voin kertoa ja utelias ehkä olen itsekin, mutta ei tarvitse ihan kaikkea tietää. Ja on niissä säädöissä sellaisiakin joita ei edes halua muistella.

N49

Vierailija
8/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi suurinpiirtein, minulla ei ollut mitään kerrottavaa. Minua ei oikeasti kiinnosta toisen lyhyet suhteet ja millaisia ne oli, kun ne on ollut ennen minua.

Vierailija
9/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut oikeata vastasvaihtoehtoa. En kerro ellei kysy. 

Vierailija
10/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro enkä kysele. 

Vierailija
11/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu loppuisi tuollaisiin uteluihin, ja suosittelen samaa kaikille muillekin mitä lämpimimmin.

Älä ole rajaton, äläkä anna toisten sitä olla.

Vierailija
12/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oli vain 1 'säätö' menneisyydessä, on suuri virhe kertoa siitä kysyttäessäkään. Mustasukkainen kumppani vetää kilarit, kun kuvittelee, että toinen muistelee sitä koko ajan ja vertaa häneen. Saati jos on monta..

Ekoista kilareista lähdetään kävelemään, ihan hyvä jos selviää jo alkuvaiheessa.

Vierailija
13/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen haluaa tietää niin jotain voin kertoa hauskana muistona tai läppänä. Mutta antaen siis ymmärtää että ne ovat menneitä eikä vaikuta nykysuhteeseen. Kaikilla on menneisyys!

Vierailija
14/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, mutta jos kysytään, niin kaunistelen asioita. 

Vierailija
15/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, mulla on ongelmia kun puoliso haluaa tietää KAIKEN, enkä todellakaan muista kaikkea mitä on tapahtunut yli 20 vuotta sitten. Ja siitä sitten hirveät riidat.

Miksi hän alkoi vaatia tietoja vasta nyt, kun olette avo- tai avioliitossa?

Vierailija
16/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele mitään ja olen valehdellut, kun on kysytty. 

Vierailija
17/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sopivaa vastausvaihtoehtoa. Turhan kärjistettyjä ääripäitä.

Emme kumppanini kanssa salaile sinkkuaikojen suhteita mutta emme koe tarvetta käsitellä niitä yksityiskohtaisesti.

Vierailija
18/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 36 vuotta aktiivista seurustelu- ja seksielämää ennen kuin tapasin puolisoni. Arvaa, muistanko itsekään jokaista säätöä? Eli emme todellakaan puolin emmekä toisin kaipaa tietoja jostain lähes 40 vuoden ajalta.

No arvaan, että olet retosteleva tosikko.

Vierailija
19/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kokemattomana alkaa vaan pännimään kuunnella toisen seikkailuista.

Vierailija
20/25 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän alkoi vaatia tietoja vasta nyt, kun olette avo- tai avioliitossa?

Tyhmä kun olin niin alussa kerroin, riitoja ollut ennenkin, nyt ne on vaan menneet ihan älyttömiksi, ja oikesti yli 20 vuotta vanhoista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi