Kerrotko puolisollesi kaikki sinkkuaikojen säädöt ja toisaalta haluatko tietää puolisosi sinkkuaikojen säädöt
Eli onko oikeus kysyä tai vaatia kertomaan ja jos ei kysyttäessä kerro, niin onko oikeus räjähtää asiasta.
Kommentit (25)
Ollaan jonkun verran juteltu, kumpikaan ei ole mustasukkainen ja toisaalta kummallakin on oikeus yksityisyyteensä, eli ei tarvitse vastata jos ei halua. Ja myös kysyjällä on vastuu. Lähinnä molemmilla hauskoja kokemuksia ja ainakin minusta niistä on ihan kiihottavaakin jutella samoin kuin kuunnella. Ei vaikuta meidän suhteeseemme ainakaan mitenkään negatiivisesti.
Ei ikinä kerrota mitään. Ei kuulu kelleen olleet ja menneet. Ihminen joka näitä menneitä kyselee on vainoharhainen. Ei omaa itsetuntoa lainkaan. Riitelijä ja usein narsku, joka kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, mulla on ongelmia kun puoliso haluaa tietää KAIKEN, enkä todellakaan muista kaikkea mitä on tapahtunut yli 20 vuotta sitten. Ja siitä sitten hirveät riidat.
Miksi hän alkoi vaatia tietoja vasta nyt, kun olette avo- tai avioliitossa?
Tyhmä kun olin niin alussa kerroin, riitoja ollut ennenkin, nyt ne on vaan menneet ihan älyttömiksi, ja oikesti yli 20 vuotta vanhoista asioista.
Vedät rajasi ja vedät ne siihen kohtaan, että et edes aloita asiasta keskustelemista. Sanot, että asia on loppuun käsitelty, piste.
En todellakaan kerro. Olen nainen ja pidän miehistä ja oken sinkkuaikoina ja asumuseronkin aikana nauttinut aika monen miehen seurasta. Mieheni tietää, että olen ollut kerran rakastunut ennen häntä ja tapaillut muutamaa muutakin, mutta mistään lyhyistä suhteista en kyllä kerro. En varsinkaan kun mieheni on ollut vain kolmen naisen kanssa koskaan ja lisäkseni ne kaksi muuta suhdeviritystä olivat tosi lyhyitä ja intohimottomia. Mieheni on sellainen vakavasti suhtautuja, ei keksi miksi minun pitäisi kaikki kertoa. Luultavasti minulla on ollut enemmän kumppaneita kuin yhdelläkään kumppanillani, joiden määrä ei kyllä ole aina korvannut laatua. Onneksi toiset tietävät mitä oikeasti haluavat eikä heidän tarvitse haalia yhtä paljon kokemuksia. Kyllä minäkin nyt tiedän, mitä haluan.
Herranjestas, jos tämän keskustelun alottaisimme niin kasvaisimme horsmaa ennenkuin se asia olisi läpikäyty. Kyllä mieheni pääpiirteittäin historiani tietää, mutta en käsitä miksi sitä asiaa pitäisi yksityiskohtaisemmin jauhaa.
N30