Missä viimeks harrastit seksiä?
Eiköhän otsikko kerro kaiken. Jos haluaa avata vähän niin tottakai saa
Kommentit (47)
Toissayönä omassa sängyssä. Oltiin kotiuduttu illanvietosta, mies oli jo ihan nukahtamaisillaan mutta virkistyi kummasti kun siirryin omalta puoleltani hänen päälleen.
Ulkona ukkosessa riippukeinussa. Oli todella kiihottavaa kun salamoi todella lähellä meitä. Elämäni kyydit kyllä eilen sain.
Rakastajan sängyn vieressä matolla. Pudottiin sängystä eikä ehditty takaisin kun oltiin niin kiimoissaan. Oh mikä vkl :)
Ruotsinlaivalla. Olin tuntenut ainakin tunnin ennen sitä.
Olen erittäin tukevasti raskaana ja ainut miten seksi onnistuu on hyljemäisesti kyljellään sängyssä(omassa;)), toissa päivänä.
En ole koskaan harrastanut seksiä.
Perjantai-iltana, nojatuolissa, omassa olohuoneessa.
Omassa sängyssä, oman miehen kanssa,pe-iltana.
Hotellissa rakastajan kanssa, melkein pääsi sanomaan, että työpaikan vessassa, mutta se meni valitettavasti mönkään se kerta.
Tämä ei ollut viimeksi, mutta kiihottavin ja n.vuosi sitten. Armeijassa sotkussa kun olin perheeni kanssa katsomassa isoveljeäni. Siellä oli edellisen seksisuhteeni toinen osapuoli, hän huomasi minut, laittoi viestiä ja menin juttelemaan. Arvata saattaa mihin päädyttiin: vessaan. Onneksi muu perhe uskoi että häivyin paikalta. :-)
Toissailtana oman miehen kanssa ensin sohvalla ja sit sängyssä. Eipä kun eilen aamulla poikaset sängyssä.
Kotona kai jokainen harrastaa-eikö pointtisi ollutkin kai, että missä (muualla kuin kotona siis) viimeksi?
Tänään, sängyssä, poikaystävän kanssa ja järkyttävä kesähiki samalla kun rynkytettiin
Tänään suihinotto autossa syrjäisellä parkkipaikalla ;)
Kuka puutteessa elelevä täällä alapeukuttaa? Käykö kateeks?
Miesystävän sängyssä eilen -ja oli todella tyydyttävää seksiä :)