Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "katosi" kesken viestittelyn

Vierailija
12.07.2015 |

Vähän outo tilanne, olen tapaillut reilun vuoden mukavaa miestä. Seksin merkeissä, eipä juuri muuten. Tunnettu ollaan jo kauemminkin. Viime viikolla jutusteltiin tekstaten ja kysyin nähtäiskö, no sen jälkeen tuli radiohiljaisuus. Kai tästä voi päätellä että ohi on. Ihmetyttää vaan, ettei voinut sanoa MITÄÄN. Esim jotain tekosyytä: töitä, ei ehdi, ei kiinnosta tai mitään! Kuitenkin tunnemme melkoisen hyvin. Olen nyt niin raivona, että takuulla lopetan suhteen tähän. Miten yli 4- kymppisen voi olla vaikeaa sanoa suoraan ettei halua nähdä? Jos edellisviikolla vielä kaikki ollut hyvin? En vaan voi käsittää. Hirveetä kuraa koko homma.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin, mies oli saanut sydäninfarktin parin tunnin sisään ja kuulin asiasta vasta seuraavalla viikolla. Ankeaa. Sinun tapauksessasi ihmettelisin kyllä.

Vierailija
2/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, näitähän on. Voishan sitä kohdella toista vaikka ihan kunnioittavastikin. Leima pelkkää seksiä = huono nainen istuu tiukassa. Mitäs meitä hyvin kohtelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuskin kyse siitä..on vaikea luonteeltaankin, sitoutumiskammoinen. Ehkä yhtäkkiä tajusinkin että tapaamme liian usein ja tunteita alkaa tulla, ainakin minulle :(
Ap

Vierailija
4/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:18"]Tässä tuskin kyse siitä..on vaikea luonteeltaankin, sitoutumiskammoinen. Ehkä yhtäkkiä tajusinkin että tapaamme liian usein ja tunteita alkaa tulla, ainakin minulle :(
Ap
[/quote]
Tämä siis 2:lle. Toipuiko mies sydäristä muuten?
Ap

Vierailija
5/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä ajattelee, että jos on seksisuhde, niin se on vähän kuin pelaisi jonkun kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti sulkapalloa, ja sen voi lopettaa ilman mitään kummempia seremonioita. Varsinkin jos nainen vaikuttaa yhtään siltä, että on muutenkin kiinnostunut.."eihän me tästä sovittu".

Vierailija
6/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:18"]Tässä tuskin kyse siitä..on vaikea luonteeltaankin, sitoutumiskammoinen. Ehkä yhtäkkiä tajusinkin että tapaamme liian usein ja tunteita alkaa tulla, ainakin minulle :(
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]

Niin. Mies toipuu edelleen, mutta suhde kuitenkin jäi. Hyvä niin. Jospa kysyisit nätisti, haluaako nähdä ollenkaan enää? Joskus suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen :)

Vierailija
7/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kuule mitään ihmeteltävää. Täysin normikäytöstä mieheltä joka ei ole kiva ihminen.

Vierailija
8/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitoutumiskammoinen" = ei ole kiinnostunut 

Vierailija
9/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:18"]Tässä tuskin kyse siitä..on vaikea luonteeltaankin, sitoutumiskammoinen. Ehkä yhtäkkiä tajusinkin että tapaamme liian usein ja tunteita alkaa tulla, ainakin minulle :(
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]

Niin. Mies toipuu edelleen, mutta suhde kuitenkin jäi. Hyvä niin. Jospa kysyisit nätisti, haluaako nähdä ollenkaan enää? Joskus suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen :)
[/quote]
En kysy, poistin puhelimesta jo numeronkin. Ei ole pettymyksellä ja vihalla rajaa!! Missä kaikki herrasmiehet? En odottanutkaan avioliittoa, mutta olisi suhteen voinut asiallisestikin lopettaa.
Ap

Vierailija
10/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:18"]Tässä tuskin kyse siitä..on vaikea luonteeltaankin, sitoutumiskammoinen. Ehkä yhtäkkiä tajusinkin että tapaamme liian usein ja tunteita alkaa tulla, ainakin minulle :( Ap [/quote] Tämä siis 2:lle. Toipuiko mies sydäristä muuten? Ap [/quote] Niin. Mies toipuu edelleen, mutta suhde kuitenkin jäi. Hyvä niin. Jospa kysyisit nätisti, haluaako nähdä ollenkaan enää? Joskus suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen :) [/quote] En kysy, poistin puhelimesta jo numeronkin. Ei ole pettymyksellä ja vihalla rajaa!! Missä kaikki herrasmiehet? En odottanutkaan avioliittoa, mutta olisi suhteen voinut asiallisestikin lopettaa. Ap

[/quote]

No ei ne halua mitään lopullisia hyvästejä heittää. Pitävät jalkaa oven raossa, ottaa yhteyttä sitten kun itselle taas sopii. Älä vastaa sitten enää mitään.

Vierailija
11/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää kännykässä reserviä ja sitten yksinäisenä iltana tekstailee. Yritti ensin sitä, joka kiinnostaa enemmän. Se ei vastannut. yritti sitten kakkosta, eli sinua. Siinä välillä se ykkönen sitten vastaskin...Sorry. Näin se menee, mutta sun vuoro voi sitten joskus tulla taas...

Vierailija
12/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapasi kiinnostavamman naisen, eikä hänellä ollut miestä hyvästelemään sinua.

Vierailija
13/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, eipä tee mieli uusia suhteita vähään aikaan luoda :( Oikeaa parisuhteeseen ei tällähetkellä ole aikaa ja seksi olisi tehnyt hyvää sillointällöin. Mutta jos näin tympeäksi menee, niin taidampa pysyä loppuelämäni erossa mulkuista, joita myös miehiksi kutsutaan.
Ap

Vierailija
14/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, alkaako miehen nimi P:llä?

Vierailija
15/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni vaimolleen.

Vierailija
16/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]

Ihmetyttää vaan, ettei voinut sanoa MITÄÄN. Esim jotain tekosyytä: töitä, ei ehdi, ei kiinnosta tai mitään!

[/quote]

Siksi ei sanonut tekosyytä koska olisit alkanut inttämään vastaan. Jos olisi sanonut että "sori ei kerkiä, olen ylitöissä" tms niin sieltä olisi tullut vastauksena "no voin nukuttaa sut ylitöiden jälkeen ;)" tms. Niin tuttujuttu. Siksi parempi kun ei vastaa mitään.

Vierailija
17/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:54"]Ap, alkaako miehen nimi P:llä?
[/quote]
Ei, mutta paska mikä paska.
Ap

Vierailija
18/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on löytänyt paremman ja pitää sua vain varapilluna.