Varaudutko sotaan?
Aiotko varautua tai oletko jo varautunut jotenkin siihen, että Suomeen tulee sota?
Ruotsissa on jopa jaettu ohjekirjanen sitä varten, että mitä pitää jokaisesta asunnosta löytyä ja paljonko esim. vettä henkilöä kohden pitää säilöä jne.
Itse olen kerännyt säilykkeitä, näkkäriä + muuta pitkästi säilytettävää ruokaa, vessapaperia, vettä + muita juomia, bensaa, patteriradion, pattereita, taskulamppuja, kynttilöitä, tulitikkuja, polttopuita
Kommentit (42)
Kyllä olen. Olen treenannut itseni huippukuntoon ja lopettanut päihteet ja epäterveydet. Hamstrata ei tarvitse koska palveluksessa saa täyden ylläpidon. Ilmoittakaa milloin voin noutaa rynkkyni ja astua palvelukseen. Sijoitus minulla on, joten odottelen vain kutsua. Sais vaihtelua ainaiseen työntekoon.
En ole varautunut. Kyllästyttää koko elämä kaikkinensa.
Riippuu miten hallitus hoitaa tämän tilanteen. Jos provosoivat venäjää niin hallitus saa myös itse korjata jälkensä.
Joo kyllä pitäisi kaikilla olla joku varasto ruokaa viiniä vettä keksejä ja pähkinää.Näyttää vaan siltä ettei toisia kiinnosta yhtään.Koiran kissan ruokaa voi tietysti syödä hätä tilassa ja sen koiran ja kissan.Marsuja ja kaneja jotkut syö muutenkin.Toisilla on omat kanat ja toiset syö lokkeja.Pulujakin jotkut uhraa jumalille ja syö niitä.Ehkä kannattaa nyt ostaa siemeniä mitä istuttaa kasvimaalle kaalia kurkkua porkkanaa.Venäjän juutalaiset muuten kieltää Jeesuksen myös Hollannin juutalaiset kieltää eikä ole otollisia.
Ukrainasta katkaistiin heti tänä aamuna Venäjältä tuotettu sähkö.
Tarkista mistä sinun sähkösi tulee ja varaudu jollain erilaisella keittimellä ja lämpöjutuilla, ellei sinulla ole tulisijaa.
No sen verran voi tehdä että ottaa vähän laastaria sukat alusvaatteet vesipulloja ja pähkinää johonkin kassiin valmiiksi.
Olen.
Varustelin mökin kuntoon. Siellä ulkohuussi ja vettä saa järvestä pahimmassa tilanteessa. Jos siis vedet ja sähköt katkeaa.
Ruokaa, säilykkeitä, vilttejä, makuupusseja ym, että pysyy lämpimänä, taskulamppuja, otsalamppuja, kynttilöitä, tulentekovälineitä, käsidesiä ja puhdistuspyyhkeitä, lääkkeitä ja ensiaputarvikkeita, eristysteippiä ja joditabletit...kaikenlaista varustelin sinne.
Varustelu kannattaa aloittaa viimeistään, kun Venäjä alkaa kasata joukkoja tuohon meidän rajan taakse.
Lapualta ostin juuri 25.000 panosta kivääriin.
Sehän oli eksytys se Nokia missio TV 7 cityseurakunnat juutalaiset kerää rahaa kieltää Jeesuksen Jahvekulttuuri varastaa.
Taas tätä idästä masinoitua pelon lietsontaa, jolla halutaan horjuttaa meitä henkisesti. Ollaan fiksumpia kuin tällainen, jookos.
Lennän tänään pois Suomesta. Kannattaa lähteä vielä kun ehtii.
Olen varautunut jo siitä lähtien, kun huomasin ettei lännellä ole ajatustakaan perääntyä naton laajenemispyrkimyksistä. Tämä tilanne oli selviö jo pitkään, kauan Putin odotti.
En pelkää enkä ole hysteerinen. Suomessa ei mistään muusta olekaan jankutettu kuin talvisodasta. Jos sota leviäisi tänne niin miettisin miten voisin omalta osaltani puolustaa maata. Venäjä nyt ei ole Suomesta kuitenkaan kiinnostunut ja Karjalakin pelkkine kuluineen on jätetty vähän oman onnensa nojaan. Ukrainan kimpussa tosin Venäjä on ollut aina. Mutta ei se Ukrainankaan politiikka ole koskaan puhtoista ollut ja korruptio sen kuin rehottaa vaan sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää enkä ole hysteerinen. Suomessa ei mistään muusta olekaan jankutettu kuin talvisodasta. Jos sota leviäisi tänne niin miettisin miten voisin omalta osaltani puolustaa maata. Venäjä nyt ei ole Suomesta kuitenkaan kiinnostunut ja Karjalakin pelkkine kuluineen on jätetty vähän oman onnensa nojaan. Ukrainan kimpussa tosin Venäjä on ollut aina. Mutta ei se Ukrainankaan politiikka ole koskaan puhtoista ollut ja korruptio sen kuin rehottaa vaan sielläkin.
Ukrainassa on ollut sisällissota jo vuosia ja tästä syytetty venäjää median toimesta jotta raakalaismaine saadaan pidettyä yllä. Tämäkin sota on vain median ja eliitin temppu, jotta saadaan Eu:n kansalle digipassi ajettua läpi sillä välin kun kansa vapisee sodan pelossa eikä tajua puolustautua na tsi hallitusta vasta an!
Mulla on jo ikkunat pahvitettu ja komero täynnä vessapaperia, postailen täältä poterostani sängyn alta.
En ole varautunut. Varmaan pitäisi…