Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko käynyt ulkomailla vai et? Peukut ylös tai alas.

Vierailija
12.07.2015 |

Minua mietityttää, onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät ole käyneet ulkomailla kertaakaan. En tunne yhtään sellaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen Ruotsissa pari kertaa käynyt, lasketaanko se? Ei oikeastaan mitään vapaa-ajan reissuja yhtä risteilyä lukuun ottamatta. Haparanda ja vähän autolla pörräilyä melkein astumatta maan kamaralle.

Vierailija
2/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni köyhä ei ole käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avo-mieheni ei ole käynyt kuin Ruotsissa jaVirossa.Syy ei ole rahassa,vaan häntä ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:00"]No olen Ruotsissa pari kertaa käynyt, lasketaanko se? Ei oikeastaan mitään vapaa-ajan reissuja yhtä risteilyä lukuun ottamatta. Haparanda ja vähän autolla pörräilyä melkein astumatta maan kamaralle.
[/quote]

Iteki oon monesti miettiny että missä se raja menee. Tai siis joo, jos oot käynty suomen rajojen ulkopuolella, oot käyny ulkomailla, mutta ei se oo ihan sama asia että onko käyn oikeesti reissusa vai autolla just pölähtäny ruotsin puolella. Sen jälkeen jmku kävin Norjassa road tripillä oon sanonu käyneenibulkomaulla ku sitä ennen käyny vaan rajojen ulkopuolel sillee nopeesti sillee junoueatisayii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan