Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEKSIN RATKAISUN NUORTEN ENERGIAJUOMIEN JUONTIIN!

Vierailija
12.07.2015 |

Monet nuoret ovat sanoneet, että pitävät energiajuomien mausta, eivätkä juo kofeiinin tai hienouden/kovuuden takia. Niin eikö voitaisi alkaa valmistamaan energiajuoman makuista limpparia?!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hinta on se juttu, normaali puolenlitran limsapullo maksaa 2-3€ kun taas energiajuoma_tölkki maksaa n.1-1,50€ (siis nämä halvat) Me jonnet kärsitään hinnoista jo valmiiks ja EU nostaa kokoajan hintoja, ei me täällä kauaa kuljeta jos viette energiajuomat pois meiltä :( t. -99 syntynyt naaras jonne x--DD

Vierailija
2/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon energiajuomia tottumuksen ja piristävän vaikutuksen takia, limu on toki parempaa maun kannalta. T14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa tämä tähä mutta minultakin kohta 17v tytöltä on tullut monesti nuoremmat veikkaan 12-14v tytöt että pojat kysymään että voinko hakea energiajuomaa niille:DD teinä vanhempina keitä täs keskustelus on mukana niin suosittelen enemmän panostamaan siihen et ku teijän pikku kullannuput saattaa vetää kaljaa ja röökiä enemmä tuolla ulkona ku jotai energiajuomaa mutta en ny yleistä että kaikkien lapset tekee niin ja oon ylpeä niist muksuist ketkä ei nii tee

Vierailija
4/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne energiajuomat ei ole nyt se kaikista huolestuttavin asia nuorissa

Vierailija
6/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä tiedä kuinka yhden ikäiseni, joka pitää tietyn energiajuoman mauasta. Kaikki muut ovat juoneet sen piristävän vaikutuksen vuoksi. Mielestäni energiajuomat maistuu aivan kuselta :D. T 18N.

Vierailija
7/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Es Jonne :-)

Vierailija
8/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Mua ne ei edes piristä joten maun takia juon. En vain tiedä miten siitä saisi saman makuista ottamalla pois ne epäterveelliset ainesosat.

Vierailija
9/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomathan on järkyttävän makuisia! Sanovat siis mun teinit, jotka tietää senkin, että tavallinen kola ja kahvi virkistävät paremmin.

Vierailija
10/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä monet juo sen kofeiininkin takia. Tosi harvoin tykätään oikeasti siitä kusen värisen nesteen mausta.

Vierailija
11/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muka ratkaisisi? Sit ne jois sokerilimpparia tai vielä pahempaa, makeutusaineilla kyllästettyä sontaa. Ei ole yhtään sen parempi. 

Vierailija
12/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vissiin maistanu kusta... Ei ne energiajuomatkaan hyviä oo...

Vierailija
13/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batterya juon kyllä ihan maun takia. + tottumuksen.

Vierailija
14/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet energiajuomat ovat jopa puolet halvempia kuin limppari...

Vierailija
15/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaffa tai fanta limukathan ei oo kusen värisiä?

Vierailija
16/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lukiossa join ainakin maun sekä kofeiinin takia kun kahvista en tykänny. Nykyään juon kahvia piritykseen ja energiajuoman maun takia erikoistapauksissa esim. vkl kunniaksi. Mutta koska maun takia juon, olen hyvin tarkka siitä mitä ostan. Eikä mitään es litkuja, koska ne tosiaan maistuvat karseille. Ja sen takia energiajuomia, koska eivät ole niin makeita kuin limpparit.

Vierailija
17/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomia juodaan vain ja ainoastaan hinnan vuoksi, mutta kun nekin kallistuu kokoajan. Kalja maksaa sen 0,99,energiajuoma 1.30 ja kokis päälle 2 euroa. Sitten mietitään mikä on tämmösen jonnen taloudelle paras. Olen puhunut.

Vierailija
18/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:54"]

Energiajuomia juodaan vain ja ainoastaan hinnan vuoksi, mutta kun nekin kallistuu kokoajan. Kalja maksaa sen 0,99,energiajuoma 1.30 ja kokis päälle 2 euroa. Sitten mietitään mikä on tämmösen jonnen taloudelle paras. Olen puhunut.

[/quote]

Kahvipaketti alle 5 euroa mistä keittää sen 50 kuppia kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä