Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loppuraskaus ja vetinen vuoto

Vierailija
17.08.2015 |

Viikot nyt 37+2 ja vajaan viikon ajan on vuotanut jotain todella vetimäistä nestettä. Välillä oikein lurahtelee. Veikkaisin itse että se on valkovuotoa, kun se on välillä vähän kellertävää ja välillä valkoista. Mistä johtuu että se on nyt muuttunut niin runsaaksi ja vetimäiseksi ja tuo kellertävä väri?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:43"]ei välttämättä. Toki jos epävarma kannattaa tsekata ettei oo vettä, tulehduksen riski silloin olemassa. t kätilö
[/quote]

Ok. Kiitos tiedosta.

Ap

Vierailija
2/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali runsas vuoto raskaudessa, emätintulehdus, lapsivettä..? Käy lääkärissä varalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas valkovuoto normaalia raskaudessa, etenkin lopussa. Itselläni myös ollut molemmissa. Normaalisti ei juuri ollenkaan.

Vierailija
4/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos limatulppa irtoaa noin?

Vierailija
5/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se tuollaista vetimäistä olla? Eikös se nimenomaan ole limaa?

Ap

Vierailija
6/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuulta vuotaa limaista vuotoa ennen synnytystä. Olethan varma, ettei ole lapsivettä? 

Vierailija
7/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkanut tihkua lapsivettä? Soittaisin ainakin neivolaan.

Vierailija
8/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan varma tietenkään ole onko lapsivettä. Ajattelin vaan että kun se on valkoista ja joskus kellertävääkin että se olisi valkovuotoa.

Ap

Vierailija
9/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ollut valkovuoto vetistä ja runsasta raskauden puolivälistä asti ja olen käynyt sen takia jopa lääkärissä. Soita neuvolaan, jos se mietityttää. Eikös siihen lapsiveden erottamiseen valkovuodosta ole jotain testejäkin, mikä voi tilata kotiinkin?

Vierailija
10/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan varmuuden vuoksi soitella neuvolaan. Onko täällä joku jolla olisi tuota ollut ennen synnytystä ja kauan on mennyt synnytyksen käynnistymiseen tuosta?

ap

Vierailija
11/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:09"]Mulla on ainakin ollut valkovuoto vetistä ja runsasta raskauden puolivälistä asti ja olen käynyt sen takia jopa lääkärissä. Soita neuvolaan, jos se mietityttää. Eikös siihen lapsiveden erottamiseen valkovuodosta ole jotain testejäkin, mikä voi tilata kotiinkin?
[/quote]

Mulla samoin ollut.. pakko oli käyttää aina pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
12/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä että on valkovuotoa joka voi olla erittäin runsasta loppuraskaudessa. t kätilö

Vierailija
13/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:26"]Kuulostaa kyllä siltä että on valkovuotoa joka voi olla erittäin runsasta loppuraskaudessa. t kätilö
[/quote]

No minä jo kerkesin innostumaan että tää enteilisi synnytystä mutta ilmeisesti ei kerro mitään että synnytys olisi lähellä?

Ap

Vierailija
14/14 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä. Toki jos epävarma kannattaa tsekata ettei oo vettä, tulehduksen riski silloin olemassa. t kätilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme