ovatko naiset yksilöitä?
mielestäni eivät sillä jos esittää ryhmässä mielipiteen kaikki myötäilevät sitä ellei se ole todella huono idea niin kaikki vastustavat. miesryhmissä se menee enemmän 50%-50%
Kommentit (14)
Ei tietenkään. Kun olet tavannut yhden, olet tavannut kaikki. Yleensä se elämän ensimmäinen tavattu nainen on oma äiti, joten kaikki muut naiset luokitellaan sen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:13"]
Jos joku sanoo, että kortsu päässä on muotia, 80% naisista vetää sen päähänsä jossain vaiheessa. Miehistä ehkä parikymmentä prosenttia.
[/quote]
Miehet tekee mitä tahansa saadakseen pillua. Omanlainen trendinsä sekin, te olette ns. pompoteltavia, vaiston varassa meneviä eläimiä :)
Miehillä on yleensä monipuoliset kiinnostuksenkohteet, kun taas naisilla ne ovat yleensä ne yhdet ja samat oma ja tuttavien ulkonäkö, käsityöt ym. Naiset elävät naistenlehtien maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:20"]Miehillä on yleensä monipuoliset kiinnostuksenkohteet, kun taas naisilla ne ovat yleensä ne yhdet ja samat oma ja tuttavien ulkonäkö, käsityöt ym. Naiset elävät naistenlehtien maailmassa.
[/quote]
Ai jaa. Joko tunnet hiukan hömelöitä naisia tai olet itse sellainen, mutta älä yleistä. Kaikki eivät ole samasta pakasta vedettyjä.
Monessako naisryhmässä olet ollut esittämässä mielipiteitäsi naisena?
Juu me ollaan kaikki ihan samaa massaa, Niinkuin miehetkin.
Erikoinen ajatus, kun ottaa huomioon että miehet ovat keksineet armeijan ja sinne pitää ihan väkisin päästä. Suraavat 30 vuotta hehkutetaan sitä aikaa. Puhtaampaa laumakäyttäytymistä ei taida maailmasta löytyä.
Naisilla ei edes ole kunnon fetissejä, vaan seksuaaliset kiinnostuksenkohteetkin ovat niitä samoja ja yksipuolisia. Itse en ainakaan ikinä ole kuullut naisesta, jolla olisi vaikka vaippafetissi.
tässä topikissakin kaikki peukuttelee samanlailla :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:53"]
tässä topikissakin kaikki peukuttelee samanlailla :D
[/quote]
Ja kollektiivisesti miehet ei uskalla kommentoida totuutta, joka on kirjoitettu kommentissa #4.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:20"]
Miehillä on yleensä monipuoliset kiinnostuksenkohteet, kun taas naisilla ne ovat yleensä ne yhdet ja samat oma ja tuttavien ulkonäkö, käsityöt ym. Naiset elävät naistenlehtien maailmassa.
[/quote]
Hmm...olen elämäni aikana lukenut tasan yhden naistenlehden. Sisältö oli sellaista shaibaa että jäi viimeiseksi. Tieteen Kuvalehti on paljon mielenkiintoisempi.
Harrastan larppausta, kalastusta, miekkojen ja kilpien keräämistä (lähinnä keskiajan). Olen myös käynyt opettelemassa keskiaikaisa ratsastustaitoa niin aseiden kanssa kuin ilmankin (tässä on vähän raha tullut vastaan, ovat aika tyyriitä tunteja). Käsitöitä inhoan, en pitänyt niistä edes lapsena. Ulkonäkö on itselläni aika huithapeli, en yhtään katso mitä laitan päälleni (paitsi jos menen juhliin). En meikkaan, en värjää hiuksiani enkä ajele karvojani.
Olen varmaan mies :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:20"]
[/quote]
Hmm...olen elämäni aikana lukenut tasan yhden naistenlehden. Sisältö oli sellaista shaibaa että jäi viimeiseksi. Tieteen Kuvalehti on paljon mielenkiintoisempi.
Harrastan larppausta, kalastusta, miekkojen ja kilpien keräämistä (lähinnä keskiajan). Olen myös käynyt opettelemassa keskiaikaisa ratsastustaitoa niin aseiden kanssa kuin ilmankin (tässä on vähän raha tullut vastaan, ovat aika tyyriitä tunteja). Käsitöitä inhoan, en pitänyt niistä edes lapsena. Ulkonäkö on itselläni aika huithapeli, en yhtään katso mitä laitan päälleni (paitsi jos menen juhliin). En meikkaan, en värjää hiuksiani enkä ajele karvojani.
Olen varmaan mies :D
[/quote]
kyllä tuon perusteella olet mies.
Ei ne ole. Usko jo ja luovuta, ne parisataa sulle pakit antanutta naista eivät olleet mitään poikkeuksia. :)
Jos joku sanoo, että kortsu päässä on muotia, 80% naisista vetää sen päähänsä jossain vaiheessa. Miehistä ehkä parikymmentä prosenttia.