Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjasuosituksia?

Vierailija
12.07.2015 |

Melkein kaikki kelpaa, mutta hömppäkirjojen suhteen olen hieman skeptinen eli niitä ei tarvitse suositella, samoin elämänkertoja ei tarvitse suositella, ne ei iske :D Nyt olen lukenut Torey Haydenin kirjoja (nyt olen lukemassa tuon "viimeistä" kirjaa, mitä en ole lukenut eli Aavetyttöä) ja osa Toreyn kirjoista on ollut ihan hyviä, osa sitten taas pelkkää kakkaa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin. 

Vierailija
2/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jos rajaisit hakuvaihtoehtoja niin olisi helpompi suositella. Jos melkein mikä vaan käy, niin mene kirjastoon ja ota ensimmäinen vastaantuleva ei-elämäkerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:31"]

Vähän jos rajaisit hakuvaihtoehtoja niin olisi helpompi suositella. Jos melkein mikä vaan käy, niin mene kirjastoon ja ota ensimmäinen vastaantuleva ei-elämäkerta.

[/quote]

No, hhhhhmmm...

Ei hömppää (eli tyyliin Danielle Steel (vai Steele?) ja muut saman tyyliset höpö kirjat), ei elämänkertoja, ei suomalaisten kirjailijoiden kirjoja. 

Tykkään mm. Kingin kirjoista (olen lukenut ne kaikki), James Herriotin kirjoista (olen lukenut ne kaikki jo moneen kertaan). Tuossa nyt muutama.

Vierailija
4/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile sitten vaikka Kingin pojan (jos Stepheniä tarkoitat) kirjoja. Kirjoittaa nimellä Joe Hill.

Vierailija
5/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suomalaisia kirjoja?

Vierailija
6/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herriotin tapaisia eläinlääkäri kirjoja on Hugh Lasgarn kirjoitellut. Esim.Eläinlääkäri keskellä kylää ja muitakin lienee.

Vierailija
7/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervi Jalon Ponitalli-sarja.

Vierailija
8/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:39"]

Miksei suomalaisia kirjoja?

[/quote]

Olen lukennut useamman suomalaisen kirjailijan kirjoja (puhutaan nyt useasta kymmenestä :)) ja ne ei vaan ole iskeneet jostain syystä. Samoin olen joskus lainannut jotain hömppäkirjoja ja nekään eivät iskeneet.

Vierailija
9/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas Lentämisen alkeet tai Tunneli, molemmat Reidar Palmgrenin kirjoittamia. Vaikka onkin suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi