Yli 30-vuotiaiden miesten pitää lopettaa parikymppisten tyttöjen perään katselu.
Kommentit (31)
Ei se mies omasta tahdostaan sitä tee. Mies on kehittynyt sellaiseksi miljoonien vuosien aikana, eikä itse voi sille mitään että panettaa. Mielenkiinto herää nuorta kiimaista kohtaan. Ei mies mitään pahaa tarkoita hän haluaa purkaa siemenet otolliseen maaperään.
T. katkera ja kateellinen munankipeä av-mammuli
Onkohan täällä vain yksi ja sama, joka on sekaisin feminismistä, vihaa ja pelkää miehiä, ja on kiihkeä suojelemaan naisia ja lapsia pahoilta miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:41"]
En voi kieltää katsomasta, mutta parempi olla laukomatta mitään ällöjä kommentteja tai koskemasta. Jos haluaa jutella niin asiallisesti sitten, kuten ihmisille yleensäkin.
t. 20v
[/quote]
Kommentoiko, tai koskeeko oikeasti jotkut muut, kuin kehitysmaan asukit naisia tuosta vaan?
Itse kyllä katson, mutten ole koskaan nähnyt tai kuullut kommentoimisesta, tai koskemisesta. T: mies
[/quote]
Kyllä sellaisia juntteja valitettavasti on. Käsimerkkejäkin on joskus näytelty.
Sano niille parikymppisille tytöile että eivät sitten kattele myöskään yli 30v.
Voi ei, eikö 32-vuotias aviomieheni saa enää katsella minua? :(
N20
Itsellä ku ikää tullu lisää ni ukot ovat nykyään kovin kiinnostuneit, enemmä ku nuorena ja miks ain ku o itse varattu, mut nää ei oo sitä tienny. Voi niitä kehuja, (vaikkei oo ihan varma tarkottako ne edes sanomisiaan, mut ei ainakaa seksii yrittäny) ihan kiva pitkäst aikaa kuulla joltai muult ku omalt miehelt. Ei harmit yhtää etten oo nii nuori enää
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:55"]Ikis?
[/quote]
Ohis.
Täysin samaa mieltä. Näin parikymppisenä ei todellakaan kiinnosta mitkään ikäloput setämiehet. Hyi!
Teki pahaa, kun äijät katsoi kiimaisina mun 15-vuotiasta pikkusiskoani. Joukossa viisikymppisiäkin. Edelleen suututtaa. Jättäkää lapset rauhaan!
Parikymppisten naisten pitäisi myös lopettaa minun perään katselu. Ahdistaa.
T. Hyvin säilynyt 38v mies
Nuorten naisten peräthän on just parhaat ;) T. mies
"Entinen kaunotar närkästyy kaikista eniten miesten irstaista mielihaluista - koska eivät enää kohdistu häneen itseensä"
En voi kieltää katsomasta, mutta parempi olla laukomatta mitään ällöjä kommentteja tai koskemasta. Jos haluaa jutella niin asiallisesti sitten, kuten ihmisille yleensäkin.
t. 20v
Minulla lähestyy 40 v ja olen huomannut kummallisen asian. Sellaiset yli 10 vuotta vanhemmat miehet käyvät aivan kuumana minuun. Se on vähän outoa koska en koskaan ole mitenkään hurjasti kerännyt katseita edes parikymppisenä. Johtuuko tämä siitä että pidän itsestäni huolta? En tiedä koska niin pitävät monet muutkin! Onko muilla näin?
Ja olen siis naimisissa enkä etsi mitään suhteita mutta nämä vanhemmat miehet, usein hyvinkin hyvässä asemassa olevat ja oikein ok miehet ovat ehdottelemassa yhteistä yötä tai salaista suhdetta. Ja ylipäätään katsovat perään. Ikäiseni todella harvoin sen kummemmin katselevat tai pokailevat. En käyttäydy mitenkään tyrkysti saati pukeudu mutta olen viime vuosina ollut ihan sattumalta paljon juhlissa ja paikoissa missä tällaisia miehiä liikkuu. En tiedä haluaisiko osa enemmän vai kaikki vain panoseuraa.
Sulla taisi olla kieli poskessa kun tätä kirjoitit?