Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotiaiden miesten pitää lopettaa parikymppisten tyttöjen perään katselu.

Vierailija
12.07.2015 |

Se on oksettavaa. Lapsiparat... 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taisi olla kieli poskessa kun tätä kirjoitit?

Vierailija
2/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies omasta tahdostaan sitä tee. Mies on kehittynyt sellaiseksi  miljoonien vuosien aikana, eikä itse voi sille mitään että panettaa. Mielenkiinto herää nuorta  kiimaista kohtaan. Ei mies mitään pahaa tarkoita hän haluaa  purkaa siemenet otolliseen maaperään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Vierailija
4/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis?

Vierailija
5/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. katkera ja kateellinen munankipeä av-mammuli

Vierailija
6/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSIparat??

Vierailija
7/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä vain yksi ja sama, joka on sekaisin feminismistä, vihaa ja pelkää miehiä, ja on kiihkeä suojelemaan naisia ja lapsia pahoilta miehiltä.

Vierailija
8/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:41"]

En voi kieltää katsomasta, mutta parempi olla laukomatta mitään ällöjä kommentteja tai koskemasta. Jos haluaa jutella niin asiallisesti sitten, kuten ihmisille yleensäkin. 
t. 20v

[/quote]

Kommentoiko, tai koskeeko oikeasti jotkut muut, kuin kehitysmaan asukit naisia tuosta vaan?

Itse kyllä katson, mutten ole koskaan nähnyt tai kuullut kommentoimisesta, tai koskemisesta. T: mies

[/quote]

Kyllä sellaisia juntteja valitettavasti on. Käsimerkkejäkin on joskus näytelty.

Vierailija
9/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille parikymppisille tytöile että eivät sitten kattele myöskään yli 30v.

Vierailija
10/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, eikö 32-vuotias aviomieheni saa enää katsella minua? :(
N20

Vierailija
11/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden ikäero ei ole iso ero.

Vierailija
12/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ku ikää tullu lisää ni ukot ovat nykyään kovin kiinnostuneit, enemmä ku nuorena ja miks ain ku o itse varattu, mut nää ei oo sitä tienny. Voi niitä kehuja, (vaikkei oo ihan varma tarkottako ne edes sanomisiaan, mut ei ainakaa seksii yrittäny) ihan kiva pitkäst aikaa kuulla joltai muult ku omalt miehelt. Ei harmit yhtää etten oo nii nuori enää

Vierailija
13/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:55"]Ikis?
[/quote]

Ohis.

Vierailija
14/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Näin parikymppisenä ei todellakaan kiinnosta mitkään ikäloput setämiehet. Hyi!

Vierailija
15/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki pahaa, kun äijät katsoi kiimaisina mun 15-vuotiasta pikkusiskoani. Joukossa viisikymppisiäkin. Edelleen suututtaa. Jättäkää lapset rauhaan!

Vierailija
16/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisten naisten pitäisi myös lopettaa minun perään katselu. Ahdistaa.

T. Hyvin säilynyt 38v mies

Vierailija
17/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten peräthän on just parhaat ;) T. mies

Vierailija
18/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entinen kaunotar närkästyy kaikista eniten miesten irstaista mielihaluista - koska eivät enää kohdistu häneen itseensä"

Vierailija
19/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kieltää katsomasta, mutta parempi olla laukomatta mitään ällöjä kommentteja tai koskemasta. Jos haluaa jutella niin asiallisesti sitten, kuten ihmisille yleensäkin. 
t. 20v

Vierailija
20/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähestyy 40 v ja olen huomannut kummallisen asian. Sellaiset yli 10 vuotta vanhemmat miehet käyvät aivan kuumana minuun. Se on vähän outoa koska en koskaan ole mitenkään hurjasti kerännyt katseita edes parikymppisenä. Johtuuko tämä siitä että pidän itsestäni huolta? En tiedä koska niin pitävät monet muutkin! Onko muilla näin?

Ja olen siis naimisissa enkä etsi mitään suhteita mutta nämä vanhemmat miehet, usein hyvinkin hyvässä asemassa olevat ja oikein ok miehet ovat ehdottelemassa yhteistä yötä tai salaista suhdetta. Ja ylipäätään katsovat perään. Ikäiseni todella harvoin sen kummemmin katselevat tai pokailevat. En käyttäydy mitenkään tyrkysti saati pukeudu mutta olen viime vuosina ollut ihan sattumalta paljon juhlissa ja paikoissa missä tällaisia miehiä liikkuu. En tiedä haluaisiko osa enemmän vai kaikki vain panoseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän