Osuuko häpyhuulenne toisiinsa urheillessa
Eli jos harrastatte esim rajua tanssia tai zumbaa?
Kommentit (24)
Miten ne voisivat olla osumatta?
Voisitko runkkari kertoa, mitä kuvittelet naisen anatomiasta kun esität tuollaisen kysymyksen?
Noh, olen nainen ja mietin olenko ainoa. En näköjään. - ap
Ja siis tarkoitin kysymyksellä että osuulo ne toisiinsa niin että sen huomaat itse eli tunnet sen enkänsitä että ne nyt sattuvat olemaan kiinnintoisissaan niiniuin muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:29"]
Noh, olen nainen ja mietin olenko ainoa. En näköjään. - ap
[/quote]
Mielenkiintoinen kysymys. Se tosin vaatisi kaksi kaunista tanssijaa että asia enemmän kiinnostaisi. Tällä palstalla siis sikäli turha kysymys.
Ja siis tarkoitin kysymyksellä että osuuko ne toisiinsa niin että tunnet sen? En tarkoittanut sitä että ovatko ne yhdessä, kun ovat kokoajan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:31"]
Ja siis tarkoitin kysymyksellä että osuuko ne toisiinsa niin että tunnet sen? En tarkoittanut sitä että ovatko ne yhdessä, kun ovat kokoajan.
[/quote]
tarkoitatko niinkuin kastanjetit? Ja soittelenko? tai siis niinku mitä täsmälleen tarkoitat? tai niinkuin kellotapulin kello? Puhutkohan isoista vai pienistä? Että onpa tässä kesämietinnälle paikka. Pieni suuri asia?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:31"]
[/quote]
Siis tuota sulla pillu avautuu levälleen tanssiessa kun levität reisiä ja sitten taas napsahtaa kiinni kun reidet käy lähempänä toisiaan? Onko pikkarit jalassa kun tanssit. Imeytyykö ne häppäreiden väliin?
Juurikin näin. On pikkarit, ei jää sinne väliin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:55"]
[/quote]
Noloo jos tulee pillupieruja...
Ei mulla kyllä noin käy. Jotain etua läskeistä. Ootko laiha? Tai siis hoikka.
Sama vaiva, en niinkään häppäreiden läpsytystä tunne, mutta suhina vaan kuuluu kun ilma menee sisään ja ulos. Ei kehtaa tällaisen palkeen kaa harkoissa käydä.
Ja arvaa miten rintauinnissa käy :( Katoin jotain luonto ohjelmaa mustekaloista. Vittu mä oon ku joku kalmari, joka vetää vettä onkaloon ja sitte kiitää vesisuihkulla vihollisia pakoon. Ei voi uida ku vaparia kun siinä ei reisiä levitellä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:39"]
Miksi tähän asialliseen kysymykseen on niin mahdotonta saada kiihkotonta ja yksiselitteistä vastausta?
[/quote]
No ihan vaan siksi, että näin naisen mielestä tällainen kysymys ei ole siinä merkityksessä asiallinen, että vaatisi jotain linkkiä tieteelliseen tutkimukseen tai empiirisiä havaintoja jotenkin dokumentoituna.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 06:01"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:55"]
[/quote]
Noloo jos tulee pillupieruja...
Ei mulla kyllä noin käy. Jotain etua läskeistä. Ootko laiha? Tai siis hoikka.
[/quote] olen juu, miten liittyy tähän?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:42"]Lukioikäisillä tai sitä vanhemmilla naisilla on monesti tällaisia ajatuksia:
-miten mies voi ajaa pyörää?
-eikö miehen vehkeet roiku vessanpöntön vedessä?
-miten mies voi kävellä vehkeidensä kanssa?
-eikö miehen vehkeet mene hajalle jos mies on liian notkea? Tekee esim.spagaatin
-eikö kiveksiä pidä puristella seksin aikana?
jne.
[/quote]
Eipä ole tähän ikään mennessä tullut koskaan tuollaiset kysymykset mieleen, enkä tunne ketään aikuista naista, joka olisi mokomia ainakaan ääneen pohtinut.
Näin ajattelelee pikemminkin mummo- kuin lukioikäinen nainen. Tiedoksi sinulle, että ei naisten ajatukset eivätkä varsinkaan puheet ole enimmäkseen vyötärön alapuolella, ei varsinkaan miesten jalkojenvälissä, vaikka te niin haluatte uskoa ja toivotte.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:39"]
Miksi tähän asialliseen kysymykseen on niin mahdotonta saada kiihkotonta ja yksiselitteistä vastausta?
[/quote]
No ihan vaan siksi, että näin naisen mielestä tällainen kysymys ei ole siinä merkityksessä asiallinen, että vaatisi jotain linkkiä tieteelliseen tutkimukseen tai empiirisiä havaintoja jotenkin dokumentoituna.
[/quote] miksi ei ole asiallinen, kysyn ihan tosissaan tätä - ap
Okei kahdella ne on ollut täällä kiinni toisissaan ja muilta saan epäselviä vastauksia taivittuilua. En tiedä oonko sot ainoa jolle näin käy, se häiritsi koska häpyhuuleni eivät ole isot edes niin miksi ne häiritsevät urheilua? Eikö kenelläkään oikeasti ole tätä ongelmaa ja olen ainoa:(?
ei osu, aina liimautuneen toisiinsa kiinni
Juuu litinä vaan käy