Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea väsymys rv 6, muita?

26.09.2006 |

Hei

Väsyttää ihan kamalasti ja yöllä ei silti saa nukuttua. muita samanlaisia?

Valvon yöllä pitkiä pätkiä, enkä saa unta.

Illalla sen sijaan nukuttais jo kasilta.

Odottelen vain miestä kotiin esikoista hoitamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä eteenpäinkin. Mulla rupes väsymys helpottamaan muistaakseni noihin aikoihin ja nyt väsymys painaa taas, taisi alkaa viikolla 23. :)

Voimia ja lepäilyja!

T. Tirppis ja pimu 26+6

Vierailija
2/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli noilla viikoilla ihan rättipoikki, mutta kun sänkyyn pääsi, niin uni ei tullutkaan silmään. Aamulla siten olisi voinut nukkua ties kuinka pitkään, mutta aina herätyskello keskeytti :D Nyt menossa rv 13 ja pikkasen on helpottanut. Olen pariin kertan jaksanut jopa valvoa yli kymmeneen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasemmissa oon ollu kuollut väsymyksestä ja pahoinvoiva, nyt vähän alavatsa kipee ja rintoja aristaa hiukan :)))

Tänään plussasin.

Vierailija
4/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja mulla kans ehkä noin 6 ja paha olo sen kun pahenee ja väsymys siihen päälle tekee olon tosi veteläksi. Yöllä onneksi saan nukuttua hyvin mutta aamulla vois nukkua vaik kuinka pitkään. Tosin mahikset huonot kun kuopus 1v3kk kyllä hoitaa herätys puolen. Ehkä noin 6 vk päästä helpottaa, voi hitto ei viitsi edes miettiä koko asiaa niin pitkälle.

voimia sinne ja onpahan meillä ainakin hyvin hormoneja liikkeellä!

Vierailija
5/5 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv:t on nyt 6+5 ja ihan törkeä väsymys. Aamulla nukuttaisi pitempään kuin lapsia ja iltapäivällä pitää aina päästä päiväunille töitten jälkeen, ennen kuin pystyn tekemään yhtään mitään perheeni eteen. Kuopuksella on vielä uhma, joka kiristää pinaa kyllä ihan hirmuisen piukeaksi. " Otan... En ota... Haluun... En halua... Menen... En mene..." AAARGH!