Juuri annoin iltapäivällä ja taas on mies penis jäykkänä vonkaamassa seksiä!
Kommentit (13)
Voi, ihan niinkuin meillä ja vanhempia jo ollaan, ja ihan oikeesti pitkässä liitossa.
Sano miehelle, ettei popsi niin paljon sinisiä pillereistä. Epäterveellistä.
Seuraavan kerran kun käyt vessassa niin jätä peräaukko pyyhkimättä ja sano, että nyt kulta saat anaalia.
Onko se sinusta aina niin, että nainen antaa ja mies saa ja vonkaa ??
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinusta aina niin, että nainen antaa ja mies saa ja vonkaa ??
Juuri niin! Aina tätä soopaa...
niin. Niin se vaan on ('nyky'-) suomessa. Ei täällä synny mitään *muuta.enää* kuin nuita ('kusipäitä lapsii', vanhasanonta). Ja tottahan se on: seksin määrä=lapsien määrä. Ja totuus (2.2022) on: Täällä Ei Harrasteta Seksiä (ihmiset.suomi). Näin se on. Suomessa *vain.ainoastaan* 'harrastetaan'/ harrastetaan: netfliksejä ja sohvakuolemia (fyysisesti.kroonisesti ja henkisesti). Näin se on, suomessa.
Halukas mies on parasta. Mielummin noin päin kuin kerran kuukaudessa, jos multa kysytään !
Miksi valitat? Meillä minä valitan siitä, että vaikka saan seksiä 2 krt päivässä, se on mielestäni hieman liian vähän. Onneksi mies joustaa viikonloppuisin. Nämä halut kannattaa miettiä ennen yhteen muuttamista. Etukäteen testaaminen ei ole pervoa enää nykyaikana.
N47
Voih ole tyytyväinen. Itse viimeksi saanut kyydit joskus pari viikkoa sitten ja tuska on jo kova. Ei olla toki nähty tässä nyt miltei viikkoon. Sunnuntaina kun nähdään en enää kysele vaan otan omani.
N40 M24
Vierailija kirjoitti:
Meillä harrastetaan 3-4krt päivässä ja mun tahdosta T:N36
Onnen tyttö, kaunko olette olleet yhdessä?
N40
Meillä harrastetaan 3-4krt päivässä ja mun tahdosta T:N36