Mikä naisena olemisessa on parasta?
Mitkä asiat ovat parasta siinä, että on syntynyt naiseksi? Miehet voivat vastata taas, että mitkä asiat miehenä olemisessa on parasta. Saa toki listata ikäviäkin puolia.
Omat ajatelmani naisena:
+ saa meikata, parantaa ulkonäköään, leikitellä vaatteilla
+ lesbona oman vauvan saaminen on helpompaa kuin jos olisi homomies homosuhteessa
- menkkakivut, valkovuodot, rintojen koskeminen urheilussa yms. naisen vartaloon liittyvät huonot puolet
- naisen huonompi asema yhteiskunnassa, seksuaalinen häirintä ja naisten väheksyminen
Kommentit (37)
Se, kun näkee selvästi, kuinka ihana mies todellakin haluaa sua. Vaikka aika ja paikka olisivat täysin sopimattomat.
Miten niin huonompi asema yhteiskunnassa? Mun mielestä jopa parempi: erotilanteessa äiti on etusijalla ja naisen ei oo pakko mennä armeijaan.
Löysin rikkaan miehen ja kukaan ei odota minun menestyvän
Naisena parasta on, että saan halutessani isoa ja kovaa sisääni aina kun sitä haluan, jos en halua useammin kuin kerran tunnissa.
Kun ei seiso. Ei tule sen vuoksi noloja tilanteita esim. uimarannoilla.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:51"]Kun ei seiso. Ei tule sen vuoksi noloja tilanteita esim. uimarannoilla.
[/quote] no jaa, aika usein olen pöksyni kastellut..täytyy pitää siteitä ympäri kuukauden ja häpeän märkyyttäni uusien kumppanien kanssa
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:51"]
Kun ei seiso. Ei tule sen vuoksi noloja tilanteita esim. uimarannoilla.
[/quote]
Ootko mies vai nainen? :D
vaatteet ja kampaukset monipuolisempia kuin miehillä. :)))
Ei tarvitse esittää tunteetonta vaan voi näyttää tunteensa. Siinä kasvaa tasapainoisemmaksi.
+äitiys
+saan synnyttää
+on vaan kaikin puolin kivaa olla nainen
-huonompi asema työelämässä ja yhteiskunnassa
-euroni on 80 senttiä
Enpä silti vaihtais. :-)
Aito avioliitto miehen kanssa.
Ei tarvitse olla hyvä teknisten vempainten kanssa. :) Joskus olen aika blondi, jos eteen tulee sellainen laite, jota en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt.
Olen mies (30-v):
+ Positiivista on oikeastaan vain fyysien vahvuus. Tuntuu hyvältä tietää että keho pystyy suoritumaan nopeutta, vahvuutta, ketteryyttä, kestävyyttä (ja psyykisellä puolella rohkeutta) vaativista tehtävistä.
- Lista on pitkä, mutta oikeastaan kaikissa muissa asioissa paitsi fyysisessä vahvuudessa haluaisin olla nainen.
Kauniina naisena on kiva olla :) ei koskaan tarvitse tehdä ns. ikäviä raskaita hommia, kuten kantaa ruokakasseja kotiin... Töissäkin voi heittäytyä tyhmäksi, ja kas vain joku innokas nuorukainen hoitaa vähän tylsemmät hommat puolestasi!
Ja aina voi vedota hormonimuutoksiin, jos ei huvita nousta sohvalta laittamaan tiskejä tai pyykkejä... Baarissa tai ravintolassa ei koskaan tarvitse maksaa ruuastaan tai juomistaan. Miehet availee aina ystävällisesti ovia. Kotona ei tarvitse tehdä koskaan itse ruokaa, koska en voi esim. kuoria perunoita, koska kädet menisi pilalle, joten mies kokkaa meillä :) Kyllähän näitä syitä löytyy!
olen kätevä teknisten vimpaimien kanssa ja koska olen nainen saan siitä paljon positiivista huomiota. jos olisin mies ketään ei kiinnostaisi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:51"]Kun ei seiso. Ei tule sen vuoksi noloja tilanteita esim. uimarannoilla. [/quote] no jaa, aika usein olen pöksyni kastellut..täytyy pitää siteitä ympäri kuukauden ja häpeän märkyyttäni uusien kumppanien kanssa
[/quote]
No mutta ajattelepa kun menet sänkyyn miehen kanssa, jota kovasti himoitset, niin kuivuus ei ainakaan ole se ongelma.
Miehelle voi käydä niin ettei seiso, vaikka kuinka himottaisi, eikä sitä seisokkia välttämättä saa aikaan edes pillereillä. Kuivuuteen on tosin liukkari keksitty.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:51"]Kun ei seiso. Ei tule sen vuoksi noloja tilanteita esim. uimarannoilla. [/quote] no jaa, aika usein olen pöksyni kastellut..täytyy pitää siteitä ympäri kuukauden ja häpeän märkyyttäni uusien kumppanien kanssa
[/quote]
Sehän on vain kiihottavaa. Vaikee kuvitella, että sitä kukaan uusi kumppani paheksuis.
Loputon määrä kikkeleitä, jotka haluavat tunkeutua emättimeesi! Siitä vaan valitset parhaat päältä!