Naiset mitä mieltä räppäreistä?
Oon räppäri siis en tee musaa viel mut kuuntelen ug gangsta räppii paljo. Pukeudun löysiin farkkuihin, huppareihin ja cappi. On mä rikoksii tehnyt joten en oo mikää feikki räppäri. Mitäs naiset lämpeetteks mulle?
Kommentit (56)
Riippuu mistä roikkuu, kirjaimellisesti xD
Ei ole makuuni. En tykkää kledjuista, musiikista enkä naista alentavasta kulttuurista. Ja olen sitä mieltä että musa ei oikein istu valkonaamoille.
Missä heviletti ja maastoshortsit? Yh, ei lämpee.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:55"]Yo meitsi edustaa Lahtee ja jaksan bilettää kahtee ja juoda vitust sahtee. Tällaista lähtee ihan freestylenä. ap [/quote] Ei ollut oikea ap. Meikä ei noin noloa settiä heitä ja enkä oo lahdesta.
[/quote]
lahes tilanne o vitu paha kaikis lähiöis
no must räppii ei oikei voi tehä ilma blossei.
lapsellista, sori tykkään miehistä en kesken kasvuisista pojista, jotka ovat hukassa itsensä kanssa.
Mut taisit ola provo, onko kentiäs kaksi 12v kaverusta vääntänyt hikerrellen provoa.
Räppärit on parhaita, mutta sorry, ei keskenkasvuiset räppärit.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:26"]Tiedän tällaisia räppärityyppejä;
1. Sellaisia, jotka ovat käyneet "kovan" elämämkoulun ja ulisevat kokemuksistaan jossain paskaisessa ravintolassa tai "studiolla" ja katkeroituneina reuhaavat kun päättäjät ovat niin välinpitämättömiä. Yleensä tällaiset tapaukset ovat tekopyhiä "NAISIA EI HAKATA!!11" -jeesustelijoita, mutta jotka kuitenkin haastavat riitaa baareissa miesten kanssa, ajavat ylinopeutta, ym. Eräskin mukahieno räppäri, olisiko ollut Steen1 tmv, pieksi kännissä tyttöystävänsä aika karseaan kuntoon ja räppi raikaa rankasta elämästä.
2. Normaalin, hyvän lapsuuden eläneitä nuoria, jotka ihailevat elokuvien gangstoja tmv. Yleensä tällaiset ipanat ottavat mallia kohdan 1. räppäreistä ja sitten muka tuskallisina/vihaisina/kapinallisina "räppäävät" asioista, joita ovat korkeintaan kuulleet jollekin tuntemattomalle tapahtuvan TAI menetetystä "rakkaudesta". Mammat ostaneet Kampin Union Fivesta sadoilla euroilla katu-uskottavia merkkivaatteita ym :D esim mmiro kumppaneineen (kts Youtubesta) ovat tällaisia.
3. Bileistä, huorista, rahasta, tyhmyydestä, ym. räppääviä juntteja.
Jokainen räppäri on olevinaan niin uniikki lumihiutale, että! Ja ellei heistä pidä tai heitä ei arvosta, on automaattisesti KATEELLINEN !!111
Eli vastaukseni: En lämpene. En ikinä kehtaisi näyttäytyä räppärin seurassa.
[/quote]
Ei stenkka oon ketää tyttöystäväänsä hakannut. Älä jauhaa paskaa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:53"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:51"]Meno joko wt, elämämkoulu tai trolli. Joka tapauksessa, en lämpene räppäreille, koska pukeutumistyyli on jotain käsittämättömän noloa, ja rikollisuus vielä :D älä naurata. N19 [/quote] Vittu jos oot syntynyt ghettoo niin ei täällä oo jengillä paljo vaihtoehtoi. [/quote]Mihin ghettoon? Aina on vaihtoehto [/quote] mansen herwood. Suomen pahin ghetto ja jengi narkkaa kaupungilla.
[/quote]Ei narkkaa eikä ole ghetto.
Arvostan taitoa, taiteellisuutta, intoa ja persoonallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:53"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:51"]Meno joko wt, elämämkoulu tai trolli. Joka tapauksessa, en lämpene räppäreille, koska pukeutumistyyli on jotain käsittämättömän noloa, ja rikollisuus vielä :D älä naurata. N19 [/quote] Vittu jos oot syntynyt ghettoo niin ei täällä oo jengillä paljo vaihtoehtoi. [/quote]Mihin ghettoon? Aina on vaihtoehto [/quote] mansen herwood. Suomen pahin ghetto ja jengi narkkaa kaupungilla.
[/quote]
Älä naurata, jaa ghetto. On mulla kova naapurin mummu kun lähtee nyssellä lähes joka aamu kaupoille sun ghettoon... Pitääkin kysyä kuinka hän uskaltaa siellä kävellä tuo heiveröinen vanha nainen.
terv. manselainen (olen asunut Annalassa, Nekalassa, Herwoodissasi ja Kaukajärvellä)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:51"]Meno joko wt, elämämkoulu tai trolli. Joka tapauksessa, en lämpene räppäreille, koska pukeutumistyyli on jotain käsittämättömän noloa, ja rikollisuus vielä :D älä naurata. N19 [/quote] Vittu jos oot syntynyt ghettoo niin ei täällä oo jengillä paljo vaihtoehtoi. [/quote] Ghettoon? Suomessa, missä jokaisella on lähtökohtaisesti mahdollisuus koulutukseen, ei oo paljon vaihtoehtoi? ... [/quote] On täällä ghettoo vaikkei joka puolella ammuskellakaan lähiöissä. Mun porukat oli alkoholistei ja joudun huostaan 13 vuotiaan. Pääsin sieltä 18 täytettyä pois. Suomessa on paljon ongelmiin mut eihän niitä tietysti huomaa jos liikkuu vaan hyvillä asuinaluella.
[/quote]No mikä sun ongelma on, sähän pääsit huostaan. Naurettavaa vääntää jotain angstimusiikkia ongelmista kun täällä jokaisella on ruokaa, puhdasta vettä ja katto pään päällä.
Mulla todettiin vakava sairaus. Sen jälkeen olen kuunnellu räppiä. Mua ahdistaa ja räpin kuuntelemisen kautta jotenkin käyn läpi niitä katkeruuden ja vihan tunteita, joita käyn nyt läpi :( suoraan sanoen vituttaa.
Loppui toi p*skan kuuntelu joskus ylä-asteella kun tutustuin noihin kunnon hevi- bändeihin
T. entinen "räpäri" josta tuli nyt sitten "hevari"
-poika 22vee
Nöösipoikia, joilla lastentaudit vielä jylläävät. EVVK
Tiedän tällaisia räppärityyppejä;
1. Sellaisia, jotka ovat käyneet "kovan" elämämkoulun ja ulisevat kokemuksistaan jossain paskaisessa ravintolassa tai "studiolla" ja katkeroituneina reuhaavat kun päättäjät ovat niin välinpitämättömiä. Yleensä tällaiset tapaukset ovat tekopyhiä "NAISIA EI HAKATA!!11" -jeesustelijoita, mutta jotka kuitenkin haastavat riitaa baareissa miesten kanssa, ajavat ylinopeutta, ym. Eräskin mukahieno räppäri, olisiko ollut Steen1 tmv, pieksi kännissä tyttöystävänsä aika karseaan kuntoon ja räppi raikaa rankasta elämästä.
2. Normaalin, hyvän lapsuuden eläneitä nuoria, jotka ihailevat elokuvien gangstoja tmv. Yleensä tällaiset ipanat ottavat mallia kohdan 1. räppäreistä ja sitten muka tuskallisina/vihaisina/kapinallisina "räppäävät" asioista, joita ovat korkeintaan kuulleet jollekin tuntemattomalle tapahtuvan TAI menetetystä "rakkaudesta". Mammat ostaneet Kampin Union Fivesta sadoilla euroilla katu-uskottavia merkkivaatteita ym :D esim mmiro kumppaneineen (kts Youtubesta) ovat tällaisia.
3. Bileistä, huorista, rahasta, tyhmyydestä, ym. räppääviä juntteja.
Jokainen räppäri on olevinaan niin uniikki lumihiutale, että! Ja ellei heistä pidä tai heitä ei arvosta, on automaattisesti KATEELLINEN !!111
Eli vastaukseni: En lämpene. En ikinä kehtaisi näyttäytyä räppärin seurassa.