Naiset mitä mieltä räppäreistä?
Oon räppäri siis en tee musaa viel mut kuuntelen ug gangsta räppii paljo. Pukeudun löysiin farkkuihin, huppareihin ja cappi. On mä rikoksii tehnyt joten en oo mikää feikki räppäri. Mitäs naiset lämpeetteks mulle?
Kommentit (56)
Valkoset rapparit on noloi
16v somali
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:51"]Meno joko wt, elämämkoulu tai trolli. Joka tapauksessa, en lämpene räppäreille, koska pukeutumistyyli on jotain käsittämättömän noloa, ja rikollisuus vielä :D älä naurata. N19 [/quote] Vittu jos oot syntynyt ghettoo niin ei täällä oo jengillä paljo vaihtoehtoi.
[/quote]Mihin ghettoon? Aina on vaihtoehto
[/quote]
mansen herwood. Suomen pahin ghetto ja jengi narkkaa kaupungilla.
Tykkään musiikista ja tyylistä mut en rikoksista. Räppiä voi tehdä myös ilman rikosrekisteriä.
Mitä kovaan elämään tulee, niin mullaki oli paska lapsuus/nuoruus ja puran sitä kuuntelemalla räppiä. Se on mulle vähän ku terapiaa
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:00"]Valkoset rapparit on noloi
16v somali
[/quote]
Onks susta eminem muka nolo? Ainaki sillä vitust fyrkkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:02"]Tykkään musiikista ja tyylistä mut en rikoksista. Räppiä voi tehdä myös ilman rikosrekisteriä.
Mitä kovaan elämään tulee, niin mullaki oli paska lapsuus/nuoruus ja puran sitä kuuntelemalla räppiä. Se on mulle vähän ku terapiaa
[/quote]ja olen muuten pienten lasten tavallinen av mamma. Kukaan tuskin edes tietää, että kuuntelen räppiä :D se on mun salainen pahe.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:51"]Meno joko wt, elämämkoulu tai trolli. Joka tapauksessa, en lämpene räppäreille, koska pukeutumistyyli on jotain käsittämättömän noloa, ja rikollisuus vielä :D älä naurata. N19
[/quote]
Vittu jos oot syntynyt ghettoo niin ei täällä oo jengillä paljo vaihtoehtoi.
[/quote]
Ghettoon? Suomessa, missä jokaisella on lähtökohtaisesti mahdollisuus koulutukseen, ei oo paljon vaihtoehtoi? ...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:02"]Tykkään musiikista ja tyylistä mut en rikoksista. Räppiä voi tehdä myös ilman rikosrekisteriä.
[/quote]ja olen muuten pienten lasten tavallinen av mamma. Kukaan tuskin edes tietää, että kuuntelen räppiä :D se on mun salainen pahe.
[/quote]
Mitä räppäreitä kuuntelet? (:
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:53"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:51"]Meno joko wt, elämämkoulu tai trolli. Joka tapauksessa, en lämpene räppäreille, koska pukeutumistyyli on jotain käsittämättömän noloa, ja rikollisuus vielä :D älä naurata. N19 [/quote] Vittu jos oot syntynyt ghettoo niin ei täällä oo jengillä paljo vaihtoehtoi. [/quote]Mihin ghettoon? Aina on vaihtoehto [/quote] mansen herwood. Suomen pahin ghetto ja jengi narkkaa kaupungilla.
[/quote]
Ei hel#etti! Ei se herwoodi mikään oikea ghetto ole :´) Kuule mee vaikka afrikkaan viikoksi näkemään nälkää niin sulla on oikeita ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:02"]Tykkään musiikista ja tyylistä mut en rikoksista. Räppiä voi tehdä myös ilman rikosrekisteriä.
[/quote]
[/quote]
Pikku G, Raptori, Mc Nikke T vaik noin alkuun.
räppi on kuvottavaa paskaa. ihan kuin sanomalehteä lukisi.
HYI VITTU
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:51"]Meno joko wt, elämämkoulu tai trolli. Joka tapauksessa, en lämpene räppäreille, koska pukeutumistyyli on jotain käsittämättömän noloa, ja rikollisuus vielä :D älä naurata. N19
[/quote]
Vittu jos oot syntynyt ghettoo niin ei täällä oo jengillä paljo vaihtoehtoi.
[/quote]
Ghettoon? Suomessa, missä jokaisella on lähtökohtaisesti mahdollisuus koulutukseen, ei oo paljon vaihtoehtoi? ...
[/quote]
On täällä ghettoo vaikkei joka puolella ammuskellakaan lähiöissä. Mun porukat oli alkoholistei ja joudun huostaan 13 vuotiaan. Pääsin sieltä 18 täytettyä pois. Suomessa on paljon ongelmiin mut eihän niitä tietysti huomaa jos liikkuu vaan hyvillä asuinaluella.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:10"]On täällä ghettoo vaikkei joka puolella ammuskellakaan lähiöissä. Mun porukat oli alkoholistei ja joudun huostaan 13 vuotiaan. Pääsin sieltä 18 täytettyä pois. Suomessa on paljon ongelmiin mut eihän niitä tietysti huomaa jos liikkuu vaan hyvillä asuinaluella.
[/quote]
No voi nyt jumalauta. Oikeassa ghetossa elävä pitäisi varmaan surkeintakin suomalaislähiötä kermaperseiden paratiisina.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:39"]
Oon räppäri siis en tee musaa viel mut kuuntelen ug gangsta räppii paljo. Pukeudun löysiin farkkuihin, huppareihin ja cappi. On mä rikoksii tehnyt joten en oo mikää feikki räppäri. Mitäs naiset lämpeetteks mulle?
[/quote]
Yök. Räpin kuuntelu ois este seurustelulle. Kamalaa melua.
Ja[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:02"]Tykkään musiikista ja tyylistä mut en rikoksista. Räppiä voi tehdä myös ilman rikosrekisteriä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]no mä en kuuntele hirveesti suomalaista räppiä. T. Räppiä kuunteleva av mamma
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:17"]Ja[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:02"]Tykkään musiikista ja tyylistä mut en rikoksista. Räppiä voi tehdä myös ilman rikosrekisteriä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]no mä en kuuntele hirveesti suomalaista räppiä. T. Räppiä kuunteleva av mamma
[/quote]
Joo mut suomessakin tehdään hyvä ug räppii. Esim steen1, julmahenri, asa, dsg, haittavaikutus jne...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:47"]
Loppui toi p*skan kuuntelu joskus ylä-asteella kun tutustuin noihin kunnon hevi- bändeihin
T. entinen "räpäri" josta tuli nyt sitten "hevari"
-poika 22vee
[/quote]
hevi ja rok kuulostaa paukuis paljon paremmalt
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:55"]Yo meitsi edustaa Lahtee ja jaksan bilettää kahtee ja juoda vitust sahtee. Tällaista lähtee ihan freestylenä.
ap
[/quote]
Ei ollut oikea ap. Meikä ei noin noloa settiä heitä ja enkä oo lahdesta.