Mitä eläintä muistutat ulkonäöltäsi?
Kommentit (45)
Laiskaa, vetelää, inhottavuuksia suunnittelevaa ja vähän liian paljon syönyttä kotikissaa.
Oikeasti minua on sanottu kissan näköiseksi jopa muiden toimesta. En tiedä miksi. Silmäni eivät ole vinot. Hymyni on aika usein. Mielestä puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:20"]Sikaa.
[/quote]
T. Timo Soini
Koalan ja pantterin sekoitukselta :3
Mies sanoi, että näytä Open season piirretyn Giselleltä :) Eli joku kauris tai "bambi" kai sitten...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:21"]
Laiskaa, vetelää, inhottavuuksia suunnittelevaa ja vähän liian paljon syönyttä kotikissaa.
Oikeasti minua on sanottu kissan näköiseksi jopa muiden toimesta. En tiedä miksi. Silmäni eivät ole vinot. Hymyni on aika usein. Mielestä puhumattakaan.
[/quote]
Karvinen?
Nyt on pari viikkoa mennyt ameeban näköisenä, loppua ei näy.
Nuorempana ajokoira, nyttemmin vihikoira. :(
Heh, muistin että ammoin yks työkaveri käytti minusta sanaa "valp", siis pentu! Toinen työkaveri sanoi joskus hirveksi (!) :D
Hyeenan nauru, mutta käärmemäinen naama ja ulkomuoto.
Mun mielestä nora hautakangas näyttää siamilaiselta kissalta, timo soini rupikonnalta, iina kuustonen ilahtuneelta pesukarhulta jne :D
Urosleijona tulee kuulemma mieleen. Onko toi nyt sitten kohteliaisuus vai ei, jos on kuitenkin nainen..
afgaanin vinttikoiraa. näytän tältä, jos pidän hiuksia auki :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:31"]
Mun mielestä nora hautakangas näyttää siamilaiselta kissalta, timo soini rupikonnalta, iina kuustonen ilahtuneelta pesukarhulta jne :D
[/quote]
Haha, totta :) t:27 Tää on ihan OT, mutta en kestä sen Noora Hautakankaan tapaa räpytellä silmiä kokoajan, kun se puhuu. En tiedä yrittääkö luoda "tärkeää" vaikutelmaa, mutta jostain syystä se maneeri ärsyttää minua aivan suunnattomasti :D
Sikaa.