Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muuta, joita kyllästyttää nämä bloggaajat ym. ''rohkeat'' paljastelijat?

Vierailija
11.07.2015 |

Olen niin kypsä näihin. Ollaan niin rohkeita ja poseerataan liian pienissä bikineissä raskausarpineen ym. Mielestäni ihmiset ovat kauniita missä muodoissaan tahansa ja arvet saa näkyä, se kuuluu elämään. Mutta miks siitä pitää tehdä tommonen kauhee ''hei mä oon niin rohkee kattokaa!!'' show...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ärsytä, koska en lue blogeja tai selaa Instagramia.

T: kääpä

Vierailija
22/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:10"]Nyt meni ainakin yli... :o Ei ole enää edes hyvän maun rajoissa. https://instagram.com/p/46Bcbrw2Kn/
[/quote]
En tiedä kuka kuvan nainen on, mutta hänellä on hyvä pointti tekstissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pitäisi olla? Muokattua runkkumatskua todellisuudesta vieraantuneille? Jos alusvaatemainoksissa, autoja tai miesten hajuvesiä myyvissä mainoksissa kekkuloisi bikineissä kolmen lapsen äitejä raskausarpineen ja roikkotisseineen selluliitit hölskyen niin se olisi normaalia eikä teitä ärsyttäisi. Miten se että on luonollisena eikä muokattuna aiheuttaa teissä ärtymystä? Ne muokatut kuvat ei ärsytä teitä? Minusta siinä ei ole mitään rohkeaa olla oma itsensä sellaisena kuin on. Juuri teidälaistenne takia niitä kuvia laitetaan että luonnollisuudesta tulisi normaalia eikä ärsyyntymisen aihe. Miksi niistä muokatuista kuvista ei tule "hei kattokaa, muokkasin itseni ihan luonnottoman näköiseksi, olenhan silti kiva ja kaunis eikö niin"?

Minun järkeen ei mahdu se että tuomitsette vain osan mutta ette toisia vaikka he tekevät ihan samaa (huomiohuorausta), toiset vain tekevät taideteoksia itsensä pohjalta, toiset eivät. Ja tuleeko teille ihan uutena asiana että ihmiset kaipaavat saavansa olla sellaisia kuin ovat, oli se sitten paksun meikin kanssa taideteoksena tai aknearpisena naamana ilman mitään? Jos joku ei kelpaa teille sellaisena kuin on, olkaa hyvät ja painukaa helvettiin tämän ihmisen elämästä älkääkä suoko hänelle enää yhtään ajatusta niin sillä ihmisellä on paljon parempi olla. Ja oikeasti vielä, miksi ihmeessä te ärsyynnytte teille täysin tuntemattomien ihmisten valokuvista tai videoista, en oikein usko että tunnette henkilökohtaisesti kaikki ne jotka ärsyttävät teitä.

Vierailija
24/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on itsetunto-ongelmia jos täytyy tuollaisilla kuvilla hakea hyväksyntää muilta.

Vierailija
25/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
26/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
27/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki bloggaajat eivät ole paljastelijoita. Mun mielestä hyvällä maulla otettu loma-albumityylinen uimapuku/bikinikuva on ihan okei kun kerrotaan siitä että oltiin biitsillä tai jos esitelläänruokavaliosta johtuvia tuloksia tms. mutta en mä ymmärrä näitä "mä oon ylpee läskeistäni"-tyyppejä:/

Vierailija
28/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:01"]

Olen niin kypsä näihin. Ollaan niin rohkeita ja poseerataan liian pienissä bikineissä raskausarpineen ym. Mielestäni ihmiset ovat kauniita missä muodoissaan tahansa ja arvet saa näkyä, se kuuluu elämään. Mutta miks siitä pitää tehdä tommonen kauhee ''hei mä oon niin rohkee kattokaa!!'' show...

[/quote]

Joo tosta on tullut muoti ilmiö. Haiskahtaa lapsellisuudelta tai tuntuu vilahtavan narsistisia piirteitä näissä itsensä tyrkyttäjissä. Ehkäpä joku näyttelijän työ voisi sopia tuollaiselle, niin saisi olla koko ajan estradilla tyydyttämässä hinkuaan olla huomion keskipisteenä. No välillä käy vähän sääliksikin nämä. 

Vierailija
29/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:10"]

Nyt meni ainakin yli... :o Ei ole enää edes hyvän maun rajoissa. https://instagram.com/p/46Bcbrw2Kn/

[/quote]

Mä en kyllä miehenä ymmärtänyt ollenkaan että mitä tuo ämmä edes hakee tuolla kuvalla.

Ohi meni korkeelta ja kovaa

Vierailija
30/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:22"]

Onneksi kaikki bloggaajat eivät ole paljastelijoita. Mun mielestä hyvällä maulla otettu loma-albumityylinen uimapuku/bikinikuva on ihan okei kun kerrotaan siitä että oltiin biitsillä tai jos esitelläänruokavaliosta johtuvia tuloksia tms. mutta en mä ymmärrä näitä "mä oon ylpee läskeistäni"-tyyppejä:/

[/quote]

Mä en ainakaan ole. Pitäisi ostaa vähän kuntoilu välineitä. Harmittaa kun kengän nauhojenkin laittaminen on vaikeata, kun on lihonut. En kyllä näe siinä mitään ylpeilemisen aihetta.

Vierailija
31/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä koska en lue. Suosittelen muillekin

Vierailija
32/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:58"]

Ei ärsytä koska en lue. Suosittelen muillekin

[/quote]

En lue minäkään, mutta joskus niitä tyrkytetään nenän eteen puoli väkisin. Ei minua kiinnosta tekaistut kreikan kriisitkään, mutta sitä valehdeltua soopaa tulee televisiosta, täällä, muualla, kaupassa lööppeinä, lehdissä jne.

Koita siinä olla niitä valheita sitten lukematta.

Vierailija
33/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 04:50"]http://kissanpaivakimara.blogspot.fi/2015/07/saako-laski-kayttaa-crop-toppia.html

Tässä taas yks. Läski esittelee arpista taikinamahaansa. Kuvottavaa!
[/quote]
Ei ollut mitään kuvottavaa "arpisen taikinamahan" esittelyä ja hyvä kirjoitus. Tuo kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin kohteestaan, löysää nyt hyvä ihminen pipoa :D.

Vierailija
34/34 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 04:50"]

http://kissanpaivakimara.blogspot.fi/2015/07/saako-laski-kayttaa-crop-toppia.html Tässä taas yks. Läski esittelee arpista taikinamahaansa. Kuvottavaa!

[/quote]

Vau, sulla mahtaa olla hankala elämä, jos järkytyt suikaleesta vatsan ihoa. Ei tuo mitään esittelyä ole, on vain konkreettinen esimerkki siitä, ettei yksittäisiä vaatekappaleita kaikissa muodoissaan voi kategorisesti kieltää keneltäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä