Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo prinsessa Estelle on niin pitkä?

Vierailija
23.02.2022 |

On kuitenkin vasta 10v.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä kuva !?

Vierailija
22/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinun Nea-Jannicasi on kyhyt, ei se sitä tarkoita, että kaikki pidemmät ovat liian pitkiä.

Jep. Noissa wt-piireissä tytöt on vielä aikuisinakin sen max. 163cm. Kun on köyhistä vaatimattomista oloista yhdistettynä sysipaskat geenit, niin sieltä tulee Jenna-Jannica 160cm ja 75kg.

Jaa. Nytkö lyhyyskin on jo wt-merkki.  Kyllä on korkeasti koulutettujen tytöissäkin 160-senttisiä. Suvussa on useita. Jos geeneissä on 160 cm pituus, niin ei siinä hyvät ruoat auta.

Mennään nyt kuitenkin keskiarvon mukaan. Omat ystävät on kaikki korkeastikoulutettuja ja minä 173cm tunnen itteni lyhyeks näiden seurassa. Yhtäkään 160cm ei mahdu joukkoon.

Täällä pohjoisessa on paljon 160-senttisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridit on.

Vierailija
24/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinun Nea-Jannicasi on kyhyt, ei se sitä tarkoita, että kaikki pidemmät ovat liian pitkiä.

Jep. Noissa wt-piireissä tytöt on vielä aikuisinakin sen max. 163cm. Kun on köyhistä vaatimattomista oloista yhdistettynä sysipaskat geenit, niin sieltä tulee Jenna-Jannica 160cm ja 75kg.

Jaa. Nytkö lyhyyskin on jo wt-merkki.  Kyllä on korkeasti koulutettujen tytöissäkin 160-senttisiä. Suvussa on useita. Jos geeneissä on 160 cm pituus, niin ei siinä hyvät ruoat auta.

Mennään nyt kuitenkin keskiarvon mukaan. Omat ystävät on kaikki korkeastikoulutettuja ja minä 173cm tunnen itteni lyhyeks näiden seurassa. Yhtäkään 160cm ei mahdu joukkoon.

Täällä pohjoisessa on paljon 160-senttisiä.

Pohjosessa varmasti kyllä, teillähän on siellä täysin eri geenit kuin eteläläisillä.

Vierailija
25/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mennäänpä sen keskiarvon mukaan joka on tutkitusti 166 cm. Siinä ei ole sun pienellä piirillä paljon merkitystä.

Vierailija
26/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on 172 cm, ei 167

Vierailija
27/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Victoriakin white trash vai pelastaako nuo 4 cm olemasta. Entä Silvia? On vain 165 cm

Vierailija
28/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 172cm, olen nähnyt irl.

Vierailija
29/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteen vaikuttaa moni asia, kuten kasvamiseenkin.

Minulla on kaksossisko, emme ole identtiset, minä olen 162 cm, sisko jotain 175 cm. Vaikka olen vain puoli tuntia nuorempi, olin lapsesta asti aina lyhyempi ja sisko pidempi. Ihan samoja ruokia syötiin ja elettii muutenkin samaa arkea. Siinä juuri jotain 9-10v. sisko venyi hurjasti pituutta lyhyessä ajassa, sitten alkoi murtosikä ja menkat myös siskon ollessa 10v. Minulla ei koskaan tullut varsinaista kasvupyrähdystä, kasvoin vaan hitaasti ja tasaisesti, menkat alkoi 13v. Pahimmillaan meillä oli yli 20 cm pituuseroa, eipähän kutsuttu kaksosiksi.

Vierailija
30/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noita googlen ekana näyttämiä pituuksia kannata uskoa. Silviakin ois Googlen mukaan 170 cm, vaikka on aina ollut 165 kaikissa lehdissä ja muissa jo joskus 90-luvulla. Vanhoilla päivällä sitten muka venähtänyt 5 cm, kun muut sen ikäiset kutistuu 😂

Vierailija
31/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen ainakin on

Vierailija
32/42 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on hyvin eri pituisia 10 vuoden tienoilla, koska osalla on jo murrosikä alkanut ja osalla on vielä vuosia sen alkamiseen.

Vierailija
33/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääret

Vierailija
34/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on äidin puolelta brasilialais-saksalais-ruotsalainen ja isän puolelta ruotsalainen, ja ruotsalaiset valkoiset on pitempiä kuin suomalaiset valkoiset.

Vierailija
35/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitenkään todella pitkältä näytä. Aika sama kokoero kuin minulla ja 9v tytölläni. Olen 164, eli pari senttiä lyhyempi Victoriaa ja tyttöni on puoli vuotta nuorempi kuin Estelle. Eli kun on 10v, luultavasti samankokoinen kuin Estelle. Tuossa linkissä kuva missä on koko perhe.

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/dde8ba6f-0267-4ea6-b508-13c8b…

Vierailija
36/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monen mielestä hujoppi, kun venähdin 168 cm pitkäksi 11-vuotiaana. Olin pari vuotta luokan pisin tyttö. Sitten kasvu hidastui ja loppulukemaksi jäi 172 cm.

Eroja on ja jossain vaiheessahan monet tytöt saattavat olla paljon pidempiä kuin samanikäiset pojat.

Vierailija
37/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on trans kuten äitinsäkin

Vierailija
38/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tämmösiä ajatuksia teillä pitkillä. Kaikki mitä ei ite ole on wt 🤣

Ei "meillä pitkillä" vaan jollain dorkalla.

Vierailija
39/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itähelsingistä tulee niitä Cia-Yannicoita jotka ovat 167cm leveyssuunnassa, eivät ehkä vielä 10v mutta aikuisina.

Vierailija
40/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat aivan oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän