Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö se ihmisestä leuhkan, jos pystyy näkemään itsensä realistisesti?

Vierailija
11.07.2015 |

Jos on esim monienkin mielestä miellyttävän näköinen/viehättävä ja myöntää, että pitää itsekin itseään sellaisena, miksi se on monien mielestä leuhkaa ajattelua? Pitäisikö ihmisen haukkua tai vähätellä itseään olipa siihen syytä tai ei jotta ei vaikuttaisi muiden mielestä leuhkalta?
Ymmärrän että liiallinen itsensä kehuminen on epämiellyttävä ominaisuus, mutta siitähän ei puhuttu. Kyseessä siis se, että ihminen vain toteaa pitävänså itsestään sellaisena kuin on (vikoineenkin) ja huomannut että muutkin tykkää. Miksi sitä ei saisi sanoa? Sehän on vain realismia, ei itsensä jalustalle nostamista, pöyhkeilyä tai itsestään liikoja luulemista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tee. On silkkaa fasismia vaatia itseensä realistisesti suhtautuvalta ihmiseltä jotain keinotekoista nöyryyttä vain sen vuoksi ettei muille tulisi paha mieli. Se on voi voi, nyyh ja snif että nallekarkit eivät mene tässä maailmassa tasan.

Vierailija
2/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja narsistin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Monet suomalaiset ajattelevat heti jonkun olevan itseään täynnä/ylimielinen/leuhka/kusipää blablablaa jos osaa nähdä itsessään vähänkään jotain positiivista.

Vierailija
4/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:54"]

Ei tee. Monet suomalaiset ajattelevat heti jonkun olevan itseään täynnä/ylimielinen/leuhka/kusipää blablablaa jos osaa nähdä itsessään vähänkään jotain positiivista.

[/quote]

Vierailija
5/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täällä Suomessa vähän sellaista. Olen itse luopunut liiasta nöyristelystä ja myönnän pitäväni itsestäni. Otan kehut vastaan vilpittömin kiitoksin enkä tyyliin "äh no emmätiiä, kiitti kai". Kaikkein ärsyttävintä on oikeastaan se, jos huomaa toisen olevan tyytyväinen johonkin asiaan itsessään, mutta haukkuu sitä kuitenkin kehujen toivossa.

Vierailija
6/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plop

Vierailija
7/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:29"]

Se on täällä Suomessa vähän sellaista. Olen itse luopunut liiasta nöyristelystä ja myönnän pitäväni itsestäni. Otan kehut vastaan vilpittömin kiitoksin enkä tyyliin "äh no emmätiiä, kiitti kai". Kaikkein ärsyttävintä on oikeastaan se, jos huomaa toisen olevan tyytyväinen johonkin asiaan itsessään, mutta haukkuu sitä kuitenkin kehujen toivossa.

[/quote]

Täl taval.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme