Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä aloit tykätä miehekkäistä miehistä?

Vierailija
11.07.2015 |

Nettipalstoilla aikuiset naiset 25 vuotta ja vanhemmat haluaa pitkän miehekkään miehen. Teinitytöt taas pitävät poikamaisista, karvattomista ja hoikista pojista ja pituus ei ole tärkeä. Minkä ikäisenä seurustelit tai olit ensimmäisen kerran ns. miehekkään miehen kanssa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin feminiininen nainen ja tunnen vetoa miehekkäisiin miehiin. Tutkimusten mukaan asia toimii myös toisinpäin: maskuliiniset miehet viehättyvät feminiinisimmistä naisista.

Ps. Kuka jaksaa analysoida jotain alle 25-vuotiaana olleita ihq-ihastuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana pikkupojat riitti ja nyt tunnen vain vetoa miehekäisiin miehiin:-)

Vierailija
4/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun aloin seurustelemaan miehekkään miehen kanssa. Sitä ennen en tuntenut mitään vetoa miesvartaloon. Nykyäänkin vain ovulaation aikaan :D Muuten pidän naisista.

Vierailija
5/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:54"]Sen jälkeen, kun aloin seurustelemaan miehekkään miehen kanssa. Sitä ennen en tuntenut mitään vetoa miesvartaloon. Nykyäänkin vain ovulaation aikaan :D Muuten pidän naisista.
[/quote]
Eli 20-vuotiaana.

Vierailija
6/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuin nykyiseen mieheeni 37-vuotiaana. Edelliset oli juuri niitä poikamaisia, lyhyitä ja hoikkia. Sitten vaan menin ihan sekaisin tästä pitkästä ja lihaksikkaasta miehestä vaikken sellaisista ollut ennen tykännyt. Alta kolmekymppinen mies kuitenkin että jonkunverran poikamainen eikä mikään äijä kuitenkaan, mutta edellisiin verrattuna tosi maskuliininen ja iso ja vahva. Taisi miesmaku muuttua lopullisesti.

Vierailija
7/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap joku setämies, jolla teinipillu kiikarissa? Jos olet, niin toivottavasti sulla on rahaa.

Vierailija
8/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v taitaa olla aika tavallinen ikä. Silloin nainen alkaa alitajuisesti hakemaan isää lapsilleen ja siihen maskuliininen tosimies sopii parhaiten.

Vierailija
9/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut... N36

Vierailija
10/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:59"]En ole vielä aloittanut... N36
[/quote]

Olisi jo aika.

Vierailija
11/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis naissukupuolta kiinnostaa eniten lapsena. Sen jälkeen koko ajan vähemmän. Tästä saattaa johtua joidenkin miesten pedofilia eli hakeudutaan sen väestöryhmän pariin, josta on viimeiset myönteiset seksuaalikokemukset. Moni mies varmasti muistaa sen, miten lapsena tytöt olivat kiinnostuneempi kuin päinvastoin.

-Mies 29v + 1v.

Vierailija
12/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:57"]

Ootko ap joku setämies, jolla teinipillu kiikarissa? Jos olet, niin toivottavasti sulla on rahaa.

[/quote]

Ei taida niitä sun teinipilluja raha kiinnostaa eli ei siitäkään apua setämiehelle.

Vierailija
13/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vee.

Vierailija
14/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parikymppisenä jonkin verran, mutta edelleen tykkään androgyyneistä miehistä.

Vierailija
15/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:01"]Penis naissukupuolta kiinnostaa eniten lapsena. Sen jälkeen koko ajan vähemmän. Tästä saattaa johtua joidenkin miesten pedofilia eli hakeudutaan sen väestöryhmän pariin, josta on viimeiset myönteiset seksuaalikokemukset. Moni mies varmasti muistaa sen, miten lapsena tytöt olivat kiinnostuneempi kuin päinvastoin.

-Mies 29v + 1v.
[/quote]
Mua ei kiinnostanut pätkääkään penis ennen kuin täytin sen 20 ja sain tunkea sen sisääni. Olen aina ollut kiinnostuneempi naisvartalosta.

Vierailija
16/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies 29v + 1v sairas?

Vierailija
17/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehekkäät miehet, vaikka olen jo 30-vuotias. Oma mieheni on hyvin vähäkarvainen, lyhyt, hoikka ja ulkonäöltään hyvin poikamainen. Täydellinen mies minulle! Yäk, joku karvainen lihaskimppu :D

Vierailija
18/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:01"]Penis naissukupuolta kiinnostaa eniten lapsena. Sen jälkeen koko ajan vähemmän. Tästä saattaa johtua joidenkin miesten pedofilia eli hakeudutaan sen väestöryhmän pariin, josta on viimeiset myönteiset seksuaalikokemukset. Moni mies varmasti muistaa sen, miten lapsena tytöt olivat kiinnostuneempi kuin päinvastoin.   -Mies 29v + 1v. [/quote] Mua ei kiinnostanut pätkääkään penis ennen kuin täytin sen 20 ja sain tunkea sen sisääni. Olen aina ollut kiinnostuneempi naisvartalosta.

[/quote]Tiedetään tuokin tavallinen tarina. Naisen seksuaalisuus ei paljon miestä imartele sen enempää kuin jäätelö nuolijaansa.

-Mies 29v + 1v.

Vierailija
19/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:01"]Penis naissukupuolta kiinnostaa eniten lapsena. Sen jälkeen koko ajan vähemmän. Tästä saattaa johtua joidenkin miesten pedofilia eli hakeudutaan sen väestöryhmän pariin, josta on viimeiset myönteiset seksuaalikokemukset. Moni mies varmasti muistaa sen, miten lapsena tytöt olivat kiinnostuneempi kuin päinvastoin.   -Mies 29v + 1v. [/quote] Mua ei kiinnostanut pätkääkään penis ennen kuin täytin sen 20 ja sain tunkea sen sisääni. Olen aina ollut kiinnostuneempi naisvartalosta.

[/quote]Tiedetään tuokin tavallinen tarina. Naisen seksuaalisuus ei paljon miestä imartele sen enempää kuin jäätelö nuolijaansa.

-Mies 29v + 1v.
[/quote]
No näin se nyt vaan on. Sori, ettei maskuliiniset miehet kiihota kuin vain ovulaation aikaan. Kummasti näytän kuitekin kelpaavan.

Vierailija
20/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana kun tapasin nykyisen vuotta vanhemman poikaystäväni ja aloimme seurustelemaan. Poikaystävä oli miehen näköinen ja kokoinen, ei siis mikään laiha pojanluikku vaan ihan kunnon MIES niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Sitä ennen exät kuuluneet näihin poikiin jotka mm. kylpevät Lacostn hajuvedessä, käyttävät vain merkkituotteita tai ovat muuten vain tosi poikamaisia ja lapsellisia. Oli niin upeaa löytää mies joka ei vetänyt herneitä nenään joka asiasta, vihasi riitelemistä ja riitoja, osasi keskustella asioista kasvotusten ja oli kaikin puolin fiksu. Ihmettelen kyllä edelleen, että miten mulla on voinu käydä niin hyvä tuuri että juuri tämä mies iski silmäni minuun. Aivan ihana pakkaus, suhde kestänyt jo 5,5vuotta ja voi hyvin.

Hassua ja ehkä vähän ironistakin puhua tällä tavalla poikamaisista existä, sillä olen itse babyface joka menee ulkonäön puolesta vielä 15-vuotiaasta vaikka ikää löytyy 23v. Olen ulkoisesti enemmän tyttö kuin nainen enkä ole muuttunut näiden vuosien aikana ulkoisesti oikeestaan yhtään. V*tuttaa.