Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi se ei kommentteineen koskaan petä.

Vierailija
11.07.2015 |

En taas tiedä itkeäkö vaiko nauraa. olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta, meillä on 3 2-10v lasta, ikäeroa meillä on neljä vuotta, minä olen vanhempi (olimme seurustelun alkaessa 19v ja 23v). Olen aina viimeaikoihin asti ollut oikein hyväkuntoinen ja perusterve. Pari kuukautta sitten minulla diagnisoitiin syöpä, se on leikattu ja käyn hoidoissa sairaalassa, tilanteeseen nähden kuntoni on kohtuullinen, pystyn hoitamaan kotihommia ja pienetkin lapset ovat lähes koko kesän olleet pois päiväkodista.
Ensi viikolla tarvitsisimme anopilta lapsenhoitoapua yhtenä päivänä koska miehellä on pakottava työmeno samana päivänä kun minulla sairaalassa hoitoa. Mies soitti anopille ja kuulin miten anoppi puhelimessa rutisi "olisi kannattanut sinunkin silloin aikoinaan miettiä paremmin eikä ottaa tuollaista vanhaa ja sairasta akkaa itsellesi".
Välimme eivät ole koskaan erityisen lämpimät olleet mutta tämä tuntui kyllä jotenkin iskulta vyön alle, anoppi ei varmaan edes tiennyt että istun miehen vieressä ja kuulen puhelun. Mies lopetti hyvin pian puhelun ei-niin-ystävällisesti ja taidamme hankkia hoitajan lapsille MLL:stä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:48"]Vanhat ihmiset on yleensä vähän höpsöjä, ei varmaan ymmärtänyt täysin mitä sanoi.
[/quote]

Ei ole mikään sinänsä vanha ihminen kyseessä, ihan työelämässä vielä ja virkeä. Ei oo mikään höppänä vaan ihan rehellisesti vittumainen.

Vierailija
22/23 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:50"]Hirveä anoppi! Paljon voimia sinulle, toivottavasti paranet pian!
[/quote]

Kiitos sinulle myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap veit liian varhain miehesi äidiltä vauvan pois. Onko ainokainen? Kun luen ap kokemuksen kaltaisia alotteita en voi välttyä mielikuvalta, että miehesi äiti saattaa jopa vihata poikaansa koska hylkäsi hänet niin nuorena. Katkeruus tekee naisesta tosi, tosi kitkerän muita naisia kohtaan. Ap:lle perheineen toivotan kaikkea hyvää. Muista kuitenkin, että paranemisen yksi kulmakivi saattaa olla, että jätät kitkerän anopin tapaamiset niin minimiin kuin vain voit. Tärkeää on jättää taakseen myös kaikki muutkin "sinun parastahan minä" tarkoittavat, mutta negatiiviset, pahaa mieltä aiheuttavat ystäväsuhteet.