Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seksi vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
11.07.2015 |

Kertokaahan kokemuksia. Minkä ikäinen olet/olit, entä mies? 

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40v ja minulla oli kesällä seksisuhde 7v vanhemman miehen kanssa. Miestä aluksi mietitytti ikäero, sain vakuutettua ettei sillä ollut merkitystä. Seksi oli aivan mahtavaa ja meillä oli aivan uskomaton kemia välillämme. Harmi että jouduimme luopumaan suhteestamme, koska joudumme edelleen olemaan satunnaisesti tekemisissä ja joudumme kieltämään sen kemian väliltämme.

Eihän tuo ole mikään ikäero. Molemmat keski-ikäisiä ja "nelikymppisiä".

Vierailija
102/116 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vanhemman miehen kanssa kestää piiiiitkäään. Se on ihan kivaa, jos pano on hyvä. Valitettavasti seksi kestää pitkään myös huonon panon kanssa. Kokemusta löytyy molemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uusi ja nuori ja tilapäinen talossa, niin osaston kuuskymppinen antoi mulle muutaman hyvän neuvon yhdessä kiperässä tilanteessa. Hänen ansiostaan vältyin tekemästä kauhean mokan, ja hänen vinkistään hain yhtä paikkaa ja sain sen. Oli miellyttävä ja fiksu ja sivistiynyt mies. ja olin vähän ihastunutkin. Siksi ehdotin että haluaisko hän panna. Hän pitkään vastusteli mutta kun ponnahdin kylään ja aloin riisumaan niin kyllä se sitten pani. Plussaa oli rento ja rauhalinninen ja naista arvostava ote, se oli ehkä taitavin panoni siihen mennessä. Ja se kahden käden sormetus...uuh - kukaan nuorempi ei ole osannut niin. Olin vähällä saada orkut ja feikkasin että sainkin.

Se vaan OLI kuuskymppinen: vaikka se oli kohtalaisien timmissä kunnossa, lihaksikas, jäntevä, ruskettunut...niin sen nahkassa oli sellaista pikku silkkimäisyyttä jota vanhoilla on. Sillä oli jumalainen vartalo mutta nahka oli pari senttiä liian iso, hitaat heltat kaulassa, hengityksessä pieni kuoleman tuoksu.

No, se sai varmaan haluamansa ja tuli ihan kivasti, mutta en toiste mennyt. Yllättävän hyvin osattiin töissä sen jälkeen olla, ihan työtovereina.

Vierailija
104/116 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uusi ja nuori ja tilapäinen talossa, niin osaston kuuskymppinen antoi mulle muutaman hyvän neuvon yhdessä kiperässä tilanteessa. Hänen ansiostaan vältyin tekemästä kauhean mokan, ja hänen vinkistään hain yhtä paikkaa ja sain sen. Oli miellyttävä ja fiksu ja sivistiynyt mies. ja olin vähän ihastunutkin. Siksi ehdotin että haluaisko hän panna. Hän pitkään vastusteli mutta kun ponnahdin kylään ja aloin riisumaan niin kyllä se sitten pani. Plussaa oli rento ja rauhalinninen ja naista arvostava ote, se oli ehkä taitavin panoni siihen mennessä. Ja se kahden käden sormetus...uuh - kukaan nuorempi ei ole osannut niin. Olin vähällä saada orkut ja feikkasin että sainkin.

Se vaan OLI kuuskymppinen: vaikka se oli kohtalaisien timmissä kunnossa, lihaksikas, jäntevä, ruskettunut...niin sen nahkassa oli sellaista pikku silkkimäisyyttä jota vanhoilla on. Sillä oli jumalainen vartalo mutta nahka oli pari senttiä liian iso, hitaat heltat kaulassa, hengityksessä pieni kuoleman tuoksu.

No, se sai varmaan haluamansa ja tuli ihan kivasti, mutta en toiste mennyt. Yllättävän hyvin osattiin töissä sen jälkeen olla, ihan työtovereina.

Vanhusten pergamentti-iho tulee vasta paljon kuudenkympin jälkeen. Taisit hinkata sen työkaverisi isää.

Vierailija
105/116 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, koska vanhemmat miehet eivät kiinnosta. Haluan "kasvaa" yhdessä mieheni kanssa, enkä ajattele olevani miehen kanssa pelkästään seksin takia, haluan että elämme yhdessä, saamme lapsia, vanhenemme yhdessä. Olen täysin tyytyväinen seksiin mieheni kanssa, ei ole mitään sähellystä todellakaan, voihan se olla, ja varmaan onkin, että iän myötä seksi muuttuu vielä paremmaksi, näin olen ainakin kuullut. Mieheni on 25 ja minä 23.

Sulla hyvä asenne. Nuoret kuuluu nuorille. Harmaat pantterit ja puumat ei. Niiden pitää seksitellä keskenään.

Vierailija
106/116 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä503542 kirjoitti:

Olen 18 vuotias opiskelija tyttö ja mulla on yhdellä seksisivustolla palsta, missä etsin +40v miehiä seksiseuraksi;) Vanhemmat miehet vaan osaa seksihommat paremmin kuin nuoret pojat;) Vanhemmilta miehiltä mä saan todella pitkiä hyviä orkkuja ja niitä tulee jatkuvasti peräkkäin;)Miehet maksaa seksistä hyvin ja minä pyrin antamaan hyvää palvelua jokaiselle tasavertaisesti;) 

Voisit jäävätä itsesi tästä keskustelusta palveluntarjoajana, kiitos!

Vierailija
107/116 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä503542 kirjoitti:

Olen 18 vuotias opiskelija tyttö ja mulla on yhdellä seksisivustolla palsta, missä etsin +40v miehiä seksiseuraksi;) Vanhemmat miehet vaan osaa seksihommat paremmin kuin nuoret pojat;) Vanhemmilta miehiltä mä saan todella pitkiä hyviä orkkuja ja niitä tulee jatkuvasti peräkkäin;)Miehet maksaa seksistä hyvin ja minä pyrin antamaan hyvää palvelua jokaiselle tasavertaisesti;) 

Täällä olisi 49v herra, joka haluaisi kokea nuoren naisen ja tuottaa nautintoa pitkään. Mitä sivustoa suosittelet?

Menkää hittoon täältä seksipalveluja kalastavat ja tarjoavat! Tämä on keskustelupaikka eikä seksitreffipaikka prkl!

Vierailija
108/116 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vanhemman miehen kanssa on potentiaali parempaan seksiin kun oman ikäisten kanssa, mutta se riippuu ihan miehestä itsestään ja siitä onko miehekäs vai ei.

Kun olin 19 olin 30 vuotiaan ikiteini miehen kanssa, ei ollut kummoista koska ei ollut miehekäs. Nyt 32vuotiaana 40 vuotias mies ja parasta seksiä ikinä, koska miehekäs, kypsä, isällinen ja turvallinen ja on intohimoa.

Vierailija
109/116 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta vanhempi mies on ollut paras. 

Itse olin 29 vuotias kun tavattiin.

Osaa käsitellä naista kunniottavasti, panee erittäin hyvin. Osaa kalun lisäksi käyttää myös sormia ja kieltä(suuta). Orgasmit on taattu joka tavalla. Eikä vain yhtä vaan useampia.

Ja pitää huolen, että nainen saa joka kerta orgasminsa. 

Vierailija
110/116 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua panee 70-vuotias mies kerran viikossa. Aivan hyvä on. 

Tv. N. 20v.

Vierailija
111/116 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v ja mulla on seksisuhde 62v miehen kanssa. Seksi on parasta mitä olen saanut. Mies osaa nuolla, sormettaa ja käyttää kulliaan. Kullinsa on jonkun verran keskivertoa isompi. Seksi on nautinnollista, kiihkeää ja sopivan rajua.

112/116 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:12"]Joo ei kiinnosta vanhat ukot, niiten kalukin on jo alkanut kutistua. Hyi, harmaat karvat ja ruttuset roikkuvat pallit, ei lihaksia, useimmilla läskimaha ja miestissit, ähinää ja puhinaa joka askeleellakin, voi vaan kuvitella sitä ähellyksen määrää sängyssä ;D. Vanhaa miestä, never! N21 [/quote] Ruma luonne

[/quote]Miksi nuoret puhuu vanhemmista ihmisistä niin rumasti? Varsinkin vaikuttaa siltä, että nuoret naiset haukkuvat vanhempia miehiä, mutta myös naisia. Jokaisella se on vanheneminen ja rupsahtaminen edessä ja aika kuluu vikkelään!

[/quote]

Vanhoja naisia sitä vasta haukutaankin. Myös naiset itse. Siinä on kaikista nurinkurisinta se, että naiset ovat ihan samassa veneessä, heistä itsestäänkin tulee vanhoja. Kuin myös miehistä. Nuoruus ei o

Osa nuorista ei vain osaa ajatella eikä tiedä. Miten voisikaan tietää kun elämää ei ole vielä nähnyt kuin vilaukselta. Itse en huolisi kolmekymppistä kroppaa jos seksuaalinen tietotaitokin tippuisi kolmekymppiseksi. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
113/116 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45v ja mulla on seksisuhde 62v miehen kanssa. Seksi on parasta mitä olen saanut. Mies osaa nuolla, sormettaa ja käyttää kulliaan. Kullinsa on jonkun verran keskivertoa isompi. Seksi on nautinnollista, kiihkeää ja sopivan rajua.

Oma kokemus on samansuuntainen. Saan parhast orgasmit panemalla ja yhdistelmänä seksitaidot, kestävyys ja hyvän kokoinen kalu (paksu) on kyllä antanut tähänastisen elämäni parhaat kyydit. Mies on 58 -vuotias. N40

Vierailija
114/116 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies just 63, ja osaa kaiken niin hyvin kuin olla ja voi. On muutenkin kovin rakas, ja komeakin, muut naiset sitä havittelevat alati, ja se titty imartelee. Kulli sillä on isompi kuin yleensä tapaamillani.(siis ennen...)

Vierailija
115/116 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ ovat ehdottomasti parhaita. Osaavat käsitellä naista, asettavat naisen nautinnon ykköseksi, heillä on malttia odottaa omaa huippua jopa useita tunteja, osaavat kaikki temput. 

Olen 50+ nainen. 

Vierailija
116/116 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siedettävää kun huomioin että saan asua ilmaiseksi opiskelijaboxiksi lähes ylellisessä kämpässä: paritalon puolikas, oma piha, sauna ja tilaa 60 neliötä. Vuokraisäntä yökyläilee kerran viikossa. Ei kyllä kauhean vanha ole, piirun verran yli neljän kympin.

- joni23 - 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi