Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seksi vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
11.07.2015 |

Kertokaahan kokemuksia. Minkä ikäinen olet/olit, entä mies? 

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:29"]Musta tuntuu, että mun 45 -vuotiaan miehen kanssa seksi on ihan samanlaista, ellei parempaa kuin silloin 20 vuotta sitten. Hoikka, lihaksikas ja urheilullinen mies, joka on valmis pelkästä vihjeestä. Ei puhettakaan erektio-ongelmista tms. Mulle aina taatut O:t, useimmiten parit kolmet :D

Taustalla varmaan syynä terveet elämäntavat, ei ylipainoa (tai läskimahaa). Tiedän, että häntä luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin onkaan ja reilusti nuoremmat naiset vilkuilee tämän silmäkarkin perään :)
[/quote]
Urheileva mies on aina hot.

Vierailija
22/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mulla on vain huonoja ja vielä huonompia kokemuksia yli 40-v miehistä. No en nyt tietenkään ole kokemuksiani kovin monella vanhalla miehellä kartuttanut, mutta muutaman kanssa on tullut seksiä harrastettua. Melkoisia ähisijöitä olivat ja parilla oli niin heikko seisokki, että melkein vedin kuteet niskaan ja häivyin. Ja kun mä kaipaan myös sitä visuaalista puolta, niin ei vanhat miehet pysty sitä millään tarjoamaan. Niin nuorekasta vanhaa miestä ei ookkaan, että päihittäis 20-30 vuotiaan. Ei pahalla ja joo ymmärrän, et jonain päivänä itsekin rupsahdan, mutta tää vaan on totuus.

Voihan se tietysti olla, että kun miehellä on ikäisensä ja vakituinen kumppani, niin ei tarvitse yrittää nuoremmalle naiselle esittää mitään, ei ole jännitystä, eikä tarvitse pelätä "mokaa" tai että nuori nainen nauraa yms. niin erektio on taatumpi. Ja onhan niitä tietysti aina panomiehiä niin nuorissa kuin vanhoissakin, mutta kyllähän se totuus on, että erektio YLEENSÄ heikkenee iän myötä, eikä siinä aina auta terveet elämäntavatkaan. Kun veren virtaus penikseen heikkenee, sille ei voi mitään ja se voi tapahtua myös normaalipainoiselle ja liikunnalliselle miehelle, samoin kuin voi tulla infarktikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut sängyssä tasan yhden ikälopun miehen kanssa, en tiedä tarkkaa ikää, mutta yli 50-v varmasti. Oli kyllä ikäisekseen ihan ok-näköinen, oli vähän lihaksiakin, urheilullinen ja ollut varmasti komea joskus 20 v sitten. Ihan tavallinen oli sängyssä muuten, mutta hikoili "kuin sika", mistä lie johtui. Asteikolla 4-10 arvosana 7.

Vierailija
24/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen olen aina pitänyt vanhemmista miehistä sängyssä ja ihan parisuhteessa. Eka kertani oli kun minä olin 18 ja mies 31. Rakastelu vanhemman miehen kanssa on niin paljon erilaista ja ihanampaa verrattuna siihen oman ikäisen pojan kanssa sähläykseen joka sitten pahimmassa tapauksessa menee siihen että jätkä saattaa ylpeillä ystävilleen ja retostella mikä peto hän oli sängyssä vaikka se oli täysin säälittävää touhua. Vanhemman miehen kanssa olen aina tuntenut itseni niin rennoksi ja pitänyt todella paljon rakastelusta. Tietää mitä tekee ja varmat otteet. En voisi kuvitella että nyt 22 vuotiaana olisin jonkun oman ikäiseni kanssa! Kyllä se pitää olla 30-33 iällä!

Vierailija
25/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:33"]En ilkee kokeilla, kun ne sattuu niin silmiin, rupsahtaneet äijät. Hyi. Oman ikäiset on parhaita, eli parikybäset.
[/quote]
Eli sulla ei oo kokemusta. Väärä ketju.

Vierailija
26/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut melkein sängyssä yli 50- v. ukon kanssa ja se oli viimeinen kerta. Ukko oli ihan asiallisen näköinen vaatteet päällä, mutta riisuuduttuaan järkyttävä. Harmaat rintakarvat ja plösö vatsa sekä riukusääret. Kyllä halut hävisivät. Oli pakko juosta karkuun.

Vierailija
27/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:50"]Rehellisesti sanoen olen aina pitänyt vanhemmista miehistä sängyssä ja ihan parisuhteessa. Eka kertani oli kun minä olin 18 ja mies 31. Rakastelu vanhemman miehen kanssa on niin paljon erilaista ja ihanampaa verrattuna siihen oman ikäisen pojan kanssa sähläykseen joka sitten pahimmassa tapauksessa menee siihen että jätkä saattaa ylpeillä ystävilleen ja retostella mikä peto hän oli sängyssä vaikka se oli täysin säälittävää touhua. Vanhemman miehen kanssa olen aina tuntenut itseni niin rennoksi ja pitänyt todella paljon rakastelusta. Tietää mitä tekee ja varmat otteet. En voisi kuvitella että nyt 22 vuotiaana olisin jonkun oman ikäiseni kanssa! Kyllä se pitää olla 30-33 iällä!
[/quote]
Sama mulla. Aiemmin ajattelin toisin

Vierailija
28/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:50"]

Rehellisesti sanoen olen aina pitänyt vanhemmista miehistä sängyssä ja ihan parisuhteessa. Eka kertani oli kun minä olin 18 ja mies 31. Rakastelu vanhemman miehen kanssa on niin paljon erilaista ja ihanampaa verrattuna siihen oman ikäisen pojan kanssa sähläykseen joka sitten pahimmassa tapauksessa menee siihen että jätkä saattaa ylpeillä ystävilleen ja retostella mikä peto hän oli sängyssä vaikka se oli täysin säälittävää touhua. Vanhemman miehen kanssa olen aina tuntenut itseni niin rennoksi ja pitänyt todella paljon rakastelusta. Tietää mitä tekee ja varmat otteet. En voisi kuvitella että nyt 22 vuotiaana olisin jonkun oman ikäiseni kanssa! Kyllä se pitää olla 30-33 iällä!

[/quote]No eihän 30 v oo mikään vanha...ja kuule miehissä on eroja, ei kaikki nuoretkaan ole mitään säheltäjiä, jotkut vaan osaa paremmin jo nuorena. Sama juttu naisten kanssa, uskoisin? Mä ajattelen, että mies on vanha yli 50-vuotiaana. En silti tarkota, että itse sen ikäsiä katselisin, max. 5-7 v vanhempi mulle, olen myös 22 v.

Vierailija
29/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:50"]Rehellisesti sanoen olen aina pitänyt vanhemmista miehistä sängyssä ja ihan parisuhteessa. Eka kertani oli kun minä olin 18 ja mies 31. Rakastelu vanhemman miehen kanssa on niin paljon erilaista ja ihanampaa verrattuna siihen oman ikäisen pojan kanssa sähläykseen joka sitten pahimmassa tapauksessa menee siihen että jätkä saattaa ylpeillä ystävilleen ja retostella mikä peto hän oli sängyssä vaikka se oli täysin säälittävää touhua. Vanhemman miehen kanssa olen aina tuntenut itseni niin rennoksi ja pitänyt todella paljon rakastelusta. Tietää mitä tekee ja varmat otteet. En voisi kuvitella että nyt 22 vuotiaana olisin jonkun oman ikäiseni kanssa! Kyllä se pitää olla 30-33 iällä! [/quote] Sama mulla. Aiemmin ajattelin toisin

[/quote]Mulla taas päinvastoin, en millään jaksa kolmekymppisiä miehiä. Haluan mennä, nähdä maailmaa, bailata yhdessä mieheni kanssa yms. kivaa ja opetella ihan yhdessä sitä seksiäkin, ei kiinnosta joku 10 v vanhempi mies, joka on jo liian kokenut mulle. Sinänsä mulla ei ole mitään ketään vanhempia miehiä vastaan, mutta suhteeseen en alkaisi paljon itseäni vanhemman kanssa.

Vierailija
30/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:50"]Rehellisesti sanoen olen aina pitänyt vanhemmista miehistä sängyssä ja ihan parisuhteessa. Eka kertani oli kun minä olin 18 ja mies 31. Rakastelu vanhemman miehen kanssa on niin paljon erilaista ja ihanampaa verrattuna siihen oman ikäisen pojan kanssa sähläykseen joka sitten pahimmassa tapauksessa menee siihen että jätkä saattaa ylpeillä ystävilleen ja retostella mikä peto hän oli sängyssä vaikka se oli täysin säälittävää touhua. Vanhemman miehen kanssa olen aina tuntenut itseni niin rennoksi ja pitänyt todella paljon rakastelusta. Tietää mitä tekee ja varmat otteet. En voisi kuvitella että nyt 22 vuotiaana olisin jonkun oman ikäiseni kanssa! Kyllä se pitää olla 30-33 iällä! [/quote] Sama mulla. Aiemmin ajattelin toisin

[/quote]Mulla taas päinvastoin, en millään jaksa kolmekymppisiä miehiä. Haluan mennä, nähdä maailmaa, bailata yhdessä mieheni kanssa yms. kivaa ja opetella ihan yhdessä sitä seksiäkin, ei kiinnosta joku 10 v vanhempi mies, joka on jo liian kokenut mulle. Sinänsä mulla ei ole mitään ketään vanhempia miehiä vastaan, mutta suhteeseen en alkaisi paljon itseäni vanhemman kanssa.
[/quote]
Hohhoijaa, jos sulla ei oo kokemusta aiheesta, anna olla tää ketju.

Vierailija
31/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:50"]Rehellisesti sanoen olen aina pitänyt vanhemmista miehistä sängyssä ja ihan parisuhteessa. Eka kertani oli kun minä olin 18 ja mies 31. Rakastelu vanhemman miehen kanssa on niin paljon erilaista ja ihanampaa verrattuna siihen oman ikäisen pojan kanssa sähläykseen joka sitten pahimmassa tapauksessa menee siihen että jätkä saattaa ylpeillä ystävilleen ja retostella mikä peto hän oli sängyssä vaikka se oli täysin säälittävää touhua. Vanhemman miehen kanssa olen aina tuntenut itseni niin rennoksi ja pitänyt todella paljon rakastelusta. Tietää mitä tekee ja varmat otteet. En voisi kuvitella että nyt 22 vuotiaana olisin jonkun oman ikäiseni kanssa! Kyllä se pitää olla 30-33 iällä!
[/quote]
Tuo on seksikästä. Kokemus ja varmuus. Oikea mies eikä poikanen

Vierailija
32/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:59"]En ole kokeillut, koska vanhemmat miehet eivät kiinnosta. Haluan "kasvaa" yhdessä mieheni kanssa, enkä ajattele olevani miehen kanssa pelkästään seksin takia, haluan että elämme yhdessä, saamme lapsia, vanhenemme yhdessä. Olen täysin tyytyväinen seksiin mieheni kanssa, ei ole mitään sähellystä todellakaan, voihan se olla, ja varmaan onkin, että iän myötä seksi muuttuu vielä paremmaksi, näin olen ainakin kuullut. Mieheni on 25 ja minä 23.
[/quote]
Tottakai se muuttuu paremmaksi. Nuoret ei vaan sitä tajua

Vierailija
33/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa. N20 ja M35.

Vierailija
34/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viiteenkymppiin astihan mies on ihan jees sängyssä, mutta sen jälkeen...noh, olemattomasta on turha puhua. Eli kannattaa sitten ottaa huomioon, jos ootte itse kovin paljon nuorempia, että kun itse elätte seksuaalisesti aktiivisinta aikaa, teidän mies ei pysty enää tyydyttämään teitä. Tosin, voihan sitä sitten ottaa nuoren rakastajan ;).

Vierailija
35/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:42"]Kiihottavampaa kuin samanikäisen kanssa. Ajatuskin saa märäksi.
[/quote]
Kiihottavaa

Vierailija
36/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:03"]No viiteenkymppiin astihan mies on ihan jees sängyssä, mutta sen jälkeen...noh, olemattomasta on turha puhua. Eli kannattaa sitten ottaa huomioon, jos ootte itse kovin paljon nuorempia, että kun itse elätte seksuaalisesti aktiivisinta aikaa, teidän mies ei pysty enää tyydyttämään teitä. Tosin, voihan sitä sitten ottaa nuoren rakastajan ;).
[/quote]
Puhu vaan omasta miehestäsi

Vierailija
37/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa, kokeneemman ja varman, osaavan kanssa.

Vierailija
38/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä on vanhempi mies...vai tarkotettiinko tässä vain että mies on naista reilusti vanhempi? Kyllähän nyt 30-40 v mies vielä kykenee ja jo osaakin. Mutta jos puhutaan oikeesti vanhoista miehistä niin ensinnäkin onhan naisen ihan hemmetin vaikea kiihottua vanhasta miehestä, ulkoinen olemus kun ei ole enää lähelläkään viehättävää. Ja kuten tiedetään, miehen ulkoisella olemuksella on naiselle valtavan suuri merkitys. Ja sitten kun se miehen kuntoisuus alkaa laskea tuossa 40+, niin eipä siinä voi mistään kovin suuresta nautinnosta puhua. Toki miehissä on eroja, joku kykenee kohtuullisesti vielä yli 60-v, ainakin joskus, mutta suurimmalla osalla on suuria tai todella suuria vaikeuksia.

Vierailija
39/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan vaan seksistä, niin onhan seksi 30-vuotiaan kanssa paljon antoisampaa kuin 20-vuotiaan.

Vierailija
40/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:08"]Niin mikä on vanhempi mies...vai tarkotettiinko tässä vain että mies on naista reilusti vanhempi? Kyllähän nyt 30-40 v mies vielä kykenee ja jo osaakin. Mutta jos puhutaan oikeesti vanhoista miehistä niin ensinnäkin onhan naisen ihan hemmetin vaikea kiihottua vanhasta miehestä, ulkoinen olemus kun ei ole enää lähelläkään viehättävää. Ja kuten tiedetään, miehen ulkoisella olemuksella on naiselle valtavan suuri merkitys. Ja sitten kun se miehen kuntoisuus alkaa laskea tuossa 40+, niin eipä siinä voi mistään kovin suuresta nautinnosta puhua. Toki miehissä on eroja, joku kykenee kohtuullisesti vielä yli 60-v, ainakin joskus, mutta suurimmalla osalla on suuria tai todella suuria vaikeuksia.
[/quote]
Naurattaa sun viesti. Oikea asiantuntija:) oot varmasti käynyt läpi kymmeniä vanhoja miehiä. Yli 60-vuotiaita varsinkin. Jos sun mies on ruma ja ei pysty älä yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan