mitä uskotte Raisa Räisäselle tapahtuneen?
Kommentit (137)
Tuo autohan on siinä mielessä mysteeri, että sitä ei ole saatu jäljitettyä. Olisiko ulkomaisen? Onkohan autokin jäljitetty sen pelossa kun sen tajuttiin liittyvän mahdollisesti tapaukseen? Miten auto näyttää noin omituiselta kuvassa? Romu? Olisiko se voitu romuttaa ja kadonnut sen mukana?
Ehkä tyttö on kuljetettu kansainvälisellä uutisreportterin pakulla, joita sinä päivänä oli kymmeniä Tampereella jonnekkin raiskattavaksi ja tapettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:40"]
Ohi aiheen, mutta esim. itse olen usein tehnyt niin että kun olemme veneellä ja käyn uimassa ja harjaan hiuksiani, niin jossain vaiheessa (jos tarvetta on) putsaan hiusharjan hiuksista ja heitän veteen --> joskus aikamoinen hiustukko...
[/quote]
Hyi helvetti kun oot ällöttävä! Sietäisit saada turpaasi!
[/quote] Todella vastenmielinen ja väkivaltainen kommentti. Opetelkaa lapset ihmisten tavoille. Hurskastellaan ja uhataan väkivallalla samassa lauseessa. Oksettavaa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:50"]
Ihmiskaupan mahdollisuus? Olihan silloin täällä kaikenlaista kulkijaa...
[/quote]
Miksi ne veisi täältä jonkun, eikä vaikka itänaapurista.
Uskon, että Raisa teki itsemurhan.
Katoamisiltana oli Tampereella iso diplomaattitapahtuma. Ulkomainen diplomaatti sieppasi Raisan ja raiskasi ja murhasi tämän. Poliisi tietää tekijän, mutta tapausta ei tutkita, koska syyllinen on diplomaatti ja tämä vaarantaisi Suomen suhteet kyseiseen maahan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:23"]Uskon, että Raisa teki itsemurhan.
[/quote]
Eiköhän se ruumis olis silloin jo löytynyt.
Otettu jonkun auton kyytiin, raiskattu, tapettu ja poljettu suohon.
Todennäköisin eli joutunut johonkin vesistöön, kännipäissään pudonnut.
Uskon Raisan hypänneen mamujen kyytiin. Jotain marokkolaisia ja turkkilaisen näköisiä tyyppejä ajeli kaupungilla sinä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei saada enää ketään kiinni. Ainoastaan vapaaehtoinen tunnustus tuo totuuden julki ja se on erittäin epätodennäköistä.
Kuinka niin? Tekijä tai tekijäthän saattavat olla vasta n. 35-vuotiaita.
Jos se ei ole asukas niin se on jonkun silloisen asukkaan kaveri joka on ollut "kylässä".
Hyvin mulla menee asun taalla ulkomailla ja mulla on ihana mies ja kaksi lasta.
T: Raisa
PS: Haastan teidät tästä ketjusta oikeuteen, kunnianloukkaus.
No olisihan hän voinut piilotella täysi-ikäiseksi asti, ja sitten olla kateissa omatahtoisesti, mutta tuskin poliisit muistuttelisivat jutusta.
Omituista on, ettei ruumista ole löytynyt. Ei lompakkoa yms. On varmaan rakenneltu ja muita töitä tehty kaupungin alueella, että olisi löytynyt.
Ei taida selvitä koskaan.
Jos hänellä on ollut suhde ulkomaalaiseen mieheen ja lähtenyt hänen kotimaahansa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:23"]Uskon, että Raisa teki itsemurhan.
[/quote]
En usko,että yksikään ihminen pystyisi suunnittelemaan itsemurhaansa niin, ettei häntä ikinä löydettäisi... todennäköisempi vaihtoehto, että joku on murhannut ja sen jälkeen kätkenyt ruumiin.