Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö tapauksia jossa mies/nainen on jättänyt alttarille?

Vierailija
11.07.2015 |

Joko omia kokemuksia tai muiden?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa kokenut pappi sanoi sakastissa ennen vihkimistä morsiamelle, että vilä on vara perua. Morsian ei kehdannut, kun oli ne sukulaisetkin...

liitto kesti kaiken kaikkiaan reilu puoli vuotta. Olisi kannattanut perua ohjeen mukaisesti, moni olisi päässyt helpommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö siellä mietit asiaa? Mikä siinä on nyt niin vaikeaa? Jos asia mietityttää, niin ilmoitat asiasta vaikka äidillesi ja hän alkaa riehumaan vieraiden tulon estämiseksi ja sitten jutustelet sen ukkosi kanssa. Et todellakaan mene pelleilemään sinne kirkkoon saakka.

Vierailija
4/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:51"]Vieläkö siellä mietit asiaa? Mikä siinä on nyt niin vaikeaa? Jos asia mietityttää, niin ilmoitat asiasta vaikka äidillesi ja hän alkaa riehumaan vieraiden tulon estämiseksi ja sitten jutustelet sen ukkosi kanssa. Et todellakaan mene pelleilemään sinne kirkkoon saakka.
[/quote]

Mitä?! :D Mä oon 21v, ei ees poikaystävää. Halusin kuulla muiden kokemuksista, ei liity mitenkään minuun.

-ap

Vierailija
5/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut. Millonkahan joku huomiohuora hakee johonkin hääohjelmaan ja sanoo alttarilla "En tahdo" Ja sitten saa julkisuutta ja huomiota?

Vierailija
6/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni perui häänsä hääpäivän aamuna. Tosi etäinen mulle, kun ikäeroa yli 10v, mutta oli ilmeisesti vähän hukassa. Lähti pian tämän jälkeen matkustamaan 9 kuukaudeksi. Me mentiin auttamaan hääpaikan siivouksessa, ja siellä syötiin hääruokia ja ihmeteltiin tapahtunutta :)