Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kauhea sottapytty =/

Vierailija
11.07.2015 |

Nytkään en ole siivonnut kuukauteen ja lattia lainehtii murusia, hiuksia ja villakoiria. Joka paikassa on roinaa, koska kodissani ei ole tarpeeksi säilytystilaa tavaran määrään nähden ja jätän käsistäni tavarat aina mihin sattuu. Eteisen lattialla on eilen postissa tullut mainoslappunen, jota en ole viitsinyt nostaa roskiin, tämä on ihan tavallista. Keittiön nurkassa on kuollut ötökkä, joka on ollut siinä kuukauden. Enkä ole erityisen masentunut, saamaton vain. Eikä tarvitse soittaa lastensuojeluun, täällä ei ole lapsia eikä lemmikkejä kärsimässä, minä vain. Tsempatkaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanlainen sottapytty. Auttaa kun tiedän jonkun olevan tulossa kylään, niin on pakko ryhdisäytyä. Suosittelen pyytämään jonkun kaverin kylään, sovitte tietyn ajan, se on ns. Deadline sottapyttyilylle. Taktiikkaa voi käyttää aina tarpeen tullen.;-)

Vierailija
2/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat siivottua koita kiinnittää huomiota itseesi, aina laita tavarat kunnolla paikallleen, älä jätä pöydille, ruuan jälkeen aina astiat koneeseen, kun kone on käynyt heti tyhjäys, muuten alkaa kasaantumaan tiskivuori. Nämä on pakko ottaa itselle käyttöön kun  perhettä aloin perustaa, kyllä olokin on seesteisempi siistimmässä asunnossa.

Niin ja ota joka ilta 10-30min aikaa milloin siivoat, sillä ajatuksella että vieraita tulee 10 min päästä, eli ne pahimmat sotkut pois, niin kämppä on joka aamu siinä kunnossa ettei tarvitse vajota maanalle, jos ovikello soi yllättäin.

terv. entinen sottapytty

ainiin minulla kämppä on siistimpi nyt pikkulasten kanssa kuin ennen. Hauska lukea muiden kauhisteluja kuinka sottaista on pienten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu joku kahville

Vierailija
4/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quel horreur!

Vierailija
5/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:49"]

Kutsu joku kahville

[/quote]

Tuo on kyllä jännä juttu, että juuri sitä kahvitteluhetkeä ennen kämppä siistiytyy kuin itsestään. Ei ehkä kovin perusteellisesti, mutta kuitenkin.

Vierailija
6/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää siivoustsemppausketjut ovat minusta kivoja. Taidan itsekin tarttua toimeen. Hienoa, ap! Jatka nyt, kun vauhti on päällä.

Vierailija
7/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Jos asuu yksin eikä ole paljoa sosiaalista elämää, niin kämppä sotkeutuu monella todella helposti. Ja sitten on se toinen ääripää jossa elämänlankoja ja järjestystä yritetään pitää käsissä ylenpalttisella siivoamisella.

Vierailija
8/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIVOA HETI!!! T:moppi

Vierailija
9/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin eteistä vähän, nostin roinat lattialta ja pahimmat roskat pyyhin talouspaperilla. Helpotti kun kirjoitti tänne, siitä tuli pieni sysäys siivoamiseen! =)

Kaappien ovet ei vaan pysy kiinni, kun sitä tavaraa on niin paljon, pitäisi kai karsia koska isompaan kotiin en ole nyt muuttamassa.

Vierailija
10/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tiskannut ja vienyt roskat, joten toivottavasti täällä ei haise kovin pahalle enää. Koti on kyllä päässyt melko pahaan kuntoon. Vieraita ei ole käynyt moneen kuunkauteen, joten niidenkään vuoksi en ole joutunut siivoamaan. Nyt kyllä hävettäisi jos joku tulisi yllätysvisiitille.

Alan järjestelemään tavaroita, ehkä sitten saan imuroitua kun lattioilla ei ole enää tavarakasoja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi