Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana enkä aio kertoa lapsen isälle - mielipiteitä?

Vierailija
11.07.2015 |

Emme siis ole yhdessä kyseisen miehen kanssa, eikä edes asu lähelläni. Meillä oli siis yhdenyönjuttu, josta tulin raskaaksi.

Tuskin tulen näkemään koko tyyppiä enää, vaikka minulla hänen yhteystietonsa onkin. Siksi minusta on vain parempi, etten kerro tyypille mitään.

Ja pärjään ihan hyvin ilman elareita yms., eli ei ole rahahuolia.

Meillä on pari yhteistä tuttua miehen kanssa, mutta tuskin kerron heillekään, kuka on lapsen isä. Yhdelle kyllä _ehkä_ saattaisin kertoa, sillä tämä nainen on paras ystäväni. Tiedän kuitenkin, ettei hän kerro sitä eteenpäin.

Ja ennenkuin joku tulee tänne vinkumaan jotain lapsen oikeudesta isään, niin kyllä minä sille lapselle sitten kerron - kun hän on vanhempi.

Mielipiteitä siis?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo isä, haluaisin tosiaankin tietää heti, enkä kymmenen vuoden päästä, jolloin on ehkä jo perhe ja puoliso. Vähemmän mukava yllätys siinä vaiheessa.
Lapsen oikeus onkin sitten vielä asia erikseen.

Vierailija
82/83 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kirjoittele tänne, mut nyt on kyl ihan pakko sanoa oma mielipide asiasta. Ap on ihan helvetin itsekäs. Kaikkien etu on et kerrot isälle lapsesta. Ja lapsi ei taatusti tyydy vastaukseen, et kerrot sille pelkästään etunimen. Ap taitaa olla vähän yksinkertainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot selittää lapsellesi, miksi isä ei ollut kuvioissa? Miten aiot ottaa sen vastaan, kun isä saattaa kertoa, että et edes kertonut olevasi raskaana ja mielestäsi oli parempi pitää tämä isä pimennossa, sen sijaan kuin että hän olisi saanut nyt päättää, haluaako olla lapsen elämässä mukana vai ei?

Ei varmaan lapsi ilahdu, että olet päättäny isän ja lapsen puolesta. Aika sairasta, minusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän