Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas löydän itseni tästä tilanteesta

Vierailija
11.07.2015 |

Pettyneenä, surullisena ja huijattuna.

En jaksa elämää enää, miksi näin tapahtuu joka kerta kun vihdoin uskallan antaa itsestäni pienen osan toiselle, kun uskallan rakastua.

Jumalauta tätä paskaa, kuinkahan mones kerta tää nyt oikeesti on kun mua vedätetään.

Miksi jotkut ihmiset on tollasia? Pyörittää monta naista samaan aikaan ja uskottelee jokaiselle jotain rakkauttaan mistä ei edes tiedetä mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pikkuhiljaa siirtyisit pois niistä pahoista kundeista, niin ei tarvitsisi aina olla netissä syyllistämässä muita omista päätöksistäsi heittäytyä marttyyriksi. Muut näkee aina jo kilometrien päähän, että ei niistä sun miehistä hyvä heilu.

Vierailija
2/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:58"]Mitä jos pikkuhiljaa siirtyisit pois niistä pahoista kundeista, niin ei tarvitsisi aina olla netissä syyllistämässä muita omista päätöksistäsi heittäytyä marttyyriksi. Muut näkee aina jo kilometrien päähän, että ei niistä sun miehistä hyvä heilu.
[/quote]

Olet oikeassa. Ehkäpä mä oon vaan tyhmä ja yksinäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi elämänkumppania, joka on rinnallasi ja jonka kanssa voisit kuvitella onnistuvasi taistellen maailman pahuutta vastaan, toinen toistaan tukien. Ethän ole kuin minä, joka on kamppaillut syyllisyyden- tai ties minkä tunteiden kanssa ja etsinyt suhteeseen ihmisiä, joita pelastaa? Tai jonka itsetunto on niin huono tai joka kamppailee itseinhoa tai -tuhoa vastaan? Olet arvokas ihminen, yhtä lailla kuin muutkin.

Vierailija
4/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mieltyvät vain osaan miehistä, joilla on sitten varaa pyörittää useampaakin mimmiä yhtä aikaa. Sellaista se on. Miksi se mies muuttaisi tapojaan, jos kerran naisia riittää?

Vierailija
5/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, hyviä vastauksia. Mulla on päässä vikaa ja oon yksin. Siinä on varmaan suurin syy miksi oon aina tässä tilanteessa.

Kun joku komea mies lähestyy mua kuvittelen että siinä on mun elämän pelastus ja mun sielunkumppani. Yleensä nää miehet on vielä olleet älykkäitä joten oon kuvitellut että älykäs mies ei voi olla kusipää.. Hehhe

Vierailija
6/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:09"]

Niinpä, hyviä vastauksia. Mulla on päässä vikaa ja oon yksin. Siinä on varmaan suurin syy miksi oon aina tässä tilanteessa. Kun joku komea mies lähestyy mua kuvittelen että siinä on mun elämän pelastus ja mun sielunkumppani. Yleensä nää miehet on vielä olleet älykkäitä joten oon kuvitellut että älykäs mies ei voi olla kusipää.. Hehhe

[/quote]

Yritä porautua sen älyn lumon sijaan tulevien ihmisten arvoihin, ajatuksiin...hae syvällistä puolta joko suoraan tai sivuten. Sitä voi olla vaikeampi feikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme