Paras nestemäinen pyykinpesuaine? Onko Lidlin Formil hyvä?
Entä tekeekö Surfilla mitään? Vähän vertailin tänään kaupassa hintoja ja katsoin että Surf olisi halpaa, mutta onko se tehokasta? Joskus vuosia sitten sitä ostin ja silloin koin että se ei poistanut tahroja. Nyt ostin kokeeksi Lidlistä sen violetin Formil-pullon. Ariel ei tule kysymykseen, on aivan hirveän hajuinen. Tärkeintä olisi, että on tehokas ja poistaa siis lian ja tahratkin, ja tuoksuu miedosti :)
Kommentit (15)
Käytän Formilia. Pesee hyvin ja vaikka pullossa on vahva tuoksu, ei jää vaatteisiin vahvaa hajua.
Formil lemuaa todella vahvasti. Itse olen nyt käyttänyt Sertoa ja ollut tosi tyytyväinen. Iso plussa suomalaisuudesta! Puhdistaa hyvin ja tuoksuu niin miedosti että pyykin kuivuttua ei juuri tuoksua enää erotakaan. On myös ympäristöystävällistä.
Surfit on hyviä nykyään, joskin aika voimakkaan hajuisia mutt eipä tartte huuhtisainetta
Sertoa minäkin suosittelen. Ehdottomasti paras!
Neutral Color. Hajustamaton ja ennen kaikkea pesee hyvin. Ympäristömerkki ja allergiajärjestöjen suositukset löytyvät purkin kyljestä. Ainoa vika on, ettei ole kotimainen. Serton haju/tuoksu ei minua miellytä.
Itse olen kiintynyt Perlanaan. Tuoksutkin hyviä.
formilissa on tosiaan aika vahva tuoksu, mutta on kyllä tosi riittoisaa ja pesuteho hyvä.
Omo Color haisee aivan helvetisti. Kolmesti olen sillä pessyt, ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. Vittu mitä paskaa.
Serto ja Lumme ovat hyviä ja miedon tuoksuisia :)
Itse olen käyttänyt iät ja ajat Bio Luvilia. Omaan nenään ei haise voimakkaalta mutta voi olla tottumuskysymyskin. Tahrat pesee hyvin mutta vaikeisiin tahroihin kuitenkin laitan lisäksi vähän tahranpoistoainetta.
Hajusteeton Erisan: on pesty kolmen lapsen vaatteet, kestovaipat jne. puhtaiksi. Laitan mieluummin sopivan määrän tuoksua hajuvedellä, jos haluan joltain tuoksua. En ymmärrä miksi ihmiset haluavat haista pyykinpesuaineen hajusteelta. :D
Formil on hyvä ja edullinen. Eikä haise millekään mamulle eikä vaatteissa muutenkaan. t. Opettaja
Erisan ja Pirkka sensitive hyviä! Ei hajusteita ja tuo Pirkka vielä halpa. Läpinäkyvä pullo tuo Pirkka siis, valko ja kirjopyykille.
Erisan on tuoksuton, mutta huippu hyvä pesuaine. Sekä iholle että pesukoneelle ja luonnollekin.
Formil ei ainakaan tuoksu miedosti. Voimakas tuoksu siinä on. Mietoja tuoksuja on esim. Serton aineissa.