Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha äitini uhkaili meitä lapsia pienenä että poliisi tulee hakemaan jos ei olla kunnolla.

Vierailija
23.02.2022 |

Onko muilla ollut tällaista?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin että Jumala viskaa kuuman kiven niskaan jos kiroilee ja annetaan mustalaisille jos ei lopeta riekkumista. Lempeä isoäiti.

Vierailija
22/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uhkailtiin mustalaisten räkälaukkuun joutumisella 🤷🏻‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei uhkaillut, vaan antoi luunapin päähän tarvittaessa. Taisi joskus vähän antaa korvapuustiakin. Sisällä riehumista tai vastaan inttämistä ei hyväksytty.

Vierailija
24/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoiduitko tuosta vai mikä siinä niin kamalaa oli?

Jos ei muuten totella niin kai sitä nyt vanhempi epätoivoissaan jotakin keksii?

Olen itsekin sanonut kiukuttelevalle lapselleni kaupassa että jos ei lopeta niin vartija tulee ja heittää ulos kaupasta.

Olen myös sanonut bussissa että jos ei kiukuttelu lopu niin kuski saattaa pysäyttää auton ja heittää ulos.

Nämä ovat toimineet kyllä. Onneksi harvoin kiukuttelivat ja ovat osanneet muutenkin käyttäytyä.

Veikkaan että myös omat vanhempani ovat turvautuneet joskus virkavallalla uhkailuun. Lastenkodilla/kasvatuslaitoksella on taidettu teininä uhata? Meillä kuitenkin niin hyvät välit ja luotto että en ole ikinä oikeasti lastenkotia pelännyt.

Ymmärrän että kaikilla ei ole mutta silloin ongelmat varmaan jossain muualla kuin siellä että vanhempi uhkaa huonosti käyttäytyvää lasta vaikka sillä poliisilla.

Vierailija
25/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät uhkas laittaa mustalaisen räkälaukkuun

Määkin muistan tuon mustalaisen räkälaukun ja toinen oli, että kaivolle ei saanut mennä yksin, muuten näkki tulee ja vie.

Vierailija
26/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli poliisilla uhkailija, muistan alle kouluikäisenä istuneeni kippurassa vaatehuoneen perällä piilossa kun äiti "soitti" poliisille. No ei niitä poliiseja koskaan tullut, mutta en uskaltanut hievahtaa vaatehuoneen perältä pitkään aikaan mihinkään. Äiti sai rauhansa, en ollut "vaivana". En ole vaivaillut häntä hirveästi aikuisiällä enää, näyttää olevna siihen tyytyväinen.

Vierailija
27/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään uhkaillaan lastensuojelulla. "Jos et tottele niin teen lasun."

Vierailija
28/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille uhkailtiin että tonttu tulee ja vie. Sisarukseni pelkäsivät tätä ihan tosissaan, itse mietin innoissani aina että minne se tonttu sitten vie, Korvatunturilleko? :D

Vierailija
29/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me uhkaillaan nyt rauhiksilla

Vierailija
30/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paha. Voisin käyttää itsekin uhkauksena kurittomalle lapselle. Pääasia että kuri löytyy omalle lapselleen edes jotenkin,ja ilman väkivaltaa.

Jos perinteisiä kurinpitomenetelmiä ei olisi leimattu väkivallaksi niin lapsensa voisi yhä saada kuriin ilman, että viranomaiset kutsutaan paikalle.

Vierailija
31/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin sanonut kiukuttelevalle lapselleni kaupassa että jos ei lopeta niin vartija tulee ja heittää ulos kaupasta.

Olen myös sanonut bussissa että jos ei kiukuttelu lopu niin kuski saattaa pysäyttää auton ja heittää ulos.

Nämä ovat toimineet kyllä. Onneksi harvoin kiukuttelivat ja ovat osanneet muutenkin käyttäytyä.

Veikkaan että myös omat vanhempani ovat turvautuneet joskus virkavallalla uhkailuun. Lastenkodilla/kasvatuslaitoksella on taidettu teininä uhata? Meillä kuitenkin niin hyvät välit ja luotto että en ole ikinä oikeasti lastenkotia pelännyt.

Ymmärrän että kaikilla ei ole mutta silloin ongelmat varmaan jossain muualla kuin siellä että vanhempi uhkaa huonosti käyttäytyvää lasta vaikka sillä poliisilla.

Kyllä minä pelkäsin pitkään m. stalaisia, että taatusti jotkut traumat jäivät. T. Yksi ketjuun vastanneista

Vierailija
32/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse uhkailen että vieras täti tulee hakemaan lastensuojelulaitokseen, jos ette ole kunnolla. Lisäksi kerron että mitään leluja, vaatteita tai muutakaan he eivät saa laitokseen mukaan, vaan myyn kaiken nettikirppiksillä.

Vierailija
33/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nyt vähän eri asia uhkailla vartijalla tai bussikuskilla kun sillä, että äiti/isä uhkaavat hylätä lapsen.

Vierailija
34/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nyt vähän eri asia uhkailla vartijalla tai bussikuskilla kun sillä, että äiti/isä uhkaavat hylätä lapsen.

Faktaa tuo on, että riehujat heitetään pihalle.

Vierailija
35/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Meillä äiti uhkaili, että heittää meidät alas parvekkelta - mielipuoli sadisti kun on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme