Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAA KAIKKI NOLOIMMAT MOKAT JA MUUT TÖPPÄYKSET!

Vierailija
10.07.2015 |

Nyt kaikki kertoo noloimpia asioitamitä on tapahtunut! :)

Mun oma on tässä:
Oltiin mun poikakaverin kanssa s-marketissa ja me ostettii jotai iha perus ruokaa ja kärry oli jo aika täynä. Mulla menee mum poikakaverin kans aina iha yli vaikka oon 19v. Me ollaa siis suomeksi sanottuna joskus todella lapsellisia. Oltiin siis kaupassa ja mun poikakaveri käski mennä kärryjen eessä oleva (jalkateline) seisomaan. Minä fiksuna tytynä ajattelin mennä ja sitten ku olin siinä nii poikkis anto hirvee vauhit ja päästi irti.. ja sitten tapahtu se perus juttu. Nurkan takaa tulee perheen äiti ostoskärryjä pukaten ja PAM :-D loput voitte arvata..

KYLLÄ NOLOTTI!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/3 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin (yhdenillan) kanssa sängyssä.. itseäni nolotti mutta jatkettiin silti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS TÄÄ ON IHA SUPER NOLO!!
olin mun kaverien kanssa nuoruudessa kaupungilla humputtelemassa ku päätettiin mennä baariin yhille.. ne yhet jatku sitte toiseen,kolmanteen,neljänteen ja hups olimme jo täysim humalassa. Kaveri asu ihan lähellä joten menimme hänelle yötä. Olimme allameet nukkuun ja minä (uneksin todella paljon) aloin kävelemään unissaan (olin silloin23) ja minä kävelin suoraan kaverini ja sen silloisen poikakaverin keskelle nukkumaan! Arvatkaa oliko noloa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi