Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko homo jos

Vierailija
10.07.2015 |

Olen ihastunut yhteen mieheen. Hän on söpö ja hieman feminiininen, jonka takia koen pientä ihastusta. Olen itse siis mies ja en tunne muihin miehiin mitään kiinnostusta, mutta tällä kertaa käynyt näin että samaa sukupuolta olevaan ihastuu. Naisista olen kuitenkin aina ollut kiinnostunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:59"]Olen ihastunut yhteen mieheen. Hän on söpö ja hieman feminiininen, jonka takia koen pientä ihastusta. Olen itse siis mies ja en tunne muihin miehiin mitään kiinnostusta, mutta tällä kertaa käynyt näin että samaa sukupuolta olevaan ihastuu. Naisista olen kuitenkin aina ollut kiinnostunut. [/quote] Ei tollain homoa tee :)) Bi korkeintaa. :) ja normaaliahan toi on!

[/quote]tämä

Vierailija
2/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet bi, kuten melkein me kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vo Ap sinsu kanssa. Aika moni meistä on "hieman ihastunut" samaa sukupuolta olevaan, eikä se meistä tee sen paremmin homoa kuin lesboa saati bi- seksuaalia. - Mielestäni bi-seksuaalisuus on muutakin kuin kykyä, tai uskallusta sanoa, että ihallee jotain samaa sukupuolta olevaa ja on kenties jopa "hieman ihastunut."  - Henkilökohtaisesti hieman kavahdan vai olisko parempi sanoa, että kummeksun heitä, jotka sanovat, että he eivät voisi koskaan, missään tai mitenkään kuvitella edes sadasosasekunnin hetkeä ajatella, että he hieman tai vähän ihastuisivat toiseen, joka on samaa sukupuolta kuin sanoja itse. Minusta tuntuu sille, kuin he tällä mustavalkoisella näkemyksellä ikäänkuin kuvittelevat ja luulevat suojelevansa itseään joltain. Ei seksuaaline suuntautuneisuus ole niin yksinkertainen asia. 

Vierailija
4/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:01"]Olet bi, kuten melkein me kaikki.
[/quote]

Miten niin melkein kaikki.. itse olen nainen ja ihan kiinostunut Vain miehistä :)

Vierailija
5/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ihastu minuun, sika!

Tosin en ole naismainen, vaan miehekäs. Sinua ilmeisesti kiinnostavat vain ladyboyt.

Mies 27 v

Vierailija
6/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:59"]Olen ihastunut yhteen mieheen. Hän on söpö ja hieman feminiininen, jonka takia koen pientä ihastusta. Olen itse siis mies ja en tunne muihin miehiin mitään kiinnostusta, mutta tällä kertaa käynyt näin että samaa sukupuolta olevaan ihastuu. Naisista olen kuitenkin aina ollut kiinnostunut.
[/quote]

Ei tollain homoa tee :)) Bi korkeintaa. :) ja normaaliahan toi on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi