Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä ero etenkin miesten kohdalla, kun heitä vertaa 30-vuotiaina noin 35-36-vuotiaisiin: monikaan heistä ei näytä enää poikasilta.

Vierailija
23.02.2022 |

Babyface-look jää pois, ja heille tulee juonteita kasvoihin. Oletteko huomanneet saman asian?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään monilla miehillä on tosi huonot/ heikot hiukset! Olisikohan syynä heikko mieshormoni?

Samoin monilla naisilla johtuen liiasta hiusten värjäämisestä. He saattavat jo nelikymppisinä olla melkein kaljuja.

Vierailija
22/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaminen on ihanaa. Odotan jo innolla harmaan värin ilmestymistä hiuksiin ja partaan. M35

Olet poikkeus. Iso osa porukasta on niin tolloa että alkaa värjäyttämään pois harmaitaan. Jopa miehet. Naapurissa asuu 46-vuotias mies joka pistää mustaa väriä partaansakin. Jösses!

Totta kai värjätään, en minä ainakaan halua näyttää siltä kuin toinen jalka olisi jo haudassa.

Sitä kutsutaan huijaamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies rupsahtaa tosiaan noin 35-vuotiaana. Nainen noin 45-vuotiaana. Siksi noin 10 vuoden ikäero on sopiva (mies nuorempi), niin ollaan ulkonäöllisesti suurinpiirtein samalla tasolla.

Vierailija
24/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ulkonäkö romahtaa paljon dramaattisemmin, sen huomaa vaikka meikki sitä tasaakin paljon.

Vierailija
25/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies rupsahtaa tosiaan noin 35-vuotiaana. Nainen noin 45-vuotiaana. Siksi noin 10 vuoden ikäero on sopiva (mies nuorempi), niin ollaan ulkonäöllisesti suurinpiirtein samalla tasolla.

Sulla meni nuo nyt väärinpäin, mutta muuten pitää paikkansa. Tai oikeastaan mies alkaa rupsahtaa vasta 55-vuotiaana.

Vierailija
26/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias mies, mutta näytän silti vasta n. 30-vuotiaalta.

Vanhoissa valokuvissasi, jotka otettiin kun olit 25-vuotias?

Vierailija
27/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoissa valokuvissasi, jotka otettiin kun olit 25-vuotias?

Huutonauroin. Anteeksi.

Vierailija
28/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siksi mulla on tinderissä ikähaarukkana 33-40v. Jos kattelee vaikka 30-32-vuotiaita niin ero on merkittävä; ovat niin babyface vielä. Keskimäärin mies näyttää olevan komeimmillaan tuossa 34-38-vuotiaana.

Vierailija
29/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Kun katsoi samanikäisiä pariskuntia 30-40vuotiaina, niin miehet oli järjestään paljon nuoremman oloisia ja näköisiä, kun taas naiset jo selkeästi aikuisen näköisiä ihmisiä. Sitten taas kun pariskunnat vanhemi 40-50-vuotiaiksi, niin asia kääntyikin päinvastoin, ja naiset alkoivat näyttämään paljon miehiään nuoremmilta. Miehet jo harmaantuneita tukattomia kumaraselkiä, kun käsipuolessa kulkee punahuulinen platinablondi, jonka ryhti on suoristunut zumbainnostuksen myötä.

Vierailija
30/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa ehdottomasti ottaa muutaman vuoden nuorempi mies jos mahdollista. Tasaa myöhemmin sitten sitä hoitosuhdetta, kun ei tarvitse alkaa vaihtamaan vielä nelivitosena miehensä vaippaa, vaan voi nauttia elämästä vielä yhdessä.

Vierailija
31/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking news! Keski-ikäiset miehet eivät näytä enää lapsilta! Aiheesta lisää illan päälähetyksessä.

Mistä lähtien 35v on keski-ikäinen?

Vierailija
32/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin tämmöistä.

Vierailija
33/35 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v vielä vähän kiinnosti kun alko rupsahtaa, mutta nykyään mennään jo jyrkkää luiskaa alaspäin eikä vähempää vois kiinnostaa kuinka vanhalta näyttää

M44

Vierailija
34/35 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

What an eye!

Vierailija
35/35 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi