Yllättävä ero etenkin miesten kohdalla, kun heitä vertaa 30-vuotiaina noin 35-36-vuotiaisiin: monikaan heistä ei näytä enää poikasilta.
Babyface-look jää pois, ja heille tulee juonteita kasvoihin. Oletteko huomanneet saman asian?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaminen on ihanaa. Odotan jo innolla harmaan värin ilmestymistä hiuksiin ja partaan. M35
Olet poikkeus. Iso osa porukasta on niin tolloa että alkaa värjäyttämään pois harmaitaan. Jopa miehet. Naapurissa asuu 46-vuotias mies joka pistää mustaa väriä partaansakin. Jösses!
Totta kai värjätään, en minä ainakaan halua näyttää siltä kuin toinen jalka olisi jo haudassa.
Sitä kutsutaan huijaamiseksi.
Suomalainen mies rupsahtaa tosiaan noin 35-vuotiaana. Nainen noin 45-vuotiaana. Siksi noin 10 vuoden ikäero on sopiva (mies nuorempi), niin ollaan ulkonäöllisesti suurinpiirtein samalla tasolla.
Naisilla ulkonäkö romahtaa paljon dramaattisemmin, sen huomaa vaikka meikki sitä tasaakin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies rupsahtaa tosiaan noin 35-vuotiaana. Nainen noin 45-vuotiaana. Siksi noin 10 vuoden ikäero on sopiva (mies nuorempi), niin ollaan ulkonäöllisesti suurinpiirtein samalla tasolla.
Sulla meni nuo nyt väärinpäin, mutta muuten pitää paikkansa. Tai oikeastaan mies alkaa rupsahtaa vasta 55-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias mies, mutta näytän silti vasta n. 30-vuotiaalta.
Vanhoissa valokuvissasi, jotka otettiin kun olit 25-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa valokuvissasi, jotka otettiin kun olit 25-vuotias?
Huutonauroin. Anteeksi.
Olen. Siksi mulla on tinderissä ikähaarukkana 33-40v. Jos kattelee vaikka 30-32-vuotiaita niin ero on merkittävä; ovat niin babyface vielä. Keskimäärin mies näyttää olevan komeimmillaan tuossa 34-38-vuotiaana.
Näinhän se menee. Kun katsoi samanikäisiä pariskuntia 30-40vuotiaina, niin miehet oli järjestään paljon nuoremman oloisia ja näköisiä, kun taas naiset jo selkeästi aikuisen näköisiä ihmisiä. Sitten taas kun pariskunnat vanhemi 40-50-vuotiaiksi, niin asia kääntyikin päinvastoin, ja naiset alkoivat näyttämään paljon miehiään nuoremmilta. Miehet jo harmaantuneita tukattomia kumaraselkiä, kun käsipuolessa kulkee punahuulinen platinablondi, jonka ryhti on suoristunut zumbainnostuksen myötä.
Naisen kannattaa ehdottomasti ottaa muutaman vuoden nuorempi mies jos mahdollista. Tasaa myöhemmin sitten sitä hoitosuhdetta, kun ei tarvitse alkaa vaihtamaan vielä nelivitosena miehensä vaippaa, vaan voi nauttia elämästä vielä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Breaking news! Keski-ikäiset miehet eivät näytä enää lapsilta! Aiheesta lisää illan päälähetyksessä.
Mistä lähtien 35v on keski-ikäinen?
35v vielä vähän kiinnosti kun alko rupsahtaa, mutta nykyään mennään jo jyrkkää luiskaa alaspäin eikä vähempää vois kiinnostaa kuinka vanhalta näyttää
M44
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäsi.
Samoin monilla naisilla johtuen liiasta hiusten värjäämisestä. He saattavat jo nelikymppisinä olla melkein kaljuja.