Yllättävä ero etenkin miesten kohdalla, kun heitä vertaa 30-vuotiaina noin 35-36-vuotiaisiin: monikaan heistä ei näytä enää poikasilta.
Babyface-look jää pois, ja heille tulee juonteita kasvoihin. Oletteko huomanneet saman asian?
Kommentit (35)
Mutta he eivät ole vielä siinäkään iässä h o p e a k e t t u j a.
Kyllä. Sama naisilla. Vanhenemien on NORMAALIA!!
Eivät meikkaa kuten naiset.
Ja on tuossa iässä jo aikin päästä babyface-lookista jos on kolmekymppiseksi sellaiselta näyttänyt.
Olen 45-vuotias mies, mutta näytän silti vasta n. 30-vuotiaalta.
Breaking news! Keski-ikäiset miehet eivät näytä enää lapsilta! Aiheesta lisää illan päälähetyksessä.
Sitä kutsutaan rupsahtamiseksi. Synonyymi: kulahtaminen.
Siis yllättävää, miehet vanhenee 5 vuodessa? Ihan normaalia. Kolmekymppisenä monella tosiaan on vielä ihan sileä iho, mutta siitä niitä alkaa tulemaan. Ja painoa tuntuu myös kertyvän monelle melkoista tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan rupsahtamiseksi. Synonyymi: kulahtaminen.
A.k.a. naaman romahtaminen.
Lähtökohtaisesti 35-vuotias mies on ikäisekseen paljon nuoremman näköinen, kuin saman ikäinen nainen, joista monia luulisi 45+
Rupsahtaminen on ihanaa. Odotan jo innolla harmaan värin ilmestymistä hiuksiin ja partaan. M35
Jep. Meillä on miehen kanssa vuoden ikäero ja joskus kassalla minua on luultu hänen tyttärekseen.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaminen on ihanaa. Odotan jo innolla harmaan värin ilmestymistä hiuksiin ja partaan. M35
Olet poikkeus. Iso osa porukasta on niin tolloa että alkaa värjäyttämään pois harmaitaan. Jopa miehet. Naapurissa asuu 46-vuotias mies joka pistää mustaa väriä partaansakin. Jösses!
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias mies, mutta näytän silti vasta n. 30-vuotiaalta.
So, you've found the fountain of youth?
Tjaa, en minä ainakaan mitään eroa huomannut naamataulussani ikävälillä 30-36.
Nykyään monilla miehillä on tosi huonot/ heikot hiukset! Olisikohan syynä heikko mieshormoni?
Ei yleensä vielä tuossa ikävaiheessa. Silmiinpistävämpi muutos on yleensä lihominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet poikkeus. Iso osa porukasta on niin tolloa että alkaa värjäyttämään pois harmaitaan. Jopa miehet. Naapurissa asuu 46-vuotias mies joka pistää mustaa väriä partaansakin. Jösses!
Totta kai värjätään, en minä ainakaan halua näyttää siltä kuin toinen jalka olisi jo haudassa.
Pitäisikö 35-vuotiaan sitten näyttää poikaselta? Ei minua 36-vuotiasta naista ainakaan kiinnosta mitkään poikaset.