Kumpi on parempaa, syöminen vai seksi?
Syöminen.
Kommentit (38)
Seksi! Pano ja suuseksi on mainioo puuhaa:) ahh voinki mennä panee koht..
SYÖMINEN EHDOTTOMASTI. Ilman syömistä ja sen tuomaa nautintoa en vois elää, ilman seksiä voin kylläkin elää helposti. Nim. pelkkiä paskoja seksikumppaneita kokeneena
Seksi todellakin. Se joka väittää syöminen ei ole vain harrastanut kunnon seksiä / saanut kunnon orgasmia.
Seksi. Jos syöminen ei olisi hengissä pysymisen kannalta välttämätöntä, voisin luopua siitä.
Seksi. Muistaakseni. Siitä on jo niin kauan, kun sitä oon harrastanu (jos ei omaa kättä lasketa), mutta kyllä mä muistelisin, että seksi on kivempaa ja tyydyttävämpää.
Ettekö te tässä ketjussa ole olleet koskaan kunnolla puutteessa, vai miten ihmeessä muka syöminen voi olla parempaa??
Seksi tottakai. Ei ole parempaa nautinota kun saada pimppiinsä kovaa kalua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:43"]
Ettekö te tässä ketjussa ole olleet koskaan kunnolla puutteessa, vai miten ihmeessä muka syöminen voi olla parempaa??
[/quote]
Ei ole. Katsos palstalaisille seksi tarkoittaa parin minuutin nylkytystä ilman esileikkiä ja sitten nämä naiset jotka "joutuvat" kiihottumatta antamaan ihmettelevät miten kukaan voi saada nautintoa yhdynnästä ja miten se penis voi kellään tuntua miltään. Itse kun ottavat kylmään putkeen kalua joka heittää mällit minuutissa parissa.
Syöminen, ei tarttis kauan miettiä kummasta vois luopua. Tää on ehkä elämänvaihekysymys, joskus kaksikymppisenä olisin varmaan vastannut seksi, nyt lisäännyttyäni en. Biologinen perusta?
Syöminen :)
Syön joka päivä mutta seksiä harrastan vain n. kerran viikossa...pieni puute tekee orkusta "isomman". Jos seksiä on liian usein niin orkku muuttuu liian laimeaksi :( siis minulla.