Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ahdistaa, kerro niin muut tsemppaa!

Vierailija
23.02.2022 |

Tsemppiketju

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyys, 2 v pandemiaa takana ja hyvin vähän käynyt missään ja tehnyt mitään. Alkaa olla tylsää vaikka rauhallisemmasta elämästä pidänkin.

Vierailija
2/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en riitä miehelleni. Kuolaa someissa muita ja varmaan ajaisi ojaan, jos säärtä/tissiä näkyvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tylsää ja paskaa. Joskus tekisi mieli hypätä junan alle.

Vierailija
4/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että en riitä miehelleni. Kuolaa someissa muita ja varmaan ajaisi ojaan, jos säärtä/tissiä näkyvissä.

Laihduta

Vierailija
5/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hyppäämään

Vierailija
6/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaisen demokratian rappeutuminen ahdistaa.

Vierailija
7/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin jättäminen, kaikkien jäädttettyjen tunteiden kohtaaminen. Olen todella stressaantunut, tärisen ja voin huonosti. Vatsa on sekaisin.

Olen yksin turvallisessa paikassa ja niin ettei minua voi enää manipuloida mutta tämän kaiken kohtaaminen ja häpeä, surutyö. Tuntuu, etten selviä yksin. Olen hakenut apua.

Vierailija
8/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu yliopstossa etänä jo toista vuotta putkeen ja kesätöiden saaminen mahdotonta. Itkisin helpotuksesta jos saisin edes 2 viikkoa lomaa milloin ei oikeasti tarvitsi tehdä mitään kun pitää koko kesäkin opiskella että saisi opintotukea, koska töitä ei saa. Töitä mielummin tekisin ja olen yrittänyt kaikkeni ja edelleen yritänkin saadakseni edes jotain töitä kesäksi.

Vierailija
9/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin jättäminen, kaikkien jäädttettyjen tunteiden kohtaaminen. Olen todella stressaantunut, tärisen ja voin huonosti. Vatsa on sekaisin.

Olen yksin turvallisessa paikassa ja niin ettei minua voi enää manipuloida mutta tämän kaiken kohtaaminen ja häpeä, surutyö. Tuntuu, etten selviä yksin. Olen hakenut apua.

Hyvä että olet hakenut apua! Sen tunnistaminen /myöntäminen itselleen ja hakeminen on se vaikein askel :) Olet rohkea!

Vierailija
10/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi sitä mielekkyyttä? Harrastus? Uusi tutkinto? Vaihda duunia? Muutto?

Vierailija
11/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh mikä mies, ansaitset parempaa.

Vierailija
12/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelu yliopstossa etänä jo toista vuotta putkeen ja kesätöiden saaminen mahdotonta. Itkisin helpotuksesta jos saisin edes 2 viikkoa lomaa milloin ei oikeasti tarvitsi tehdä mitään kun pitää koko kesäkin opiskella että saisi opintotukea, koska töitä ei saa. Töitä mielummin tekisin ja olen yrittänyt kaikkeni ja edelleen yritänkin saadakseni edes jotain töitä kesäksi.

Mitä alaa opiskelet? Varmasti johonkin kauppaan tai siivoushommaan pääsisi kesäksi? Nyt haetaan paljon kesätyöntekijöitä myös ravintola-alalle.

Vierailija
13/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemia. Se ettei lopu vieläkään taijoutuu ottamaan sen 4 piikin. 3 olen ottanut ja ikäviä sivuoireita. Kuulun riskiryhmään niin ei voi oikein jättää ottamatta.

Vierailija
14/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallaan junnaava parisuhde. En haluaisi erota mutta miten saisi kipinää ja eloa. Oltu 8 v yhdessä.

Vierailija
15/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä alaa opiskelet? Varmasti johonkin kauppaan tai siivoushommaan pääsisi kesäksi? Nyt haetaan paljon kesätyöntekijöitä myös ravintola-alalle.

Tietotekniikkaa ja kyllä olen myös muilta aloilta hakenut töitä ihan kaikkeen mahdolliseen mihin taidot riittää. No kaikkeen paitsi puhelinmyyjäksi enkä siihen rupea.

Työkokemustakin on ammattikouluajoilta ja datanomin tutkinto suoritettuna että kokemusta ja taitoa on ihan hyvin ikäisekseni. Olen 19-vuotias.

Muiltakin paikkakunnilta olen hakenut kuten lähipaikkakunnista ja vanhempieni lähellä olevista kunnista koska sain heiltä luvan asua heidän luona kesän jos töitä saan edes heidän läheltä.

Vierailija
16/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen väsymysoireyhtymä, masennus, yksinäisyys, ja jatkuvat pahat uutiset joita maailmalla ja elämässä tapahtuu. Miten lohdutat minua Ap?

Vierailija
17/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietotekniikkaa ja kyllä olen myös muilta aloilta hakenut töitä ihan kaikkeen mahdolliseen mihin taidot riittää. No kaikkeen paitsi puhelinmyyjäksi enkä siihen rupea.

Työkokemustakin on ammattikouluajoilta ja datanomin tutkinto suoritettuna että kokemusta ja taitoa on ihan hyvin ikäisekseni. Olen 19-vuotias.

Muiltakin paikkakunnilta olen hakenut kuten lähipaikkakunnista ja vanhempieni lähellä olevista kunnista koska sain heiltä luvan asua heidän luona kesän jos töitä saan edes heidän läheltä.

Tsemppiä toivotaan että vielä löytyy. Vasta helmikuu kuitenkin. Olet ainakin kovasti yrittänyt.

Vierailija
18/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen väsymysoireyhtymä, masennus, yksinäisyys, ja jatkuvat pahat uutiset joita maailmalla ja elämässä tapahtuu. Miten lohdutat minua Ap?

Mene lääkäriin äläkä lue uutisia ja lööppejä. Löytyisikö uudesta harrastuksesta ystäviä?

Vierailija
19/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yliopistoissa ole jo käynnistynyt normaalit olot eli luennot on itse yliopistolla??

Vierailija
20/23 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä toivotaan että vielä löytyy. Vasta helmikuu kuitenkin. Olet ainakin kovasti yrittänyt.

Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän